THE QUIETT

93 2 4
                                    

"Onun Gülüşü Her Şeye Bedel'

Dong-Gab pov;

MC:Dong-Gab-ssi son zamanlarda popüler kız gruplarından bir ideal tipin var mı?

"Doğruyu söylemek gerekirse 3 yıldır bir ideal tipim var."

MC:Peki bize hangi gruptan olduğunu söyler misin?

"Aaa. Blackpink'in ana rapper'ı olan
Y/N , bence o çok güzel ve onun gülüşü her şeye bedel."

MC:Woaa! Cidden onu çok seviyor olmalısın. Onunla hiç tanıştın mı?

"Aslında bir kaç kez sahne arkasında onu gördüm ama yanına gidip tanışma cesaretini bulamadım hahaha."

MC: Umarım onunla tanışırsın , belki bir işbirliği bile yapabilirsiniz.

"Ona teklif gönderdim bile sadece onayını bekliyorum."

Programdan sonra şirkete gittiğim de başkanın y/n'in işbirliği teklifini kabul ettiğini öğrendim , dahası yarın buraya gelicek ve beraber şarkı sözü yazmaya başlayacağız. Tanrım onu görünce kesinlikle bayılacağım.

y/n pov:

"Kızlar benim çıkmam gerekiyor. Şirkete biraz geç geleceğim bir görüşmem var."

Jennie: Yaa! y/n dünkü programı izledin mi?

"Hayır unnie , vaktim olmadı izlemeye.
Ne oldu ki?"

Jennie: The Quiett varya hani , o programda dün senden bahsetmiş hatta ideal tipi olarak da seni seçmiş.

"Hadi ya. Hahaha bugün onunla görüşmem var. İşbirliği yapacağız.
Aslında o da benim ideal tipim biliyor musun?"

Lisa: Yaaa! Bizim y/n'miz o kadar güzel ki herkes onu ideal tipi seçiyor.
Şanslı hatun hahahah.

"Bana diyene bak , sizi de herkes seçiyor. Neyse ben kaçtım geç kalacağım."

+

Yurttan çıktıktan sonra hemen Dong-Gab-ssi'nin şirketine sürmeye başladım. Aslında o da benim ideal tipimdi ve onu birkaç kez sahne arkasında gördüğüm oldu tanışmak istedim ama her seferinde bir şekilde yarıda kalmıştı.

Şirkete gelince Dong-Gab-ssi'nin stüdyosunu sordum ve hemen onun yanına gittim.

"Merhaba sunbae."

"Ah hey y/n. Nasılsın?"

"İyiyim teşekkürler sunbae. Hemen başlasak mı?"

"İşkolik olduğun doğruymuş desene hahaha."

"Biraz evet."

Yakından daha da yakışıklı , heyecanımı içimde tutmak için neredeyse taş olmaya başlamıştım.
Görende hiç işbirliği yapmadım sanır peh.

+

'2 Saat Sonra'

"Şarkı sözleri gerçekten güzel ve iddialı oldu değil mi sunbae?"

"Evet seninle çalışmak çok güzel biliyor musun y/n? Bu günün bitmesini hiç istemedim."

"Bende seninle çalışmaktan zevk aldım sunbae."

"y/n aslında nasıl söylesem şey aaa benimle çıkar mısın? Yani benimle bir randevuya çıkmak ister misin? Çünkü ben isterim , hemde çok hahaha. Senden hoşlanıyorum da ben."

"Sunbae seninle randevuya çıkarım. Birde bende senden hoşlanıyorum."

"O zaman bu bizim birlikteliğimizin ilk günü."

"Evet bu bizim ilk günümüz."

"y/n seni öpsem izin verir misin?"

"Ahh şey evet beni öpebilirsin."

Dong-gab yavaşça bana yaklaşıp dudaklarıma küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Seni seviyorum y/n."

"Bende seni seviyorum sunbae."

"Aish bu kız , sunbae değil. Sevgilim."

"Hahaha tamam sevgilim. Bende seni seviyorum."



zeynep_ezell
Sence bu salak sabaha kadar uyumayıp senin için bölüm yazmış mıdır?
Umarım seversin güzelim...

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin