AOMG

171 4 0
                                    

'Siz Benim Sonum Olacaksınız'

AOMG. Ailen. Arkadaşların. Senin kardeşlerin. Hayatının aşkları. Dayanamadığın ama aynı zamanda sevdiğin sinir bozucu sikikleri. AOMG, rahatınız için gittiğiniz bir yerdi. Sadece günün hakkında konuşmak için gittiğin bir yer. Her birini, tıpkı onların seni sevdiği kadar sevdin. Onlar olmadan nerede olacağınızı bilemezsiniz. Her şey yaklaşık bir yıl önce başladı.

Kore'ye yeni taşınmıştın. Okumak istedin. Başlangıçta Kore'ye okumak için geldiniz ama böyle bitmedi. Geldikten birkaç hafta sonra, gerçekten çevrenize girdiniz. Daireniz, sokaklardan yeni yetenekler getirip onların anlarını yaşamalarına izin verecekleri bir kulüpten birkaç blok ötedeydi. Sesleri ve o yeni yüzleri duymak için oraya gitmeyi severdin. Çoğu aslında şarkıcıydı. Bir gece kulübe yaptığın birkaç arkadaşını yanına aldın ve seni güzel yeteneğini sergilemeye zorladılar. Yeteneğin mi? Harika bir sesin vardı. O kadar güzel ve saftı ki. Herkes onu sevdi. My Ride'ı Hoody'den kapladın. Kalabalığın içinde Hoody'nin kendisi olduğunu çok az biliyor muydunuz? Onu sevdin, küçük bir bükülme ve sesin nasıl geliyordu. Performansından sonra seni rahatlattı ve sen bir şekilde sakinliğini korudun.

Ona sadece Kore'de okumak için olduğunu söyledin ve bu son oldu. Ve tabii ki gerçekten dinlemedi çünkü senin güzel sesinle gözleri kör oldu. Patronu ve arkadaşlarıyla tanışman için ısrar etti. Onlarla ilk tanıştığınızda oldukça gergindiniz. Ama gerçekten endişelenecek bir şey yoktu. Onlar tanıdığın en güzel insanlardı. Gerçekten en çok Hyukwoo ile bağlantı kurdun. Sen az önce yaptın. Onun kişiliğinden zevk aldınız, onun kişiliğinden zevk aldınız. Jay, Sunghwa veya Kiseok gibi değildi. Dördünün de harika görselleri var. Ama Hyukwoo utangaç ve güzel bir adamdı. Sana bir kız kardeş gibi davrandılar. Hepsi yaptı. En genç sendin. Vaktiniz olduğunda onlarla takılırsınız. Bugün senin doğum günün, her zaman yaptığın gibi onu yalnız geçirmeyi planlıyorsun. Ama elbette her şeyi planlamışlardı. Senin için koca bir kulüp kiraladılar! Ama tabi ki göreve Hoody'yi verdiler, seni en iyi o tanırdı. Sonunda hazırdı ve Hoody senin dairene gitti. Anahtarı vardı, o yüzden içeri girdi. Gerçekten çok yorgundun. O gün erkenden derslerin vardı. Seni yormuşlar. Şu anda Goblin'in son bölümlerini yakalamak için bir battaniyeye sarılmış kanepenizdeydiniz.

Kapıya baktınız ve Hoody'nin özel bir etkinlik için giyindiğini gördünüz. "Durum ne?" Sen sordun. “İyi ki doğdun kanka! Neden giyinmedin?! Sana daha önce giyinmeni söylemiştim, bir kulübe gidiyoruz!" "Bunu hissetmiyorum. Bugün ders beni çok yordu. Çok yorgunum." "Haydi! Jiho'nun da gideceğini biliyorsun." Kanepeden atladın ve bulabileceğin en seksi elbiseyi bulmak için dolabına koştun. Zico senin zayıf noktandı (eğer değilse, farz edelim.) O senin favorindi. Daha önce hiç olmadığı kadar hızlı hazır oldunuz. Hızlı bir duş aldın, dar, açık siyah bir elbise giydin, biraz makyaj yaptın ve saçlarını yüksek bir at kuyruğu yaptın. Çok fazla şey yapmak istemedin. Birini etkilemeye çalışıyormuş gibi görünmesini sağlardı ki öyleydin ama bunu kimsenin bilmesine gerek yoktu. Oturma odasına girdiniz ve Hoody'nin gülümsediğini gördünüz. "Ne için bekliyorsun?! Hadi gidelim!" Bileğinden tutup kapıdan dışarı çıktığını söyledin.

