Etrafta dört dönen Frea bıkkın bir ses ile konuştu "Önümüzdeki en az bir kaç ay boyunca okulu geri alamayacak gibiyiz." Sirius koltuğa yığılmış halde yatarken ellerini havada şekiller çizerek dolaştırıyordu "Ölüm yiyenler giderek artıyor,seherbazlar ortada düzgün şekilde gözükmüyor bile,yapabilecek bir şey yok,kafamızı evden çıkaramıyoruz bile." Genç kız kendi kendisine mırıldandı "Hortkuluklar..." "Ne dedin?" "Hiç bir şey." Hızlı adımlarla odadan çıkıp plan odasına girdi,Sirius bir süre genç kızın arkasından bakıp tekrardan havada şekiller çizmeye başladı,yalnız kalmaya ihtiyacı vardır diye düşünerek peşinden gitme ihtiyacı hissetmedi.
Frea dikkatli bir şekilde şömine ateşine baktı,kısa süre sonra Dumbledore'un silüeti belirtirken derin bir nefes aldı "Durumumuz nedir?" "Bayan Gry zamanınız azalıyor,varsayıyordum ki çoktan hortkuluk aramaya başlamıştınız." "Bazı aksilikler çıktı ama bir tanesini buldum." Ateşten bile belli olan yaşlı gözler sinsilik ile parladı "Nedir bayan Gry." Frea yerinde huzursuzca kıpırdandı,doğru olmayan bir şeyler vardı "Sanırsam onlardan birisi yanında gezdirip durduğu pelerini." Yaşlı adam bir süre sadece sırıttı "Tebrikler bayan Gry,umarım ki doğru düşünmüşsünüzdür." Yavaşça kaybolan silüet ile çapulcular ve Lily'nin içeriye girmesi bir oldu,Remus öne çıkıp konuştu "Neden yalan söyledin?" Lily devam etti "Hortkuluğun günlük ve madalyon olduğunu biliyordun." "Biliyordum ama o da biliyordu." Sirius anlamaz bir şekilde konuştu "Ne demek istiyorsun,bilseydi neden bize sorardıki?" "O Dumbledore değildi.Basit bir biçim değiştirme iksiri." "Nereden anladın?" "Gözler her şeyi ele verir Sirius,her şeyi."
Lily stresle bacaklarını titretirken oturduğu tek kişilik koltukta konuştu "Dumbledore da artık yoksa okulu kesinlikle alamayız demek oluyor bu." Frea düşünceli bir sesle kendi kendine konuştu "Belkide...Seherbazlar onu oradan almıştır,şüphesiz Dumbledore güçlü bir büyücü onun düşmesi Hogwarts'ın düşmesi demek olurdu." Sirius öne atladı "Hogwartsa gitmeliyiz!" James ondan beklenmeyen bir sertlikle konuştu "Sirius bu ölüm demektir!" Lily koltuğa oturmuş bir eli karnının üstündeyken hepimize bir süre düşünceli gözlerle baktı "Çocuklar eğer Dumbledore Hogwartsda değilse Hogwarts zaten çoktan düştü demek oluyor bu.Hogwarts eğer Voldemort ve yandaşlarındaysa her şey bitti."
Uzun bir süre zaman hepimiz için oturmakla geçmişti,hepimiz artık işlerin bittiğine emindik ve ümitsizlik bizi tüketmişti. İki ay boyunca devam eden bu serüven bir gün Lily'nin hastalanması ile bozuldu.
