'Yeni Yıl Öpücüğü'
Yılbaşı gecesini kızlarınla Busan'da geçiriyordun. Oraya seyahat etmen sık rastlanan bir durum değildi. En azından iş için olmadığı zamanlarda. Genel olarak, oldukça berbat bir yıl geçirdiğinizi söylemeniz gerekir. Yanlış gidebilecek her şey yapıldı. Dairenizden atılmaktan, iş yerinde farklı bir departmana taşınmaya ve nişanınızın iptal edilmesine kadar. Yılınız gerçekten daha kötü olamazdı. Bir atış yapmadan önce derin bir iç çektin. En azından sağlığın vardı.
Bu kadar karamsar olmak sana göre değildi ama alkolün sende böyle bir etkisi vardı. Hayatlarının en güzel zamanlarını geçiren kız arkadaşlarına baktın. İçtiğinde bu kadar umursamaz olmayı diledin. İç geçirdin saatine bakarak. Yılbaşına sadece birkaç dakika kaldı.
Son Yeni Yılınızı nasıl kutladığınızla bu yıl arasında çok çarpıcı bir fark vardı. Geçen yıl nişanlınızın konağındaydınız ve onun ailesiyle birlikte yeni yılınızı getirdiniz. Bu yıl yalnızdın, barda içiyordun. O halde bu yıl çok değişmişsin.
Sen edildi çalışırken kendi mutluluğunu bulmak için. Bunda pek iyi bir iş çıkarmıyordun ama en azından yolculuğa başladın.
Birinin omzuna dokunduğunu hissederek yukarı baktın. Şimdiye kadarki en sevimli bakışlarla karşılandın. Bu bakışı daha önce tanımıştın; Gergin, endişeli, utangaç ve korkmuş. Bu, sana gelmeye zorlanan bir adamın bakışıydı. "Evet?"
Nefes almadan önce kızardı. Hâlâ cesareti varken, şimdi tüm bunları ortaya çıkarmalıydı. "Bak, patronum beni izliyor ve yeni yıl için öpüşecek birini bulmam lazım yoksa kaybederim ve gerçekten yeni yıla bir cezayla başlamak istemiyorum ve-"
"Daha fazla konuşma." VIP bölümünden onu izleyen mürettebata bakıp güldün. Ortadaki size küçük bir dalga veriyor. Kendini tanıttın ve elini sıktın. "Bu iyi. Gördüğünüz gibi, başka alıcım yok.” Yanındaki koltuğu işaret ettin. “Patronunuz eğlenceli görünüyor”
Sen ona bir shot doldururken o oturdu. “Bunun için bir kelime”
"Yani Sung-Woo, bahis ne ki zaten? Partideki en yalnız görünen kızı öpmek mi?"
Onu rahatsız eden şey, sesinde bir gram şaka olmamasıydı. Gerçekten bunu demek istedin. Elini dizine koyarak kaşlarını çattı. "Hayır... Ben sadece senin gerçekten güzel olduğunu düşünmüştüm."
Jay, Sung-Woo'nun sana ne kadar uzun süre baktığını yakalamıştı ve sana yaklaşmasının tek yolunun küçük bir teşvik olduğunu düşündü .
Hafifçe kızararak ona baktın. Bu çocukta düzgün bir konuşmacı olmadığını anlamanızı sağlayan bir şey vardı. Her kelimesini kastetmiş gibi. "Teşekkürler" Arkanızdaki partiye katılanların geri sayımını duyabiliyordunuz ama Sung-woo'nun size nasıl baktığı sizi büyüledi.
Zamanlayıcı sıfıra vurduğunda ve tüm kulüp Mutlu Yıllar içinde patladığında ikiniz de birbirinize girdiniz . Seni bir öpücüğün içine çekti, eli yumuşak bir şekilde yanağını kavradı. Onu geri öperken denge için ceketini tuttun. Dudaklarında en ufak bir tekila tadı.
Alt dudağını ısırarak nefesini tutmana neden oldu, dili ağzının içine doğru kaydı. Mutlu bir şekilde içini çektin, kendini ona yaklaştırdın, dilini ağzının üst kısmına değdirmesine izin verdin. Elleri sizi daha yakın tutmak için çaresiz bir çabayla saçlarınıza dolanmak için hareket ediyor.
Ne kadar süredir öpüştüğünüzü unutmuştunuz ama gerçekten önemli değildi. Bu, tüm yıl boyunca kendini ilk kez özgür hissettiğin zamandı. Tüm yıl boyunca aradığın duygu buydu. Ve sinir bozucu nefes alma olmasaydı, onu öpmeyi asla bırakmazdın.
Alnını alnına dayadı, dudaklarında utangaç bir gülümseme vardı. "Vay…"
Alt dudağını ısırdın, yanakların kıpkırmızı oldu. "Yeni Yılınız mutlu olsun…"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*