"Jay Park ve Gray'in bir röportaj sırasında çok duygusallaşmanıza tepkileri"
Jay Park:
Jay size bundan bahsettiğinde H1ghr Music'in ilk realite şovunda yer almayı planlamamıştınız. Şov esas olarak üyeleri birlikte çalışırken ve hedeflerine ulaşırken takip edecek, özel hayatları hakkında çok az şey gösterecekti. Ama tam da bu yüzden H1ghr Music'in kreatif direktörü olduğun için işin içinden çıkamadın. Jay'in sevgilisi olman bu gerçeği değiştirmedi. Kaçınılmaz, ilişkiniz Jay'in onun diğer önemli kişisi olarak aldığınız nefretten bahsettiği röportajlardan birinde gündeme geldi. Sizin kadar sıradan ve normal birinin onu hak etmediğine dair yorumları alabilirsiniz, ancak yeteneklerinizi ve yaratıcı yönetmen olarak atanmanızı sorgulayanlar, hayallerinizi gerçeğe dönüştürmek için çok çalışırken gerçekten canınızı yaktı. Jay bunu biliyordu ama bu yorumların seni bu kadar etkilediğini bilmiyordu.
Gray:
Sen ve Sung Hwa, bir moda dergisiyle ikili röportaj ve fotoğraf çekimi yapmayı kabul ettiğinizde zaten üç yıldır 'halka açık' bir ilişki içindeydiniz. Fotoğraf çekiminin kendisi iyi giderken, röportaj yapanların size geçmiş makaleler hakkındaki duygularınızı sorduğunda bu kadar acımasız olabileceğini düşünmemiştiniz. Yıllar boyunca, sen ve Sung Hwa'nın düzenli ve mutlu bir ilişkiniz olduğu iyi bilinmesine rağmen, bazı muhabirler erkek arkadaşınızı diğer kadınlarla ilişkilendirmeye devam etti. Tabii ki, bu yazılar asılsız ve mutlak saçmalıktı, önemli değilmişsiniz gibi - sevginizin önemi yokmuş gibi - ve sadece bir aktris veya şarkıcı onun için yeterince iyiymiş gibi hissettirdi. Sung Hwa, ikiniz hiç konuşmadığınız için her zaman umursamadığınızı düşünürdü ama sizi gözyaşları içinde görmek, sessizce ne kadar acı çektiğinizi fark etmesini sağlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*