'Sana Aşığım'
Kısa zaman önce Blackpink üyelerinden ayrı olarak solo full albüm çıkarmıştın , albümde ana rapper olduğun için ağırlıklı olarak Hip-hop tarzı şarkılar vardı.
Çıkardığın albüm ile çok fazla başarı elde etmiştin üstüne 11.61 sps ile en hızlı kadın rapper olarak anlıyordun.
Solo konserine AOMG ve H1ghr üyelerinin geldiğini duymuştun. AOMG ve H1ghr üyeleri senin fanındı , çoğu üye bunu programlarda söylemişlerdi.
*****
Konser bitmiş kuliste dinleniyordun ve birden kulisinin kapısı tıklstıldı.
İçeriye pH-1 girmişti. Hayallerinin adamı.
"Gelebilirsiniz."
"Merhaba yn. Konserini ve yeni albümünü tebrik ederim. Bu çiçekler sana"
"Teşekkürler sunbae , çok güzeller."
"Evet senin gibi güzel ve zarifler."
"Ahh cidden çok utanıyorum şuan."
"Utanma yn. Bunlar gerçekler... Ben aslında buraya tebrik için gelmedim. Aşık olduğum kadının sahnede nasıl parladığını görmek için geldim. O sahnede bir yıldız gibi parlıyordun güzelim."
"Sunbae sen bana aşık mısın gerçekten?"
"Aşığım yn. Beni böylesine heyecanlandıran , düşününce bile kalbimi yerinden oynatan birisin sen.
Benim yıldızım , benim güneşimsin. Sana söylemek için buraya geldim. Bana numaranı verir misin? Aşık olduğum kadını randevuya çıkarmak istiyorum.""Veririm sunbae. Duyguların tek taraflı değil, sen benim hayallerimdeki adamsın. Seni fanların arasında görmek beni çok mutlu etti biliyor musun?"
"Bilmesemde artık biliyorum güzelim. Şimdi üstünü değiştir ben seni arka kapıda bekliyorum."
"Hemen geliyorum beni bekle."
"Bir yıldır bekliyorum , biraz daha beklerim."
"Daebak! Hahahah hemen geliyorum o zaman."
"Tamam güzelim , ahh birde seni seviyorum jagi!"
"Bende seni seviyorum sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanficumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*