Açıklama Ve Şüphe

665 48 7
                                    

Frea karşısında oturup yemek yiyen arkadaşlarına baktı,Remus'un yüzüne uzun bir süre baktıktan sonra duygularını düşündü,hissettiği şeyler romantik duygular mıydı yoksa sadece kardeşi gibi gördüğü birisinin yanında hissettiği güven miydi.

Siriusa baktı bir süre,James ile konuşarak şakalaşıyorlardı,gülümseyişine baktı uzun uzun.Remus'a bakarken hissettiklerinden farklı bir şey olduğu barizdi kendisi için.Tüm başına açtığı belalara rağmen ona kızmamıştı,kızamamıştı.Ne aptalım ama diye düşündü genç kız halendaha Siriusa bakarken "Bana aşık mı oldun Gry?" diye sordu Sirius dalga geçer bir ses tonu ile,Frea aynı oyunculukla karşılık verdi "Aşkından ölüyorum Black..." özellikle soyadına gönderme yapmıştı genç adamın.

Yemek vakti böylece geçerken ikili tartışmayı uzun bir süre sürdürmüştü.Bahçede ilerlerken diğerleri önden gidiyordu,Sirius tam Frea'ya çelme takacakken kızın üniformasından belli olan bandajlara baktı "Bunlar ne zaman çıkacak?" "Biraz zamanı var..." yüzünü sıkıntıyla ovuşturup sözüne devam etti "Snape i kurtarmaya çalışırken olan yara izlerine birde bu eklendi.Vücudumu gören birisi savaştan çıktığımı sanacak." Sirius suçluluk duygusu her zerresini ele geçirirken artık bir tür koruma mekanizması olmuş alaycı haline büründü "Desene daha tehlikeli ve seksi gözükeceksin." Frea dostça ona omuz attı "Dalga geçme Sirius,hala acıtıyorlar." kız her ne kadar gülerek bunları söylesede gerçekten canı acıyordu,Sirius kızın kasılmış çenesine bakarken bunu daha iyi anladı,bir süre Frea'ya baktı ve nazikçe kızı kucağına aldı.

Koşarak Şamarcı Söğüde ilerlerken bir yandan da Frea'nın söylenmelerine gülüyordu "Merlin aşkına Sirius!Yavaşla düşücez." tüm Çapulcular normalde kedi köpek gibi didişen bu ikilinin haline gülüyordu.

Herkes ağacın altına yerleşince güzel bir sohbet başlamıştı,Frea bir süredir şüpheli davranışlarını yakaladığı Peter a baktı,ortaya yem atmak için Lilye bakarak konuştu "Havalar çok sıcakladı,animagus formum kurt olunca iyice dayanılmaz oluyor." Lily kızın ilk başta durduk yerde bunu neden dediğini anlamamıştı ama sonradan kızın gözüyle düşünceli bir şekilde yere bakan Peter ı işaret ettiğini görünce bu oyuna katılmaya karar verdi "Ah evet gerçekten aşırı sıcak,yatakhaneler yanıyor,Slytherin yatakhanesini düşünemiyorum bile...Yer altına neden koyarsın ki koca yatakhaneyi?" Sirius düşünmeden lafa atladı Slytherin adı geçen her şeye sinir oluyordu "Yılanlar işte hepsi iğrenç." diyerek homurdandı,o sırada yanında ağaca yaslanmış duran Frea seslice öksürüp Siriusa sertçe vurdu,Peter a dönüp "Hey Peter hava fazla sıcak değil mi?" daldığı yerden dikkati dağılan Peter hızlıca Frea'nın sorusunu yanıtladı "Evet,evet yatakhanelerde pişiyoruz,gece uyku tutmuyor." herkes kuşkuyla kazak giyen Peter a baktı bu sefer,Peter dışında herkes Frea'nın amacını anlamıştı,Sirius alayla konuştu "Sen gece bile uzun kolluyla yatıyorsun kılkuyruk tişört vereyim sana bu gece." bu sefer lafa James atladı "Üstünü çıkartsana birde içine gömlek giymişsin." arkasına bakmadan kaçan Peter ile herkes gözlerini kısarak düşünceli bir hale bürünmüştü, Frea elini çenesine koyarken hızla giden çocuğa bakıyordu dikkatlice "İlginç..." diye fısıldadı.

Lily kendini tutamayıp konuştu "Bir sorun olduğunu nereden anladın?" "Bir kaç gündür tuhaf davranıyor ya birisi ile sevişip boynu morarmıştır yada sakladığı önemli başka bir mesele vardır,durum Peter olunca ikinci seçenek daha mantıklı geldi." Lily kızı onaylayan mırıltılar çıkarırken Remus söze girdi "Sadece beşimiz kaldığına göre Hogsmeade günü ne olduğunu anlatman lazım artık." Frea derin bir nefes aldı "Dolunay iksiri için gerekli malzemeler arasında satışı yasak peri tozu var,domuz kafasında olan birisinden tedarik edebiliyorum ama biliyorsunuz safkan olmayan kişilerin girmemesi gereken alanlar var,karanlık taraftan çok kişi var artık...O gün tozu aldığım adamda karanlık taraftan kişileri tanıyor,muhbir gibi ama tarafı yok parayı ver senin için çalışsın." James düşünceli bir ses ile sordu "Bu malzemenin gerekli olduğunu nasıl anladın?" "Bir çok yasaklı malzeme denedim,en sonunda sıra ona geldi.Diğer türlü bu iş bitmiyordu." herkes uzun bir süre sessizliğe gömüldü Lily kızın kuralları çiğnediğini,James kızın bir Gryfindor olması gerektiğini,Remus tek suçun kendisinde ve iğrenç bir hata olduğunu,Sirius ise kızın kardeşi gibi gördüğü bu çocuk için neler yapabileceğini düşünüyordu.

Yıllarca sadece bir Slytherin diye sadakatini sorguladıkları bu kız onlar için canını hiçe sayıyordu...

Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın,gördüğünüz yazım yanlışlarını söylemek konusunda çekinmeyin.

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin