12. časť- Dostaň ma odtiaľto

2.3K 173 11
                                    

Pohľad Nialla

„Vieš čo som si nikdy nemyslel?“ zahľadel som sa na Harryho, ktorý mi nevenoval pozornosť, ale prepínal programy v telke. „Harry!“

„Č-čo? Hovoril si niečo?“ vyľakal sa a ovládač mu z rúk padol na zem. Pretočil očami a zohol sa preň.

„Či vieš, čo som si nikdy nemyslel,“ povzdychol som si.

„Nie, čo?“

„Že Liam bude taký podrazák. Predsa sme boli dobrí kamaráti. Teda, asi. Bolo to niečo, ako kebyže som ja jeho šéf a on môj podriadený, dávam mu na starosti veci. Teda, dával som. Neviem čo sa stalo. Uniesol mi obeť, ktorú by mal čoskoro zabiť, lebo viem, že by ma prestala baviť do mesiaca,“ vložil som si tvár do dlaní a potichu som nariekal.

„Vyser sa na neho. Máš predsa ešte stále kontakt na Zayna? On robí to isté, čo Liam, a je v tom podľa mňa spoľahlivejší. On by sa nikdy nezaplietol s obeťou, ktorú si raz uniesol. Má pred tebou istý rešpekt,“ bubnoval si bruškami prstov po kolene a druhou rukou sa opieral o sedačku.

Harry má pravdu. Zayn je v týchto veciach spoľahlivejší. Lenže moja myseľ bola zaslepená Liamovými slovami, ktoré mi pred pár rokmi nakecal, veľa sľubmi a výhodami, ktoré by som mal, keď sa bude on zbavovať mojich dievčat. A úplne som zabudol, že je tu aj Zayn. On robí túto prácu naozaj dobre. Má omnoho viac kontaktov ako Liam a vie všetko vyriešiť lepšie, bez rôznych opletačiek. Nepotrebuje robiť to, čo Liam.

„Máš pravdu. Zavolám mu v najbližšej dobe,“ pousmial som sa a vzal som do rúk mobil. Ani som ho nezapínal, len som si s ním búchal po dlani a premýšľal nad plánom, ako dostať Melanie od Liama.

„A stále si mi nevysvetlil, prečo tak o ňu bojuješ,“ ozval sa Harry.

„Povedal som ti, že je iná! Cítim, že ona ma neomrzí do mesiaca.“

„A k čomu ju budeš mať?“

Mykol som plecom.

„Asi na to, na čo som mal aj ostatné baby. Ju bude ťažké dostať do postele, a tým to je lepšie, že budem musieť čakať, kým jej nezamocem hlavičku a dostanem ju. Potom uvidím, či to má cenu ďalej alebo nie,“ uškrnul som sa a Harry ma potľapkal po pleci.

„Dobrý nápad, ale príjemné čakanie ti prajem, príde mi nedobitná.“

~~~

„Harold! Mám! Mám to!“ vbehol som rýchlo do jeho izby a hneď som si zakryl oči. „kriste s tebou,“ rýchlo som vybehol na chodbu, keďže bol nahý a ležal na posteli. Neexistuje oblečenie?! Bože!

„Môžeš ísť dnu,“ smial sa, keď som pomaly otváral dvere a nakukol som, či naozaj môžem. „čo máš?“

„Ty si idiot. No, dostal som vynikajúci plán, do ktorého som ťa úžasne zapojil!“ uškrnul som sa a on nahodil nechápavý pohľad a zmraštil čelo.

„Pff, ty ma už niekam zapájaš a ja ešte neviem, či to náhodou nebude nejaká hlúposť?“

„Prestaň. Dostal som nápad, ako môžeme zistiť, či nie je s Melanie v tej rozpadnutej chalupe, alebo čo je to!“

„Predsa sme tam boli a nikto tam nebol,“ pretočil očami.

„Ale telka tam bola zapnutá! Museli tam byť!“ zvýšil som hlas a podišiel som ku oknu, a sledoval som zapadajúce slnko.

„A aký je teda tvoj plán?“ zasmial sa.

„Zavolám Liamovi, že sa s ním chcem, teda potrebujem stretnúť. Myslím si, že s tým súhlasiť bude. Ty pôjdeš tam do lesa, ale tak, aby si videl, či vychádza odtiaľ alebo nie. Pôjdeš tam nejakú hodinu predtým. Keď ho uvidíš odtiaľ vychádzať, hneď mi dáš vedieť a to nás usvedčí, že tam musel byť aj vtedy, keď sme tam boli my. Keď odíde preč, čiže za mnou, pôjdeš k nemu domov, do tej rozpadnutej blbosti a budeš kričať jej meno, ona sa určite ozve, ak tam je!“ úplne mi žiarili oči, keď som konečne dostal tento geniálny nápad zo seba.

Abduction (Niall Horan)Onde histórias criam vida. Descubra agora