Lord

673 45 1
                                    

Hastane kanadının o alışılmış kokusu ile uyandım,çocukken oldukça fazla hastalanan birisiydim bu yüzden uzun süre hastanelerden çıkamamıştım,aklımda olan tüm anılarda bu koku her zaman bir yerlerde vardı.

Kısa süre sonra görüşü netleşirken ona bakan Lilyi farketti,genç kız endişeyle Frea'ya bakıyordu.Frea yavaşça yerinde dikleşirken Lilyde sırtından ona destek veriyordu "İyi misin?" Frea sıkıntıyla yüzünü ovuşturup Lilye baktı "O üç salak nerede?" bunu demesiyle Siriusun sitemkar sesini duyması bir oldu "Ben salak değilim!" çocuksu ve bir o kadar da komik bir şekilde çıkan bu ses istemsizce iki kızıda güldürmüştü "Ah hayır Sirius tam bir salaksın..." diyerek mırıldandı Frea,özellikle Siriusun hakaretlere katlanamadığını sırf bu yüzden pelerin altında saklansa bile çıkıp ona laf atacağını biliyordu.

Pelerinin altından çıkan iki beden ile bakışları donuklaştı James ve Sirius her zamanki gibi modundaydı Remus ise kayıplara karışmıştı.

"Uyanmıyor!" diye endişeyle bağırdı Remus,Sirius ise hızlıca yarayı bir süreliğine kapatacak bir büyü mırıldandı,James endişeyle Frea'ya bakan Remus'a döndü ve omuzuna dostça vurdu "Endişelenme yarası bir günde iki kere kanadı bayılması normal." "Nasıl yaralanmış olabilir aklım almıyor,o adam orada ona bir şey mi yaptı?" Sirius sıkıntıyla iç çekti ve Remus'a baktı "Dolunay Remus,dolunay." o an Remus bu seçeneği asla aklına getirmediğini farketti,bir kaç gün önce dolunaydı ve kimse yaralandı mı diye sormamıştı. James yerde yatan kızı kucağına alırken donmuş bir şekilde yere bakan iki arkadaşına döndü "Hastane kanadına gidiyoruz,dolunay gecesi yara aldığını söyleceğiz,müdür yardımcısı Dumbledore zaten biliyor durumu." iki çocukta yavaşça Jamesi onaylayıp hızla yola koyuldu.

Frea karşısında olan şifacı kadının sorularını sakinlikle yanıtlıyordu "Bu yara nasıl oldu?" "Dolunay gecesi." "Başka kimse var mıydı?" "Hayır." "En başta buraya neden gelmedin?" "Yarayı kapatmıştım yanlışlıkla düşüp açmasaydım kaynardı." "Birisinin seni itmediğine emin misin?" "Evet." "Tehdit ediliyor musun?" "Hayır." adeta bir sorgu gibi geçen kısa sürenin ardından Frea uzun bir süre içinde kapanacak olsn yarası yüzünden derslerden izin almıştı.

Frea yatakhaneye giderken ona bakarak fısıldaşan insanlara tiksintiyle baktı,kısa bir süre sonra odasına varınca dikkatlice üstünü çıkarıp pijamalarını giyindi ve yatağına yattı.

Malfoy malikanesinde o sırada insanlar bu kadar huzurlu değildi Tom Marvolo Riddle namı diğer Lord Voldemort malikanede esip gürlüyordu,başka bir varisin yaşıyor oluşunun acısı herkesten çıkıyordu.
Lucius saygıysa lordun önünde eğildi "Lordum."...

Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın,gördüğünüz yazım yanlışlarını söylemek konuşunda çekinmeyin.

Evet baya kısa bir bölüm oldu,uzun süredir bölüm atmadığımı farkedince bir şeyler yazıp atmak istedim.

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin