SIMON DOMINIC

117 5 0
                                    

'Sahne Arkası'

Simon, bir saat içinde yüzüncü kez gibi gelen bir süre boyunca seyrek yastıklı havaalanı koltuğunda kıpırdandı. Dalgın dalgın terminal çıkışına bakıyordu, sizin geleceğinizi biliyordu, bu sırada varış saati panosu odanın karşısında onunla alay etti. Sadece iki haftalığına uzaktaydın ama tam seni geri alacağını düşündüğünde, uçuşun hava yüzünden ertelenmişti.

Kendi özel jetimize ihtiyacımız var .

Bunu yalnız hissettiğin için mi söylüyorsun? - Jay

Bunu havaalanlarından nefret eden bir CEO olarak söylüyorum.

Ve diğer CEO olarak sana hayır diyeceğim - Jay

Telefonunu cebine geri soktu ve başparmağını hayal kırıklığıyla alt dudağında gezdirdi. Bir grup kız, yakındaki kafede oturdukları yerden ona utangaç bakışlarla bakıyorlardı. Simon isteksizce yüz maskesini çıkardı ve rahatsız etmemek için Cha Cha'nın daha önce gönderdiği bazı yeni vuruşları dinlemek için kulaklıklarını taktı.

"Bu koltuklara fazladan dolgu koymak onları gerçekten öldürmez," diye düşündü yeniden koltuğunda kıpırdanırken.

Jay, itiraf etmekten ne kadar nefret etse de kendini yalnız hissettiği konusunda haklıydı. Aslında, siz ayrıldıktan sonraki gece Jay'in evinde oturup içki içerken, bütün adamlar endişelerinde haklıydılar. Yokluğunun onu ne kadar etkileyeceğini hafife alan yalnızca Simon'dı. Sürekli konserlere gitti. Mesafe yeni bir şey değildi ve ikiniz de nasıl başa çıkacağınızı öğrenmiştiniz.

"Ama tek başına iki hafta hyung," dedi Loco.

Jay, "Yetişkin gözetimi olmadan" diye ekledi.

Kahkahalar odaya yayılırken Simon alay etti.

“Biz olgun bir çiftiz, yani kendi işimizi yapabiliriz. Anlamazsın."

Ama yavaş yavaş küçük şeyler onu yemeye başladı. Ne zaman aramak istese saat farkını nasıl hesaba katması gerektiği ya da çoğu gece kendi kendine yemek pişirdiği, çünkü bir tanesine teslimat siparişi vermek çok iç karartıcı olduğu gibi. Şimdiye kadarki en kötü kısım eve bir hiç için gelmekti. Sadece sen terler içinde uzanmışken bile, ev her zaman seni bulabileceği bir yerdi ve evdeki mutlak dinginlik onu eksik hissettiriyordu. Normal günlerini yaşarken bile sürekli yokluğunu düşünüyor gibiydi.

Boşluğu doldurmak için adamlara dönmeye çalıştı ama Jay "Follow the Movement" promosyonlarıyla meşguldü ve Gray'in Simon'ı dışarıda tutmak için ofis kapısını kilitlemeye başlaması sadece dört gün sürmüştü.

“Sunghwa-zzing!” Gray'in kapısında mızmızlandı.

"Git, Simon."

"Ama senin katkılarını istediğim bazı fikirlerim var."

"On gün sonra beni görmeye gel."

Simon kendini stüdyosunda kaç kez tek başına otururken bulduğunu kimseye söylemezdi, fare seni ziyaret edebilmek için bir uçak bileti almak için düğmenin tam üzerinde geziniyordu, ancak son dakikada fikrini değiştirdi. Sizi özlediği kadar, bu fırsatı elde etmek için ne kadar çok çalıştığınızı ve bunun kariyeriniz için ne anlama gelebileceğini de biliyordu. Bu kadar bencil olamayacak kadar seni önemsiyordu.

Ve tüm sabrına rağmen elindeki şey buydu: Tahmini varış süreniz gittikçe daha da geriye itilmeye devam ederken üç saatlik tempolu yürüyüş ve oturma.

                                                         _______

Uçaktan tamamen bitkin olarak çıktınız. O gün tek yaptığın Viktorya dönemi tablosundaki gibi oturup pencereden dışarı bakmak olduğunu düşünürsek bunun nasıl mümkün olduğunu bile anlamadın. Omzundan sarkan çantanın askısını düzelterek Simon'ı bulmaya giderken kaçırdığın tüm mesajları gözden geçirdin.

Lütfen yakında eve gel. Çok muhtaç. - Gray

İyi uçuşlar. Seni özledim! - Kapüşonlu

Şimdi bir uçak almaktan bahsediyor. Onu cesaretlendirmeyin. - Jay

Okuduğun her mesajla gülümsemen daha da büyüdü. Simon, yansıtmaya çalıştığı sert dış görünüme rağmen ne kadar önemsediği konusunda umutsuzca şeffaftı. Yine de bir dereceye kadar duymak güzeldi.

Kalabalığın içinde onu bulmak zor değildi. Her nasılsa, yüzünün yarısı gizlenmiş olsa bile, kaşlarını çatması insanları ondan uzak tutmayı başardı. Onu daha iyi tanımamış olsaydınız, kendinizden uzak durmaya özendirilmiş olabilirsiniz. Bunun yerine gizlice onun arkasına geçtin, kollarını etrafına dolarken kulaklığını nazikçe çıkardın ve yanağını öptün.

“Şimdiye kadarki en kötü karşılama partisisin.”

“Aish! Gelip seni almaya vakit ayırdığıma sevinmelisin," dedi ve seni düzgün bir şekilde öpebilmek için maskesini geri indirdi. Elini saçlarını taradı, kafanı yerinde tuttu ve ondan uzaklaşmaya çalıştığında öpücüğü derinleştirdi.

"İnsanlar bakıyor."

“Bırak izlesinler.”

Ayrılmadan önce ona birkaç dakika daha verdin. Çantanı yerden alırken yüzüne yayılan kızarıklığa kendini beğenmiş bir şekilde baktı. Zahmetsizce omzunun üzerinden savurdu ve siz birlikte çıkışa doğru giderken elini onunkiyle bağladı.

"Peki ben yokken ne kaçırdım?"

"Pek bir şey yok," diye omuz silkti. "Özel jet alıyoruz."

"Gerçekten? Jay onayladı mı?”

“Çok fazla kelimeyle değil ama yapacak.”

Hikayesini ne kadar az satın aldığınızı göstermek için Simon'a baktınız ama o sizi görmezden geldi.

"Bir düşün, jagiya," dedi, birazdan söyleyeceği şeyi sadece senin duyabilmen için daha da yaklaştı. "Benimle Mile High kulübüne katılabilirsin."

“Zaten katılmadığımı kim söyleyebilir?”

Simon cevabınıza şaşırdı ve blöf yapıp yapmadığınızı anlamak için yüzünüzü inceledi ama siz ona sadece masumca baktınız.

“Ama sanırım üyeliğimi yenilemenin zamanı geldi,” diye göz kırptın, suskun erkek arkadaşını, seni eve götürmek için bekleyen ve birbirinizi ne kadar özlediğinizi tam olarak gösterebileceğiniz arabaya doğru götürürken.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin