Seherbaz büroya kayıt olduktan sonra derin bir nefes alıp sırtımı ağaca yaslamıştım,James oldukça ciddi bir yüz ifadesi ile kendi kayıt işlemlerini hallediyordu.Savaş hepimizi şüphesizki değiştirmişti,etrafta munzurluk peşinde koşan James durgunlaşmış ve olgunlaşmıştı yakında baba olacaktı,Remus zaten hep olgundu bazen doksanlarında bir adamın ruhuna sahip olduğunu düşünürdüm,Lily ise dahada ciddileşip olgunlaşmıştı,yakında anne olacağının bilinciyle ve doğumun yaklaştığını belirten yalancı sancılarla çokta hareket edemiyordu,Sirius...Sirius nasıldı bilmiyordum,malikaneden kaçtıktan sonra Sirius ile tek konuşmamız ona emir vermem sayesinde olmuştu.Üstümde büyük bir yük vardı,herkes benden bir şey bekliyordu ve onları hayal kırıklığına uğratamazdım.Yavaşça yaslandığım yerden ayrıldım ve James'e yaklaştım "Yapacağım bir iki iş daha var Lily seni bekliyor onu çok bekletme." James bir cevap vermeden yüzü hala önüne dönükken beni onayladı,arkamı dönüp oradan hızlı adımlarla uzaklaştım.Ormanın girişine yaklaştığım sırada bir seherbazın sert sesi ile durdum "Buradan çıkış yasak!Ne yaptığını sanıyorsun?" kolumdan tutan eli kesip atmak istiyordum.Gözlerim yeşil renge bürünürken ağaçların kökleri adamı sıkıca ayaklarından bağladı,kollarını saran zehirli sarmaşıklar canını acıtmaya başlamıştı bile "Bana dokunduğuna pişman olacaksın." fısıltı şeklinde söylediğim bu sözler karşımda duran seherbazı korkutmaya tabiki yetmemişti,midesiz olarak anılan bu kişiler kolayca korkmazdı.
Elimi sıkarken sarmaşıklarda giderek sıkılaşıyordu "Seninle ne yapsak acaba?" "Yokluğumu farketmeleri sence ne kadar sürecek." "Ah meraklanma farkettiler bile." Frea şeytani bir gülüş ile adama bakıp asasını adamın cüppesinden almıştı,asayı alıp yakıp kül derken içten içe kahkaha atmak istiyordu,bir cadı veya büyücünün asası özel olurdu ve asla hiçbir asa ilki kadar güçlü olmazdı. Sinirle çenesi kasılmış olan seherbaz bakıp dudak büzdüm "Ah yazık oldu." seherbazdan kısık sesli bir kahkaha çıktı "Bir asa ile beni etkileyemezsin." Frea onaylamaz bir ses çıkarıp bakışlarını ormana çevirdi "Ama ben yüzünden bahsediyordum." "Ne-" parmağını adamın dudağına koyup konuştu "Şşş hayır hayır kendini yorma ama.Yeterince yorulacaksın." Ormana doğru bakıp fısıldadım "Yınal asr ev elg ub herazısb." asasını bu seferde seherbaza doğrultup "Mind felixxia delt" diye fısıldadı ve olan tüm olayları adamın hafızasından sildi,kendi bulduğu bu büyünün bir çözümü yoktu en azından şimdilik,çatal dilinde fısıldayıp ormandan çağırdığı yılanın gelmesini beklemeden oradan ayrıldı.Tüm olanlar hayvan saldırısı olarak kayıtlara geçmişti.
Çadıra döndüğünde herkes merakla Frea'ya baktı,Lily bir eli karnında kanepede yatarken konuştu "Nerede kaldın Frea?" bunun hesap isteme şeklinde değilde meraktan ve başına bir şey gelmiş olma düşüncesinden kaynaklı endişeli bir soru olduğunu bilmesine rağmen sinirlenmekten kendini alamamıştı,sinirli bir şekilde derin bir nefes aldı ve Gülen bir yüzle konuştu "Remus'un iksiri için malzemeleri nasıl alabilirim diye bir iki yere baktım ama her yerde seherbazlar nöbet tutuyor." Sirius kuşkulu bir sesle sordu "Sorun çıkmadı öyle değil mi?" "Tabikide hayır bir kaçakçıdan işi hallettim." Sirius bunu sevmediğini belirtir bir şekilde yüzünü buruşturmuş ve kafasını olumsuzca sallamıştı "Sana ihanet edebilir." Frea küçümser bir şekilde gülümseyip Siriusa döndü "Görmek isterdim." "Doğayla bağlantılısın bir hayvandan senin için malzeme getirmesini isteyemez misin?" James düşünceli bir şekilde bunu sormuştu "Hayvanın değişik davranışlarını farkeden birisi olursa takip eder ve yakalanırız." bununla beraber James'in omuzları düşmüştü.
Remus mutlu bir şekilde çadıra girerken konuştu "Sorun ne hepiniz birisi ölmüş gibisiniz." Sirius haylaz bir gülümseme ile Remus'a bakıp sol kolunu kendinden kısa çocuğun omuzuna attı ve eğilebildiği kadar yüzüne doğru eğildi "Bilmem Aylak sen neden mutlusun?Bir kız mı?" işaret ve orta parmağını düşünür şekilde şakaklarına bastırdı ardından ise bir şey söyleme der gibi tek elini kaldırıp geri geri ilerledi ve kendisini pufa bıraktı "Nymphadora Tonks!" Remus anında yüzünü buruşturdu,Sirius dediği şey kesinlikle hoşuma gitmemişti "Sadece Tonks." Sirius Zafer kazanmış bir edayla ayağa fırlayıp bağırdı "Biliyordum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfic[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...