Frea soğuk bir kış sabahına uyanmıştı,halen daha karanlık olan gökyüzüne baktı.Yaraları yeni iyileşiyordu.Bir süre aynanın karşısında kendi vücuduna baktı,karnının üstü derin pençe izleriyle kaplıydı,kolları daha önce ölüm yiyenler tarafından yapılan sectumsempra laneti yüzünden çizik izleri içindeydi,bacağında ise basilisk saldırısına uğradığı zamandan kalma büyük bir diş izine sahipti bunların yanında Siriusun yaptığı aptalca şakalardan kalan bir kaç iz vardı,en büyüğü ayağını kırdığı zamandan kalandı.Annem bu halimi görse ne düşünürdü acaba diye düşündü,yaraların fiziki acısı uzun süre önce geçerken ruhunu hala yakan parçalar vardı.Koku yalan söylemezdi...Basilisk saldırısında kendisini o lanet yerden çıkarıp hastane kanadına bırakan Severus Snape'den başkası değildi,ölüm yiyenler tarafından işkenceye uğrarken çapulcuların kendisini izlediğinin farkındaydı,Remus için hayatını bir çok kere riske atmıştı ve bir çok kere yalnız bırakılmıştı.Gözünü sıkıca yumdu,başı çatlayacak gibi ağrıyordu.
Hastane kanadında ilk defa uyandığı zamanı düşündü,sonradan dolunayda olan yaralar ve bayılması,ilk günler ölen birinin mezarına gelir gibi toplanan Çapulcular ve Lily geçen günlerde gelmez olmuştu.Bu sefer gözlerini dahada sıkabilir gibi kapatmaya çalıştı,kanla kaplı beyaz gömlek ile yemeğe inip bina masasına oturması...Onu hayalet sanıp nasıl öldüğünü soran bir kaç birinci sınıf öğrencisi.
"Ruhum belkide çoktan ölmüştür ha?" diyerek yansımasına gülümsedi.Yavaşça giysilerini üstüne geçirip soğuk odadan çıktı ve hastane kanadına gitmeye başladı.
Sirius koridorda ilerleyen kızı görmesiyle duraksadı,yavaşça genç kızı takip etmeye başladı.Frea yavaşça büyük kapıdan içeriye girip Madam Pomfreyi beklemeye başladı,bir süre sonra depodan çıkan kadın ile yavaşça ayağa kalktı "Frea tatlım burada ne işin var iyisin değil mi?" daha mesleğinin başında olan genç kadın endişeyle konuşmuştu "Hayır iyiyim sadece...Yara izleri için bir şey yapabilir miyiz?Belki basit bir illüzyon büyüsü biliyorsunuzdur bunun için." Madam yataklardan birinin üstünde olan giysiyi işaret ederek "Üstünü çıkartır mısın eğer rahatsız olursan şurada şort ve sporcu atletleri var." Frea yavaşça kafasını sallayıp önü kapalı dışardan içerisi gözükmeyen yatağa ilerledi ve giyindi,derin bir nefes alıp dışarı çıktı ve boy aynasının karşısına geçti.
Sirius her şeyi uzaktan izlerken dili tutulmuştu,kızın bir çok kere yaralandığını biliyordu ama durumun bu denli ciddi olduğunu asla düşünmemişti,yanında hissettiği hareketlilik ile kıpırdandı,soluna döndüğünde gördüğü James ve Lily ile şaşırmadı.İşaret parmağını dudağına götürüp sessiz olun dedi.
"Frea tatlım bunu gizlemenin bir yolu yok,yaralar çok derinmiş..." Madam durgun bir ses ile konuşmuştu aynı zamanda pürüzlü ten üstünde elini gezdirirken.Frea hissettiği rahatsızlık ile hareketlenip kıyafetlerini giymeye gitti aynı zamanda sorun olmadığına dair bir şeyler mırıldanıyordu.
Frea çıkışa yaklaşırken üç genç hızlıca uzaklaşıp ortak salona girmişti. Lily nefes nefese konuştu "Durum bu kadar ciddi miydi?İnanamıyorum." sesi fısıltı gibi çıkmıştı,Sirius ise düşünceli gözüküyordu,önünde duran ateşe kitlenmiş bir şekilde bakıyordu,Lilye cevap olarak James üzgün bir sesle konuştu "Kimse durumun bu kadar ciddi olduğunu düşünmüyordu çiçeğim." herkes tüm bunları farketmediği için kendisine kızarken Sirius kızın sessiz mırıltıları ile sorun olmadığını söylemesini,yaralarına iğrenir şekilde bakmasını aklından atamıyordu.Remus'un da gelmesi ile Peter dışında herkes durumu öğrenmişti.
Frea yavaşça Bitki Bilim dersinin işleneceği seraya girip Remus'un yanına oturdu,bakan herkesin kitabı açıp sayfaları çevirişine bile asil diyeceği kız bu gün oldukça sinirli gözüküyordu.Derse giren profesör ile Sirius dışında herkes sessizleşip derse odaklandı,genç adam Bitki Bilim kitabı içine koyduğu iksir kitabı ile uğraşıyordu.
Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın,gördüğünüz yazım yanlışlarını söylemek konusunda çekinmeyin.
Pekala ilk önce söylemeliyim ki bu bölümde çok yazım yanlışı olabilir gece 03:xx gibi yazdım,çizimler bile zaten baştan savma oldu biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...