'Sanat Eseri'
Erkek arkadaşınızı sanat projeniz için modeliniz olması için ikna etmek, muhtemelen yapmak zorunda olduğunuz en zor şeylerden biriydi. Sonunda kabul ettiğinde, zor kısmın bittiğini düşündün. Sonra erkek arkadaşının o kadar kolay olmadığı acımasızca hatırlatıldı.
"Cidden yapman gereken tek şey orada oturmak. Bu sadece bir portre Sung-Woo.” Dürüst olmak gerekirse, onun bir fotoğrafıyla daha iyiydin.
Yüz hatlarına yaklaşarak yaklaştın. Gözlerinin açılı şeklinden ağzının narin kıvrımlarına kadar. Onu çizmeye başlamadan önce gözlerin yüzünü tırmıkladı.
Sung-Woo senin onu çizmeni izlerken sırıttı. Genelde çok utangaç olurdun. Onu hiç bu kadar açık bir şekilde kontrol etmedin. Ve bunun ders için olduğunu bilmesine rağmen, senin tarafından tahrik olmaktan kendini alamadı. Dudaklarının her nefes alışında nasıl ayrıldığını görerek dudaklarını yaladı.
Kaşları çatılırken gözleri karardı. Onun benzerliğini mükemmel bir şekilde yakaladığınızdan emin olmak için çok konsantre oluyordunuz.
Ona baktın, seni izlediğini gördün. Gözlerin çizimden yüzüne fırladı. "Gözlerin büyüdü..." Ona yaklaşırken somurttun. "Seni heyecanlandıran bir şey mi var?" sırıttın.
O alçak, seksi sesiyle kıkırdadı. "Sormana sevindim." Seni derin bir öpücüğün içine çekerek öne eğildi. Nefesini tuttun, seni bu kadar aç öpmesini beklemiyordun. Diline ayak uydurmaya çalışırken önkolunu tuttun.
"Mmm..." diye mırıldandın, eli sırtının küçük kısmına giderken gözlerini kapadın. "Y-Yah...Sung-Woo...Ödevimi yapmalıyım..." diye fısıldadın dudaklarına doğru.
Alt dudağını çekiştirdi ve sırıttı. "Sonra yap." Eli, tişörtünün yumuşak malzemesini karnına doğru kaydırdı.
Beyninin her mantıklı parçasıyla savaşıyordun. "Nnn Sung-Woo... Adil değil.." Boynuna öpücükler bırakırken somurttun. "Şimdi yapmam gerek."
“Yapmam gereken size şimdi.” Dişlerini tenine sürterek köprücük kemiğini ısırdı. Seni yatırmadan önce eskiz defterini alıp yan masaya düzgünce koydu. "Beni daha sonra çizmene izin vereceğime söz veriyorum." gömleğini çıkararak sırıttı.
Ellerini karnında gezdirdin ve içini çektin. Ev ödevinin bitmesi gerekmesine rağmen, şu anki pozisyonundan tam olarak şikayet etmiyordun. "Sung-Woo Oppa, benim ilham perim olacağına söz vermiştin."
Vücudunda dolaşırken ellerini tuttu. "Bir ilham perisinin işi ilham vermek değil midir?" Seni başka bir öpücüğe çekmeden önce uysalca başını sallamanı izledi. "O zaman bana güven..." Dudaklarını kulak memenize değdirdi. “Her santimini hafızamdan tanıdığından emin olacağım…” Uzunluğunun kalçasına baskısını hissederek inledin. Elleri vücudunu keşfederken ve göğsüne masaj yaparken kollarını boynuna doladın. "Tıpkı seni her santimini bildiğim gibi..." diye fısıldadı boğuk bir sesle, sarkık dudaklarını çenene değdirerek.
Vücuduna öpücükler kondurdu, külotunu ve şortunu güçlü bir çekişte çıkardı. Kaşlarını kıpırdatmadan önce gözlerinin sana doğru kaymasını izledin. Oturup şakacı bir tavırla onu sırtına ittin. "Seni inceleyen ben olmamalı mıyım?"
Geri çekilirken güldü. “Her halükarda…”
Onu aç bir şekilde öperek sırıttın, yanaklarını avuçladın. Alt dudağını emmeden önce dilin ağzının çatısında gezindi.
“Mmmm, beni daha sık çizmene izin vermeliyim~”
“Kapa çeneni”, Adem elmasına geçmeden önce çenesini öperek kızardın; Dilinizi ona karşı gezdirmeden ve üzerine serin bir nefes üflemeden önce yumuşak bir öpücük kondurun. Kıçına karşı sertleştiğini hissederek kıkırdadın. "Uyarılmış?"
Arkana şakacı bir tokat atarak kıkırdadı. Sahiplenici bir şekilde kapmak. "İzle Jagi, dalga geçebilecek tek kişi sen değilsin."
Vücuduna öpücükler kondurdun, dişlerini ona sürterek ısırdın. Yolunuzu aşağıya indirdiğiniz sürece onunla göz temasını sürdürün. Tamamen büyülenmişti. Onu ağzına aldığınızda inledi, olabildiğince uzağa götürdü.
Seni üssüne yönlendirirken elleri saçlarına gitti. "Jagi..." sen onu daha çok emerken sesi alçak ve gergindi. Kendinden emin bir gülümseme dudaklarından hiç çıkmadı. Onu ağzından çekerdin, sadece dilinizin ucuyla kafasını kızdırmaya yetecek kadar. Gözlerini zevkle kapattığında sevecendi. Bir iniltiyi tutmak için dudağını ısırdığı an, onu ağzına geri aldığın an oldu.
Ağzına sokarken saçını tuttu ve doruğa daha da yaklaştı. Onun bu şekilde çözülmesini izlerken sırıttın. Sung-Woo'nun soğukkanlılığını kaybettiğini gerçekten gördüğünüzde çok az ve çok uzaktı ve sınırlarını bu şekilde zorlayanın siz olduğunu bilmek size en büyük zevki verdi.
Sung-Woo duştan çıkıp saçlarını kuruturken sırıttın. Zaten onun gömleklerinden birine bürünmüştün ve eskiz defterinle yatağına sokulmuştun. "İkinci raund Oppa mı?"
Kızarırken gözleri büyüdü, sana biraz kızardı. "Zaten?"
Ona eskiz defterini göstererek kıkırdadın. “Çizimimi kastetmiştim”
Kıkırdayarak yatakta sana katıldı. "Sanırım öyle." Dudaklarını ısırdı. "Sana ilham verdim mi?"
"Bana her zaman ilham veriyorsun."
"Nasıl yani?" yanaklarını sıktı.
“Sen bir sanat eserisin”, kalemini almadan önce dudaklarını gagaladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanficumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*