40. časť- Budem musieť strieľať

2.4K 190 41
                                    

"Liam?" povedala som roztraseným hlasom. 

"Čo kráska? Si šťastná, že som tu?" spýtal sa s miernou iróniou v hlase, čo sa mi nepáčilo. Takto rozprával, keď si ma motal okolo prsta. A kvôli tomuto hlasu som mu na všetko skočila. 

S obrovským strachom som zakrútila hlavou a snažila sa zhlboka dýchať. 

"Čo tu chceš?!" odvážne sa spýtal Louis. Liam pohľad presunul na neho a uchechtal sa. 

"Už len tebe to budem vešiať na nos, všakže?!" 

Pretočil očami a odfrkol si. Je tak hnusne slizký! Mal by sa dať liečiť. Nechápem, na čo sem prišiel? Robiť ďalšie problémy alebo sa ma pokúsiť znova uniesť?! Bože! Čo ak ma prišiel znova uniesť?! Kolená sa mi rozklepali ešte viac a pohltil ma pocit bezbrannosti. Nemám kam ujsť, keďže jeho zbraň je namierená na moje srdce a stačí jeden krôčik dozadu a on vystrelí. 

 "Ako si sa sem dostal?" šepla som. 

"Ozaj to chceš vedieť?" prehovoril dosť hrubým hlasom, čo mi spôsobilo zimomriavky. 

Prikývla som a čakala na jeho odpoveď.

"Poznáš meno Harry Styles?" nadvihol jedno obočie a kútiky sa mu vyšvihli dohora, keďže dobre vie, že ho veľmi dobre poznám! Viem, o koho sa jedná. Ale čo má spoločné s tým Harry?

S Louisom sme sa nechápavo pozreli na Liama, ktorý si naše pohľady vychutnával. Bolo na ňom jasne vidieť, že mu naše pohľady robia dobre.

"Poznám."

"Povedal mi, kde sa nachádzate," povedal akoby nič. Vysypal to zo seba ako kilo zemiakov z vreca a ironicky sa uchechtal, keď znova naše pohľady skončili na ňom. Tento raz neboli plné nechápavosti, ale plné prekvapenia? Neviem to nazvať. I keď sa v nich nachádzala štipka nechápavosti. 

Neverím, že by mu to Harry povedal! Určite si robí srandu! Harry je Niallov kamarát a takto by ho nikdy nepodrazil. A určite by to nepovedal Liamovi len tak. Ibaže by ho vydieral! 

"Harry? Ten Harry?" spýtal sa Louis.

"Áno, ten Harry," pretočil očami "nečakali ste to od neho? Pravda? A on vás takto nechutne oklamal," zatváril sa sklamane a odul spodnú peru.

"Si hnusný! Určite si ho vydieral!" zvýšila som hlas, ale hneď ako zbraň opäť namieril na mňa, stíchla som.

"Čo? Počul som niečo, zlatko?" nastrážil ľavé ucho.

"Nie," šepla som.

"Tak to som rád."

"Na čo si vôbec prišiel?!" zasyčal Louis. Páči sa mi, keď je odvážny. Myslím, že každej žene sa na chlapoch páči kúsok odvážnosti. 

"Vziať si to, čo sa mi pred mesiacom vzalo," zrak odtrhol z Louisa a nechutne sa na mňa pousmial. Zalapala som po dychu. 

Prišiel si pre mňa! Naozaj prišiel pre mňa a chce si ma odniesť!

Pomalým krokom kráčal ku mne a ja som nevedela, čo robiť.

Utečiem - zastrelí ma.

Zostaňem - vezme si ma.

Dvere sa otvorili a dnu vošiel Niall, ktorý v sekunde stuhol, keď uvidel Liama.

"Čo tu robíš?!"

"Aha, milé privítanie, Horan," so zbraňou neprestával na mňa mieriť, len krk otočil k Niallovi a daroval mu nenávistný pohľad. 

"Pýtam sa, čo tu robíš?!" zvýšil hlas a vyhľadal môj očný kontakt. "Nemier na ňu!" zasyčal, keď zbadal môj vystrašený pohľad, keďže Liamova zbraň stále na mňa mierila.

Abduction (Niall Horan)Where stories live. Discover now