Kitapta olan Türkçem berbat.Okurken başıma ağrı saplanıyor bu yüzden.Okumak sizin takdirinize kalmış.Okuyanlara sabır dilerim.
Basit bir köyde mütevazi bir hayat süren Gry ailesi tüm olaylardan kurtulduğunu sanarken hayatın daha onlara hazırladığı süprizler bitmemişti.Ailenin en küçüğü olan Frea Gry evlerinin arka bahçesinde yetiştirdiği bitkilerle ilgilenirken bir baykuş tarafından dikkati dağıtılmıştı,havada gördüğü şeyi ilk başta bir kartal sanmış ancak evlerinin arka bahçeye bakan kapısına yaklaştıkça onun bir baykuş olduğunu anlamıştı,yavaşça baykuşun bir kağıt parçası bıraktığı kapıya ilerledi ve mektubu yerden aldı.
Sayın Frea Gry
Ragetal Köyü
16 Numara
Norveç/Lofoten
Sevgili Frea Gry,
Sana Hogwarts Cadılık Ve Büyücülük Okuluna kabul edildiğini bildirmekten zevk duyarız.
Gerekli tüm malzeme ve kitapların listesini zarfın içinde bulabilirsin.
Dönem 1 Eylül'de başlıyor.Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan evvel bekliyoruz.Saygılarımla Minerva Mcgonagall
Vekil MüdürOkudukları karşısında şaşkınlık içinde kalmıştı Frea,bu zamana kadar sadece bilimin kanıtladığı şeyleri izlemişti genç kız,ilk önce bütün bunların köyün çocukları tarafından yapılmış basit bir şaka olduğunu düşünmüştü ancak çok yakında bu düşüncesi değişecekti.
Kızını arka bahçede elinde bir mektupla bulan Helena saklanmalarının bir işe yaramadığını anladığında korkuya kapılmıştı,eğer mektup geldiyse bu bakanlıkta hala kayıtlı oldukları anlamına geliyordu ve bu da tehlikede oldukları anlamına geliyordu,Helena kızı Frea'ya doğru eğildi "Sanırsam konuşmamız lazım ha?" dedi ve elini eve doğru içeriye davet eder bir şekilde uzattı.
Koltukta karşılıklı oturmuş Helena ve Frea ortama gergin bir görüntü katıyordu,Helena nereden başlayacağını bilemiyor,Frea ise olayların neye bağlanacağını en başından biliyor ancak buna rağmen uzun süre önce umudu kestiği tanrıya dua ediyordu tahmininin gerçekleşmemesi için.
Derin bir nefes aldı Helena "Frea biliyorsun buraya taşınalı beş yıl oldu,her şey oldukça iyi ilerliyordu.Ben ve baban sen daha çok küçükken gelişen bazı olaylar yüzünden belirli kararlar almıştık,tüm olayların düzeleceğini umuyorduk ancak daha da kötü hale geldi.Karanlık..." tekrardan derin bir nefes alan Helena sert bir yutkunmanın ardından devam etti "Karanlık yükseliyor Frea.Yıllar önce baban ve ben daha öğrenciyken bazı dedikodular etrafta dolaşıyordu,her zamanki basit dedikodular değildi bunlar,çok büyük bişeyin başlangıcıyla ilgiliydi.
Bizler yani baban ve ben büyücüyüz Frea,biz seni tüm kötü olaylardan korumak istedik,sandık ki senin büyü gücün yok,ancak yanılmışız..." Frea her ne kadar her zaman soğuk kanlı olan taraf olsa da bu tür olaylara karşı asla hazırlıklı değildi,büyülü bir dünya diye düşündü Frea ardından "Devam et." dedi emrivaki bir ses ile annesine karşı "Tom Marvolo Riddle bazıları ona Voldemort der,o binevi bir direniş başlattı,büyü gücü olmayan ve büyü gücü olmayanların arasından gelen cadı ve büyücülere karşı olan bir direniş,ona göre büyü gücü olmayanlar birer parazitti ve onların arasından gelenler ise bir fazlalık hatta fazlalıktan daha kötüsü onlar ölmeliydi ona göre.
Biz mezun olmadan yıllar önce Tom çoktan mezun olmuştu ve kendine yoldaşlar bulmaya başlamıştı.Frea bizlerin soyu büyücü dünyasının safkan ailelerinin soyundan,seni götürmek istememizin asıl sebebide buydu,Tom ölüm yiyenler dediği yoldaşlarını özellikle safkan ailelerden seçiyor,sana mektup gönderen bu okul,bu okulda dört bina var bu binalar dört kurucu tarafından yapılmış bunlar Slytherin,Hufflepuff,Gryffindor ve Ravenclaw,genelde safkan aile çocuklarının olduğu bina Slytherin ve senin oraya seçilirsen dikkatli olman lazım.
Eğer Hogwarts mektubun geldiyse bakanlığın senden haberi var demektir buda tehlike demek,Hogwarts bu evden daha güvenli o yüzden oraya gitmek zorundasın." Frea tüm bu bilgiler karşısında hem şaşkın hemde meraktaydı,annesi ona yeni bir dünyanın varlığından bahsediyordu adeta,donup kalan Frea annesinin dediği tüm şeyleri aklında tarttı konuşmadan önce,son yıllarda insanların unuttuğu bir eylemdi bu "Pekala o zaman ben bavulumu toplamaya gidiyorum." diyerek oldukça sakin bir şekilde ayağa kalkıp üst kata çıkan merdivenlere doğru yürüdü Frea.Helena ise tüm asa dışında hazır olan eşyaları çıkartmak için bodruma indi.
Eğer bölümün ilerleyişini beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız oy vermeyi unutmayın :) Eğer bir yazım yanlışım olduysa lütfen uyarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...