Kulübe gittin ama ortalık sessizdi. Karanlıktı. Hareket yoktu. Hiçbir şey göremez ve duyamazdın. Hoody'yi zar zor görebiliyordunuz. Giydiği beyaz elbise olmasaydı. "Ne oluyor be?" Nefesin altında söyledin. Aniden sadece birkaç parti ışığı yandı ve karanlıktan büyük bir kalabalık çıktı. "SÜRPRİZ! MUTLU YILLAR E/H!" Hepsi bağırdı. Ne hissettiğini bilmiyordun. Şok oldun ama mutlu oldun. Sevinç gözyaşları şekilleniyordu. "Onu ağlattınız! Çok teşekkürler!" diye bağırdı. "Hayır. Hayır. Sevinç gözyaşları var.” Dedin.

Bütün gece harika vakit geçirdin. Yeni insanlar tanımak. Jay ve Sunghwa'nın Jiho'ya aşık olmanla dalga geçmesi. Orada burada biraz içmek. Şu anda CL veya Chaelin ile takılıyordunuz. Onu gerçekten hiç tanımadın. Onun ve 2NE1 grubunun büyük bir hayranıydın. Onunla ilk kez bu gece yüz yüze görüştünüz. Aslında çok soğukkanlı biriydi. "Yani Jay herkese Jiho'ya olan küçük aşkını anlattı." "Onu öldürmemi bana hatırlat." Chaelin küçük bir kahkaha attı ve içkisinden bir yudum daha aldı. "E/H!" Tanıdık bir sesin adını haykırdığını duydun. Arkanı döndün ve Jiho'nun sana doğru geldiğini gördün. Gergindin. Chaelin ellerini senin omuzlarına koydu. "Rahatlayın. Sadece havalı ol. Kendin ol. İyi şanslar. Savaş!" Seni toz içinde bırakarak bir yere koştu. Arkanı döndün ve Jiho'yu görünce hafifçe sıçradın. "Afedersiniz. Seni korkuttum mu?" "Hayır. Bu iyi." Uzun bir sohbetiniz oldu, sizi biraz yumuşatmak için ara ara birkaç fıkra söyledi, gergin olduğunuzu söyleyebilirdi.

Bir mesaj aldı ve yüzünde bir kaş çatma oluştu. "Bir sorun mu var?" Sen sordun. "Hemen gitmeliyim. Lanet olsun, biraz daha kalmak istiyordum. Üzgünüm E/H." "Bu iyi. Geldiğin için teşekkürler." Utangaç bir gülümseme verdin. O uzaklaştı ve yüzünde küçük bir kaş çatma belirdi. Ne yapacağını bilemeden dışarı baktın. Bileğinizde güçlü bir el hissettiniz. Arkanı döndün ve Jiho'yu gördün. "Bir şey söylemeyi ve yapmayı unuttum." İtiraf etti. "Ne?" "Senden hoşlanıyorum Y/N." Sol yanağını öpmeden önce dedi. Bileğimi bıraktı ve hızla uzaklaştı. Yanaklarınızın ısındığını hissedebilirsiniz. Sol yanağını kapattın ve genişçe gülümsedin. Arkanı döndün ve hepsinin sana baktığını gördün. Chaelin bile gülümsüyordu. "Tebrikler Y/N! Sonunda bir erkek arkadaşın oldu ve o kadar yalnız olmayacaksın.” Kiseok şaka yaptı. Yanına gidip karnına yumruk attın. "Onu rahat bırak Kiseok. O gerçekten çok utangaç.” Chaelin'i savundu. "Hepiniz benim ölümüm olacaksınız. Ama hepinizi ayrı ayrı seviyorum. Teşekkürler beyler." Onları kucakladın ve hepsi de sana sarıldı. "Sizi seviyorum millet." tekrarladın. "Biz de seni seviyoruz Y/N."

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin