UGLY DUCK

109 4 0
                                    

"Sürprizlerle Dolu"

Bir şekilde Kiseok'un seni kör randevuya çıkmaya ikna etmesine izin verdin. Normalde onlara karşı oldukça temkinliydin, ama beklediğinden daha ısrarcı olduğunu kanıtladı. Kiseok ağabeyin gibiydi ve ona çok güveniyordun ama bu kesinlikle sinirlerine bir şey yapmadı.

Adının utangaç bir şekilde çağrıldığını ve neşelendiğini duydun. İlk bakışta biraz temkinliydin, beklediğinden biraz daha ürkütücüydü ama Kiseok onun yanında olduğundan bahsetmişti. Belki de sizi baştan çıkaran bere, sakal ve dövmelerdi. Her zamanki tipin, güzel çocuklara daha çok meylediyordu ama onun utangaç gülümsemesini gördüğünde, yardım edip onu rahatlatmaya çalıştın. "Ju Kyung?

Önünüze oturmadan önce başını salladı. "Çok beklemedin değil mi?" Onu sana ayarlaması için uzun zamandır Kiseok'a yalvarıyordu. Seni AOMG'de görmesi tesadüfen oldu. Kardeşinden Kiseok'a bir şey bırakıyordun ama imajın onun hafızasına kazınmıştı. Gülümseme şeklin, o yumuşak gülüşün, bağımlıydı. İdeal tipini hayal etseydi, sana yaklaşmazdı bile.

Haftalarca Kiseok'a iyilikler yaptıktan sonra pes etti ve ikinizi tuzağa düşürdü. Heyecanlıydı ama senin gerçekten orada olduğunu gördüğü anda donup kaldı.

Sonunda boğazınızı temizlemeden önce, ikiniz sonsuza kadar gibi gelen bir süre boyunca garip bir sessizlik içinde oturdunuz. “Um… gergin misin yoksa başka bir şey mi?”

Güldü ve oynamak için elinden geleni yaparak kafasının arkasını kaşıdı. "Ne? Sinirli? Ben mi? H-Hayır..Ben sadece…Uhh…Haha” menüyü aldı, biraz kurcaladı ve sonunda biberlik devirdi. Restoran hakkında uyarılmasına rağmen, hala ciddi şekilde giyinik hissediyordu. Bu restoranlar üst sınıfına ve o gibi bir adam nasıl tüm yargılayıcı bakışları hissediyordu o gibi bir kızı alabilir size .

Yanaklarının ne kadar kırmızı olduğunu görünce kıkırdadın. Uzanıp eline dokundun. "Tamam. Gergin olmak için bir sebep yok." Muhtemelen senin de onun kadar sabırsız olduğunu fark ettim ama onu öyle telaşlı görmekte sana ihtiyacın olan güveni veren bir şeyler vardı. "Kör randevular biraz korkutucu olabilir."

“Ah, o değil” Eline baktı ve kızardı. “Um…Bu sadece..” sana baktı ve aynı hızla başka tarafa baktı.

"Sadece ne? Bu ne?" göz kırptın.

"Delicesine güzelsin..." kızarması derinleşti.

Saçını kulağının arkasına sıkıştırarak gülümsedin. "Teşekkür ederim" Ayağa kalkıp menünüzü hazırladınız. "Bir fikrim var" Eline uzandın ve onu restorandan çıkardın.

"Nereye gidiyoruz?" bir köpek yavrusu gibi arkandan takip etti.

"Eğlenceli bir yer~" restorandan çıktığı anda gözle görülür şekilde rahatladığını gördünüz ve doğru kararı verdiğinizi anladınız.

Bir satıcıdan sokak yemeği yedikten sonra onu Hongdae'deki en sevdiğiniz mini golf sahasına götürdünüz. Mekan değişikliği sinirlerinde harikalar yarattı. Onun daha çok açıldığını görmek seni mutlu etti. Gerçekten çok tatlıydı ve garip bir şekilde utangaçtı.

Üçüncü kez topu batıramadığını görünce gülmeden edemedin. Sana bakarak sırıttı. “Göründüğünden daha zor”

"Ah, biliyorum" diyerek sırıttın ve yerinizi aldınız ve topa zahmetsizce deliğe vurdunuz.

“Biliyor musun… Kimse gösterişten hoşlanmaz” diyerek tekrar topunun önünde durdu.

"İşte böyle" arkasından yaklaşıp kollarını ona doladın. Ellerini golf sopasına sabitlerken güldü.

"Tam tersi olması gerekmiyor mu?" sana bakıp sırıttı.

“Olabilir ama ben mini golfte senden daha iyiyim” diye güldün.

Usulca kızararak senin rehberlik etmene izin vererek topa normalden daha yumuşak vurmasını sağladı. Şaşırtıcı bir şekilde, kolaylıkla içeri girdi. "Ben mi yaptım?" sana bakıp sımsıkı sarıldı. "Yaptım!"

Ona bakıp omuzlarından tutarak kıkırdadın. “İyi bir takım oluyoruz”

Elleri beline yaslanırken kahkahaları kesildi. "Yaparız, değil mi?" Siz ikiniz bir süredir takılıyor olsanız da, onunla randevunuz olması o kadar gerçeküstüydü ki. Kendi liginden ne kadar uzak olduğunu düşünmeden edemedi. Buna rağmen, senin ona nasıl baktığını görünce; Dudakların aralandı, yanaklarında hafif bir kızarıklık ve gözlerinde istekten başka bir şey yoktu. Tüm güvensizliklerini atmak ve sadece seni öpmek istemesine neden oldu.

Yine de kendini tuttu.

Bunun daha iyi olacağını düşündü, ancak gerilim artmaya devam ediyor. Aldığın her nefes onun sabrını sınıyor gibiydi.

Mini golften sonra ikiniz onun yerine gittiniz. Yağmur yağmaya başladı ve sığınağa ihtiyacın vardı, o yüzden daha yakın yaşadı. Siz ikiniz onun kanepesine oturdunuz, yağmuru beklemek için bir film izlediniz.

Omzunu dürterek ona baktın. "Hey, hala gergin misin?"

Sırıttı ve başını salladı, kanepeye rahatça yaslandı. "Hala gergin mi görünüyorum?"

“Hmmm..Hayır” yaklaştın ama bir an için omuzlarının nasıl gerildiğini yakaladın. "Şimdi yaparsın." güldün. "Hadi ama bütün gece beraberdik. Bu kadar korkmak için bir sebep yok”

"Senden korkmuyorum"

Şakacı bir tavırla tek kaşını kaldırarak dudağını ısırdın. "Ah?" Yaklaşıp elini göğsüne bastırdın. Keskin bir nefes almadan önce seni ihtiyatla izledi. Kızarıklığı yükselirken kalp atışlarının arttığını hissedebiliyordunuz. Dudakların onunkilere değdi. "Şimdi nasıl?"

"Hayır..." diye fısıldadı seni öpmeden önce, seni kucağına çekerek. Yanağını kavradın, tatlı bir şekilde öpücüğüne karşılık verdin, dudaklarından yumuşak bir inilti kaçtı.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin