"Jay Park ile çıkmak şunları içerir"
Ne için kaydolduğunu daha iyi bilirsin.
Çünkü Jay ile bir ilişki çok çaba ve sabır gerektirir.
Aşkınız yeterince güçlü olmadığı için değil (öyle) ama iki şirketi yönetmek, kendi başına başarılı bir kariyere sahip olmak ve birbiri ardına bir projeyi üstlenmek o kadar kolay değil.
Sizin de işiniz veya okulunuz var, bu yüzden diğer çiftler kadar birlikte vakit geçirmeyeceksiniz.
Ondan da bunu beklemeyin. Onu seviyorsan, onun müzik sevgisini de kabul etmelisin.
Aynı sebeplerden dolayı oldukça hızlı bir şekilde birlikte hareket etmek.
Evde olduğunda, seninle çok dalga geçerdi - gerçekten çok fazla.
Hatta bazen sınırlarınızı zorluyor ve sonunda sizi zorluyor; sadece ne zaman duracağını bilmiyor.
Evde veya arkadaşlarından birinin spor salonunda birlikte çalışıyor.
Birlikte çift pozlar veriyor ve bunları hikayesine sevimsiz bir çizgiyle gönderiyor.
Genel olarak, bir çok deri gemi. Sizinle hava atmayı sevdiği için, toplum içinde bile alıngan olmaktan korkmuyor.
Mümkün olduğunda romantik, düşünceli ve korkutucu tarihler.
Kalıcı dokunuşlar çünkü tekrar ne zaman evde olacağını bilmiyorsun.
Size her zaman veda öpücüğü verecek ya da eve geldiğinde saat kaç olursa olsun ve siz zaten uyuyor olsanız bile.
Size John Legend 'All of Me' gibi bir şarkı yazar ve sizi müzik videosunda da yıldız yapar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*