SIMON DOMINIC

140 5 4
                                    

'Aşçılık Dersleri'

Simon mutfağa girdiği andan itibaren bu kararından pişman oldu. Buzdolabının yanı sıra, oda ona tamamen yabancıydı ve bu da ihtiyaç duyduğu kapları bulmakta zorluk çekiyordu.

“Sana söylediğim gibi sebzeleri mi kesiyorsun?” Annesi telefondan sordu.

Simon, telefonun omzu ve kulağı arasındaki konumunu ayarlarken hayal kırıklığından yanağının içini ısırarak gözlerini devirdi.

"Öyleyim ama neden bu kadar önemli olduğunu anlamıyorum."

"Öyle değil," diye gülmesini bastırdı. "Ama yemeğin çok daha güzel görünmesini sağlıyor."

"Ya! Bunu bana söylemeliydin."

“O zaman bunu yapmazdın ve bunu düzgün bir şekilde yapmak istiyorsun, değil mi?”

Zamanı kontrol ederken her dilimi aynı yapmak için harcadığı zamanı düşünerek, soyma bıçağını kesme tahtasına geri fırlattı. Size akşam yemeği hazırlamayı bitiremeden işten eve dönecektiniz, bunu biliyordu ve hayal kırıklığını bastırmak için mermer tezgahın üzerine yaslandı.

Neden kaldığını asla anlamayacak. Sana her gün yaşattığı onca şeyden sonra değil. O bir işkolikti, bu konuda özür dilemedi ve seninle tanışana kadar bunun için asla özür dileme ihtiyacı hissetmedi.

Sende sallayamadığı bir şey vardı. Kendi başına çok çarpıcı ve hırslı biri. Birinde istediği her şeyin bir listesini yapmış gibiydi ve bu her zaman sana denk geldi.

İlk defa, ilişkide sağlam bir temele sahip olmayanın kendisi olduğunu hissetti. Daha önce birçok ilişkiden vazgeçmişti. Üzerinde kalıcı bir etki bıraktığını söyleyebileceği birkaç şey vardı ama her zaman, her zaman, Simon kontrolün onda olduğunu biliyordu.

Ama seninle değil. Sana baktı ve vazgeçmeye başladığı bir gelecek olasılığını gördü. Anne babası da biliyordu. Seninle ilk tanıştıkları andan itibaren, babası oğluyla ne kadar gurur duyduğunu söyleyerek sonunda değerli birini bulduğu için annesi ona "eomma" demen konusunda ısrar etti.

Simon, sebzeleri sote tavasından annesinin talimatlarına göre azaltmakta olduğu sosa taşırken düşüncelerinden sıyrılarak başını salladı. Söylediklerine sadece yarısı kadar dikkat ediyordu. Ocaktaki tencere ve tava çeşitleriyle uğraşırken hala dinlediğini göstermek için ara sıra "hı-hı" teklifinde bulundu.

"Bu harika," dedi sohbet yeniden kesildiğinde. "Bir şey yakmayacağıma emin misin?"

"Domatesleri eklediğin sürece sorun yok."

Tek başına bu kadar uzun süre hayatta kalmasının bir mucize olduğu konusunda bir şeyler mırıldandı ama o onu görmezden gelmeyi seçti. Bunun yerine, emin olmak için her şeyi yeniden karıştırdı.

"Eomma mı?" Çantanı yere bırakıp ön kapıyı kapatarak sordun.

Simon sana bakmak için arkasını döndü. Sanki akşam yemeği pişirmek herhangi bir romantik jest değil de tamamen pratikmiş gibi tüm bunlara kayıtsız davranmayı planlamıştı. Ama işte buradaydı, sen mutfak kapısına yaslanıp ona sırıtırken elinde sos kaplı kaşıkla senin önlüğünün vardı.

Annesinin seninle konuşmasına izin vermesi için dırdır eden sesini duyabiliyordunuz. Tek kelime etmeden telefonu kapattı ve hem telefonu hem de kaşığı tezgahın üzerine bıraktı.

"Gece benim ve sen yemek mi yaptın?" dalga geçtin.

“Buna alışmayın.”

Kollarını beline dolarken sana yukarıdan aşağıya nasıl baktığını fark ederek ona doğru yürüdün.

Önlüğü çözüp başının üzerinden kaydırarak, "Cesaretim yok," dedin. “Ama bundan en iyi şekilde yararlanmayı planlıyorum. Akşam yemeği hazır olana kadar ne kadar zamanım var?”

"On dakika."

Alt dudağını büzdün. Simon dilini kendi dilinde gezdirdi ve onun seninkini ısırdığını hayal ettiğini biliyordun.

"Hepsi bu?"

Sana asla uzun süre direnemezdi. Özellikle son randevu gecenizden bu yana haftalar geçmişken ve yemek ikinizin de aklındaki son şeyken. Dudaklarını seninkilere bastırdı, bacakların onu saracak şekilde seni kaldırdı ve seni kanepeye taşımadan önce ocakları kıstı.

"Dediğin gibi, bu gece tamamen seninim."

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin