39. časť- Srdce v hrdle

2.2K 181 26
                                    

„Prekvapená?“ nadvihol jedno obočie a kútik úst sa mu vyšvihol dohora.

„Ja.. nemám slov.“

Pokrútila som hlavou a stále s obrovským prekvapením som si obzerala tú vaňu. Je to niečo prekrásne. Toto bolo vždy mojim snom. Vojsť do kúpeľne, ktorá je posiata lupienkami červených ruží. A teraz sa môj sen splnil. Vôbec nemám slov. netuším, čo mám povedať. Vyrazil mi tým dych.

Postavil sa za môj chrbát a pomaly mi začal vyzliekať tričko. Najradšej by som to stopla, keďže sa pred ním hanbím a nechcem, aby ma videl nahú, ale nedokážem to. Prekvapil ma a ja nie som schopná ničoho iného, ako to prijať.

Po tričku nasledovali tepláky.

„Ale nekukaj sa!“ zvýšila som hlas a vystrela ukazovák, keď tepláky ležali na zemi a bol rad na spodnej bielizni. Vystrel pred seba ruky a uškrnul sa. „Otoč sa.“

Vyzliekla som si aj posledné kúsky oblečenia a pristúpila k vani. Rukou som skúsila vodu, ktorá bola príjemne teplá.  Pousmiala som sa a pomaly som vstúpila do nej. Sadla som si na jeden kraj vane a povedala som Niallovi, že sa môže otočiť. Pousmial sa a vyzliekol si župan, pod ktorým nič nemal! Bol na ostro, čo ma trochu znepokojilo, ale na druhú stranu aj potešilo. Netuším prečo ma to potešilo, ale aspoň nebude mať veľa starosti s vyzliekaním.

Oči som z jeho tela odtrhla a zapichla ich do peny, ktorá sa niesla na vode. Ako Niall vošiel do vane, hladina vody sa trochu zdvihla.

„Šampanské?“ ponúkol mi, keď sa konečne posadil do vane a natiahol sa po fľašu.

„Áno.“

Do pohára mi nalial už spomínanú vec a podal mi ho.

„Ďakujem,“ doširoka som sa usmiala a počkala, kým si nenalial aj on, aby sme si mohli štrngnúť.

„Tak, na čo si pripijeme?“ spýtal sa, keď odložil fľašu a pohárom sa priblížil k môjmu poháru.

„Netuším,“ mykla som plecami.

Rada by som si pripila na jeho zmenu správania, že sa začal správať ako milý muž a na svoju temnú stránku zabudol. A za to všetko by sa mal poďakovať mne. Vlastne, ja som mu pomohla. Vďaka mne prestal robiť to, čo robil.

„Pripime si na náš dobre vyvíjajúci sa vzťah,“ vyšvihol dohora pohár a čakal, kým si s ním štrngnem.

Ústa som jemne pootvorila a nechápavo sa na neho zahľadela. Tak toto by som od neho ozaj nečakala. On nazval náš, ja ani neviem čo sme, vzťah, že sa dobre vyvíja?

„Takže.. už ma nechceš nikomu predať alebo zabiť?“ spýtala som sa s obrovskou nádejou v hlase. Ak mi odpovie, že nechce, kameň mi spadne zo srdca a môžem v pokoji prehlásiť, že mi je s ním dobre.

„Nemám dôvod, je mi s tebou fajn.“

Nadvihol jedno obočie a stále čakal, kedy si s ním štrngnem. Pousmiala som sa a jemne sa pohárom dotkla jeho pohára, ktoré sme si následne priložili k perám a odpili si.

Myslím, že som práve v siedmom nebi. Povedal mi, že je mu so mnou fajn. Čo môže byť krajšie?! Asi vyskočím z vlastnej kože.

***

"Perrie a Zayn už neprídu?" spýtala som sa Nialla, keď sa po 10tej hodine ráno ráčil objaviť aj v kuchyni. Spal naozaj dlho, oproti mne. Ja už som hore vyše 2 hodín a od nudy chcem prasknúť. Po včerajšej romantike, ktorá bola naozaj úžasná, si zaslúžil spať dlhšie. Stále nemôžem uveriť, že mi spravil až takéto prekvapenie a dal si tú prácu pripraviť to všetko.

Abduction (Niall Horan)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang