Nikdy v živote som sa viac nenaľakala ako teraz, tohto človeka. Silno som stlačila Niallovy ruku a lapala po dychu.
Tmavé vlasy mal ako po výbuchu, stáli mu do každej strany. Tvár mal celú bielu a na lícach urobené červené krúžky, ktoré sa postupne zmenšovali a pery mal tak isto červené, až do krvava. Od kútikov pier až po bradu mal čiernou farbou nakreslené dve čiary. Oči mal zvýraznené taktiež niečím čiernym. Mal oblečený čierny oblek s bielou košeľou a červeným motýľom. Dokonalá Jigsaw maska!
Niall taktiež vystrašene pozeral a pomaly cúval dozadu, až kým spolu so mnou nenarazil o stenu a ja som nezakňučala.
V tom sa ozval mne dosť povedomý smiech. Prižmúrila som oči a pozrela sa ešte raz na toho človeka s tou maskou.
„Harold?!“ štekol po ňom Niall.
Rozosmial sa ešte viac a vtom sa spoza neho vynoril Zayn s Perrie, ktorí taktiež svoj pobavenie neskrývali.
Vo chvíli, ako som ten jeho smiech spoznala a Niall to len potvrdil, vydýchla som si. Ale nič nemení na tom, že mi srdce bije ako splašené.
„Vy idioti! Ako ste.. neznášam vás! Zvlášť teba, Harold!“ zasyčal a potiahol ma k ním. Obišli sme ich a rýchlo sme vybehli z ich domu.
Jeho budem mať pred očami do konca svojho života. Na tento deň nikdy nezabudnem! Neznášam horory a po novom už aj jeho.
Stále mi v ušiach hral ich smiech. A pred očami som mala Harryho masku. Preboha.. kebyže sa nezačne smiať, myslela by som si, že je to naozaj on!
„Sú to dementi. Zabijem ich!“ povedal stále s nahnevaným hlasom a povzdychol si.
„Hm,“ jediné, k čomu som sa zmohla.
Pustil mi ruku a strčil si ruku do zadného vrecka džínsov a vytiahol zväzok kľúčov. Odomkol auto a nasadli sme dnu.
„Hej! Počkajte, kam akože idete?!“ zakričal na nás Zayn bežiac ku autu. Niall už chcel pichnúť kľúčiky do zapaľovania, lenže Zayn sa postavil pred auto a tým zakázal Niallovi čokoľvek spraviť. Teda, ak ho neplánoval zraziť.
„Vypadni, inak ťa zrazím!“ zakričal.
„Nie! Vráťte sa späť, bol to len žart!“ Zayn rýchlo obišiel auto a otvoril dvere z Niallovej strany, ktoré pred chvíľou s celou silou zavrel. Treskol s nimi.
„Predstav si!“ potiahol dvere na aute a buchol nimi. Zayn začal klopkať na okienko a Niall ho úspešne ignoroval.
„Tak sa tam vráťme, nie?“ spýtala som sa totálnu hlúposť. Nechápem, kde sa to v mojej mysli mohlo objaviť. Predsa sa tam netúžim vrátiť! Obzvlášť nie teraz!
„Nie!“ odpovedal mi naštvane.
Potočil kľúčikmi a auto nevydalo žiaden zvuk. Potočil znova a znova a auto sa mu nepodarilo naštartovať.
„Do riti!“ zakričal a silno buchol rukami po volante. Pozrela som na von na Zayna, ktorý mal strčené ruky vo vreckách na svojich skinny džínsoch a mrzol.
„Čo teraz?“ opatrne som sa spýtala.
Neodpovedal, len vystúpil z auta. Zaynovi sa na perách vyčaril úsmev a pristúpil k Niallovi, ktorý ho stále prepaľoval pohľadom.
Zostala som sama sedieť v aute sledujúc ich dvoch, ako sa o niečom bavia.
„Vystúp, musíme túto noc stráviť tu!“ precedil cez zuby, keď mi otvoril dvere a chytil ma za zápästie a potiahol ma von z auta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Abduction (Niall Horan)
Fanfic"Nenazýval by som to únosom. Zachránil som ťa pred rýchlou smrťou, ktorej sa aj tak čoskoro dočkáš." #1 in Fanfiction ♥