Sabah erkenden uyanmıştım,James enerji sembollerine olan ilgisinden bahsettiğinden beri ona bu konuda eğitim veriyordum "Hayır James Rui'yi çiziyorsun yine bak Riu'dan farkı ortada çizgi var" üçüncüye yanlış çizdiği sembole bir süre baktım ve bu günlük bu kadar yeter dedim kendi kendime.Ara verdikten sonra eve girdim ve üst kata çıktım.Odama girmeden önce Lily'nin odasından gelen öğürme sesi ile durdum ve içeriye girdim.Diz çökmüş bir şekilde kusuyordu,o an anlık beynim durdu "Siktir." diye mırıldandım ve hızlıca yanına çöktüm,sırtını ovarken bir yandan da sakin olmasını mırıldanıyordum,kısa süre içinde öğürmeleri de durunca "Örtüler." dedi "Sorun değil değiştiririm." "Çok kötü kokuyorlar." onu yanında olduğu sandalyeye oturtup eline bir kase verdim,tekrar kusarsa diye önlem almak iyi olurdu.Bir süre iyi olup olmadığından emin olmak için yanında hiç bir şey yapmadan durdum.Kusmasına sebep verecek kadar koktuğunu söylediği örtülere uzandım ve ucundan tutup kokladım,aldığım çiçek kokusu ile kaşlarım çatıldı,farklı bir yere dökülmüş bir şey kokuyordur herhalde diye düşünüp farklı bir yerinden tutup kokladım tekrardan aldığım çiçek kokusu ile kaşlarım daha da çatıldı.Sihir ile örtüyü değiştirip Lilye döndüm "Şimdi nasıl?" "Hala aynı kokuyor." "Seni benim odama yatıralım gel." kafasıyla beni onaylayıp ayaklandı.Odadan çıkıp benim odama girdik "İyi olduğuna emin misin?" "Evet,biran ne oldu anlamadım." "Biraz uyu,üşütmüşsündür dışarıda kar yağıyor."
Lilyi yatağa yatırıp kolundan tuttum.Alt kolunda parmaklarımı gezdirip ısı sembolü çizdim,ilk başta altın rengi parlayıp sonradan kırmızı bir renk olan sembol kısa süre sonra silikleşip kayboldu "Şimdi ısınacaksın.Yemek hazırlayıp gelicem James'e haber vereyim mi?" onaylar şekilde yorgunla kafasını salladı.Odadan çıkıp yavaşça salona indim "James Lily biraz hasta istersen yanına çık,ısı sembolü yaptım nasıl kaldıracağını biliyorsun.Bu arada benim odamda uyuyor,sizin odanızda bir şeyin kokusu rahatsız etti." James telaşla ayağa kalkıp "Lily çiçeğim!" diye bağırarak yukarıya çıktı,yıllardır asla değişmemişti.
Mutfağa girip bir iksir hazırladım,basit bir iyileştirme iksiri için mutfakta olanlar yeterdi.Yarım saat kadar kafamı dinledikten sonra rafa döndüm,malzemelere bakıp kullanacaklarımı ararken içeriye giren Sirius ile anlık dikkatim ona kaymıştı "Bir sorun yok değil mi Sirius?" "Canım sıkıldı." her zamanki rahat tavrı ile kendini mutfak sandalyesine attı "Ne yapıyorsun?" "Lily için iksir." "Çocuk düşürmek mi istiyor?" "Ne?" sesim şaşkınlıktan beklentimin üstünde çıkmıştı,şokla Siriusa baktım,Lily hamileydi "Ciddi misin sen?" "Evet anlamadın mı?Patronusun karnına gelip koruması,mide bulantıları." duvara sorgular bir şekilde baktım cidden iki ay içinde olan şeylerden kafamız çok dağılmıştı "Berbat bir zamanda geliyorsun küçük Evans-Potter..." yüzümü sıvazlayıp iç çektim gerçekten berbat bir zamanda geliyordu. Mutfaktan hızla çıkıp iksir odasına gittim içeriye girince Remusu görmek beni şaşırtmamıştı,arkamdan koşan Sirius içeriye şokla daldı "Merlin aşkına Gry delirdin mi?" "Yapmam gereken çok var Sirius,belli olmasın diye illüzyon büyüsü,mide bulantısı için iksir ayrıca kalkan güçlendirmeliyim,bu evden yakın zamanda gitmemiz lazım çok giriş çıkış oldu anlaşılmamız an meselesi." Remus yanıma gelip koluma dokundu "Önce sakin ol Frea bunları tek yapamazsın,git ve kalkana bak ben iksiri yaparım Sirius da güvenli bölge için yer arar." "Haklısın...Tanrım çok heyecan yaptım,Lily nasıldır kim bilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...