„Čo by si chcel na večeru?“ spýtala som sa ho stále dosť nervózne. Nedokážem sa pri ňom správať normálne, keďže jeho prítomnosť so mnou robí divy.
„Kašli na večeru,“ mávol rukou a pohľad odtrhol z novín a zadíval sa na mňa.
Aj po troch minútach ticha nespúšťal zo mňa oči.
„Akože? Nie si hladný?“
„Poď sem,“ mávol rukou k sebe a tým odignoroval moju otázku a môj nechápajúci pohľad takisto.
Keď som stála pri ňom, chytil ma za jednu ruku a prudko ma potiahol ešte viac k sebe a posadil si ma na kolená.
Srdce sa mi silno rozbúchalo.
Hlboko sa mi pozrel do očí a pousmial sa.
„Už mi povieš, čo sa to s tebou deje? Prečo sa inak správaš?“
„Akože inak?“
„Cítim z teba nervozitu a trasieš sa. Za iných okolností by som to priradil k zaľúbeniu, ale.. tak prečo?“ na konci prvej vety stíchol a na chvíľu sa zahľadel na zem a potom svoj zrak opäť upriamil na mňa.
Toto je naozaj úžasné.. nie že sa to snažím skryť pred ním a taktiež aj pred sebou a on je taký všímavý a všíma si každého detailu a zmeny na mne..
„Nie je mi nič. nie som nervózna!“ argumentovala som.
„To hovor vieš komu. Hlavne nie mne, okej?“ žmurkol na mňa „tak, prečo si iná, ako si bola doteraz?“
Mám mu to povedať?
Mám mu povedať, že som sa ASI do neho zaľúbila a nedokážem pri ňom stáť v pokoji? Že sa musím cítiť pri ňom nervózne a že sa mi klepú kolená?
Keby že mu to poviem, nedokážem si predstaviť, ako by zareagoval. Aj keď mi Louis povedal, že Niall má ma rád, viac než rád, nedokážem tomu uveriť.
Alebo skôr nechcem?
„Hm?“ nadvihol jedno obočie.
„Myslím, že som začala niečo vnímať úplne inak, ako doteraz,“ šepla som.
Keď chce vedieť pravdu, má ju tu! Povedala som mu to, i keď som mu jasne nepovedala o koho sa jedná, ale myslím, že touto vetou by mu to malo dôjsť.
„Koho?!“ nechápavo pokrútil hlavou a zamračil sa.
Alebo nie..
„Nebudem ti to hovoriť. Všimneš si raz toho sám.. Možno..“ pretočila som očami a snažila sa postaviť sa z jeho kolien, ale jeho ruka mi v tom zabránila. Obtočil ju okolo môjho trupu a nedovolil mi postaviť sa.
„Povieš mi to! Hneď teraz! Ty si sa zamilovala do Louisa?!“ prudko sa postavil zo stoličky a tým mňa od seba odsotil a nebyť stoličky vedľa, na zachytenie, ležala by som už na zemi s rozbitou hlavou.
Niekedy sa správa dosť nechutne!
Pozrela som sa do jeho červenej nahnevanej tváre a nahlas preglgla.
„Čo?! Do Louisa?!“ nechápavo som pokrútila hlavou a cúvla pár krokov dozadu.
„Aha, takže je v tom Harry! Čo?! Koľko to už trvá? Vôbec nie je vhodný pre teba! Robí omnoho špinavšiu prácu než ja a má na krku niekoľko znásilnení! Ten človek nie je pre teba stvorený! Je to debil v koži vraj ‚pekného chlapa‘,“ naznačil úvodzovkami „taktiež sa skoro dostal do basy a tebe sa tento špinavec páči? Si snáď sprostá alebo hlúpa?! Krása nie je všetko! Nemôžeš ho milovať! Je to zasran! Správal sa k tebe tak, len aby ťa dostal do postele a ty si sa na neho namotala tak isto, ako aj na Liama? Si snáď padlá na hlavu?!“ vrieskal po mne.
ESTÁS LEYENDO
Abduction (Niall Horan)
Fanfic"Nenazýval by som to únosom. Zachránil som ťa pred rýchlou smrťou, ktorej sa aj tak čoskoro dočkáš." #1 in Fanfiction ♥