'Havyar x Viskiler'
Bloo seninle nasıl başa çıkacağını bilmiyordu.
Zekiydin ve inanılmaz derecede zekiydin – bu, Üstatlarını tamamlarken yaptığın işin miktarından belliydi ve ikiniz garip ve durgun bir ilişki içindeyken, o hala sizinle nerede durduğunu bilmiyordu. .
Aranızda bir kimya olduğuna hiç şüphe yoktu - bunu birbirinize yaptığınız bakışlardan ve ikinizin de yakın olduğunuzda davranış şeklinizden görebiliyordunuz ve arada sırada el ele tutuşmaktan ve sinsi gülümsemelerden daha ileri gitmemişti. , Bloo çok derinlerde olduğunu biliyordu.
'Bebek kuzenimin yılın son gazetesini bitirmesine kadeh kaldıralım!' Nicholas masanın başında gururla tezahürat yaptı, herkes senin başarını alkışlarken yemek unutuldu. Bloo, Henny'nin kadehini kayaların üzerine kaldırdı, senin kızarmasını izledi, ona aldırmadı.
Seul'e geldiğin zamanı hatırladı. Seni havaalanından aldıklarında Nicholas'ın yanındaydı ve sana utangaç bir selamlama teklif etti. Nic'in çok övdüğü biriydin; sen onun birlikte büyüdüğü kızdın ve kan bağı olmasa da sana ve diğer herkese göre sen ve Nic birer aileydiniz. Nic için önemli biriydin ve MKIT oradayken LA'da yaşamış olsan da, sen ve Bloo, Incheon'daki varış kapısından geçene kadar yollarınızı kesişmeyi başarmamıştınız.
Ona o kadar parlak bir şekilde gülümsemiştin ki, selamlarken ona sımsıkı sarılmıştın - senin sıcaklığını unutmak çok zordu, o kadar ki Nic ile paylaştığınız daireyi ziyaret etmek için sık sık bahaneler uyduruyordu, öyle ki neredeyse o noktaya geliyordu. taşındı.
Hala.
Sana nasıl davranacağını bilmiyordu.
Ya da dahası, onun için fazla iyi olduğun gerçeğiyle nasıl başa çıkılacağı - ve bu sadece onun kendi inancı değildi. Owen, konserve ton balığına kıyasla senin havyar olduğunu ona defalarca söylemişti.
Sen Jinyoung ile mutlu bir şekilde konuşurken sana baktığında, ona çarpan duygu seline engel olamadı. Seni sevdi. Yaptığını biliyordu, ama seni hak etmediğini hissettiğinde bu duygu acı tatlıydı.
Bu düşünceyle Bloo, bir tane daha doldurmadan önce içkisinin geri kalanını geri attı.
|||
Daniel'in Nic'le paylaştığınız daireye girmesine yardım ederken homurdandınız, eliniz onunkiyle sımsıkı kenetlendi ve onu misafir yatak odasına götürürken 'Neden bu kadar çok içtin salak?' ona bir hışımla soruyorsun. Yanıtı, dudaklarında uykulu bir gülümsemeyle seni kendine çekmek oldu.
Kutlama yemeğinden sonra tüm grup şenliklere devam etmek için kulüplere gitmişti - bunun yerine Nicholas'ın galibiyetini kutlamak içindi. Nicholas buna bir taşla iki kuş demişti. Sadece Daniel çok sarhoş olmaya başlayınca , sabahın biri olmasına rağmen akşamları bıraktın.
Yatağa ulaşır ulaşmaz, Daniel'in onu şaşırtarak yatağın üzerine düşmesine izin verdiniz; 'Haydi,' diye mırıldanıyorsun, 'Bu kıyafetleri çıkarmalısın.'
'Sorun değil,' diye geveleyerek, 'Yapabilirim,' diyor, oturmaya çalışıyor ama pes etmeden önce zar zor hareket ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*