"Bu satırları hepiniz içinizden okuyun çocuklar,bu bir rüya.Evet bu bir rüya ve bunu sesli derseniz çıkış biletiniz bu olacak.Frea ve Lily gerçek ve sizin dostunuz,James Lily senin sevgilin bir çocuğunuz olacaktı."James kafasını hızla kaldırıp diğerlerine baktı ve dehşetle bağırdı "Neden olacaktı diyor!" elini göğüs kafesine götürdü aldığı nefes yetmiyor gibi hissediyordu,Remus James'e güç vermek istercesine sırtını ovdu "Sadece bir yazım yanlışıda olabilir,belkide buraya girmeden önce durum buydu demek istiyor devam eden bir olay olabilir." Sirius bir süre anlamaya çalışır gibi Remus'a baktı "Sürekli nasıl bu şekilde düşünüyorsun?" Remus bilmiyorum dercesine omuzlarını kaldırdı.Mektup ellerde tek tek dolaştı ve herkes okudu.Sirius düşünceli bir şekilde yere bakıyordu "Diğerlerini nasıl bulacağız?" James omuzlarını düşürmüş bir şekilde köşede yerde oturuyordu "Bilmiyorum,bilmiyorum,bilmiyorum." aniden ayağa kalkıp konuştu "Belki onlar çıkmıştır ve bizi bekliyordur." Remus kaşlarını olmaz anlamında aşağı yukarı hareket ettirdi "Bu kumar oynamak olurdu.Çıkmamışlarsa yolu bulamayabilirler." Sirius itiraz etti "Frea ve Lily çağın en zeki cadıları ilk uyandıkları anda bile bu bir rüya demiş olabilirler." Remus hızla atıldı "Sirius sesli deme!" ellerini Siriusa doğru uzatmışken Sirius'un ortadan kaybolması bir olmuştu,James ayağa fırlayarak "Siktir!" diye bağırdı.
Frea bir süre elinde tuttuğu asaya baktı,bunlar gerçek olamaz diye düşündü,her şey çok saçmaydı,bir rüya gibi bulanık geliyordu her şey,asayı elinde sıkıca tuttu bir süre sonra ufak bir kırılma sesi avuç içinde geldi,şaşkınlıkla elinde olan kırık asaya baktı "Bu bir rüya olmalı." .Eleri yavaşça bulanıklaşırken uzun süre sonra gözlerini açmıştı.
Lily yatakta elleri karnındayken pelerine sarılmış halde oturuyordu,her şey buğulu gözüküyordu ve gözleri acıyordu,yavaşça titreyen ellerle komodinde duran suya uzandı,bardağın elinden düşmesiyle odada kırılma yankılandı.Lily diz üstü çökmüş bir şekilde yerden cam kırıklarını topluyordu.Yerden bütün parçaları topladıktan sonra kalkıp çöpe doğru ilerledi,elinden oluk oluk alan kan ile yerine çivilendi,acı hissetmiyordu,avucunu kapatıp parmaklarını iyice kesiğe geçirdi,artan kanın yanında hissizliği devam ediyordu,yüzünde hınzır bir gülüş oluştu "Bu bir rüya!" tavana bakarak sanki onu izleyen birisine kendini kanıtlamak ister gibi haykırdı "Bu bir rüya!" yavaşça vücudu odadan kaybolurken gözleri gerçeğe açıldı.
James Remus'a acı çeken bir yüz ifadesiyle baktı "Çıkmak zorundayız." Remus hemen itiraz etti "Lily ve Frea buradaysa?" "Onlar rüyada ise güvende,Sirius nasıl bir yere uyandı bilmiyoruz bile,uyanınca kızları alıp götürürüz rüyada olsalar bile." Remus bir süre düşünceli gözlerle yere baktı "Peki." kendinden beklenmeyecek kadar hızlı bir şekilde kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...