"Tanrı aşkına!Lanet bir hortkuluk bu nasıl bulamıyorum!?" Frea odasında oturmuş haritaya bakarken sinirle bağırdı,şömine ateşinde görüntüsü beliren Dumbledore ile saatlerdir hararetli bir şekilde konuşuyordu.Basit öğrencileriz diyememem ama burada olan herkes halendaha acemi sayılır.Nasıl olurdu da sadece beş gençten savaş çıkaran bir adamın hortkuluklarını bulması beklenirdi.Sinirle yüzümü ovuşturdum,çocukluğumdan beri artık tik bile denebilecek bir hareketti bu benim için.İçeriye giren Sirius ile ateşin sönüp Dumbledore'un kaybolması bir oldu "Biraz dinlenmelisin Frea." "Ne yapacağımı bilmiyorum,hiç bir yerden bir yardım gelmiyor.Eğer bu işe başlarsak yalnız olucaz.Dumbledore bile işin dışında kalmaya çalışıyor.Ne yaşarız bilmiyorum ama sonu ölümümüz olacak bu gidişle." Sirius Frea'nın bu felaket senaryosuna yüzünü buruşturdu "Merlin aşkına Gry,biraz olumlu bak." ikimizde sinirlenince soyadımızla seslenirdik birbirimize "Savaştayız Sirius...Savaşta ve ben gerçekten ne yapıcam bilmiyorum,bunu o kadar kolay söylemem ama,ama bu sefer gerçekten bilmiyorum.Aklım çok karışık.Lily ve James onları tehlikeye atamam,Remus o benim küçük kardeşim gibi oldu hep,yanında her zaman rahat ettim ve sen...Hislerim konusunda asla açık olamadım Sirius ben böyle eğitildim,duygu göstermek,ağlamak,yorulmak yok.Bir robot gibi yaşadım ve ne hissettiğimi yemin ederim ki bilmiyorum." sona doğru kasılan ve acı çeker gibi çıkan sesi ile dolu gözlerle Siriusa baktı,genç adam gördüğü görüntü ile yutkundu.
Genç kızın yanına oturup elleriyle kızın yüzünü tuttu,büyük ellerin arasında Frea'nın ufak yüzü kaybolmuştu,şefkatli bakışlarla konuştu "Frea...Rahatsız olur musun bilmiyorum ama benim yanımda istediğin gibi yorul,üzül ve duygularını göster.Yanında olucam,olucaz." kız konuşmadan karşısındaki bedene sarıldı,uzun bir süre kimseden ses çıkmadı,sessiz teşekkürler bazen her şeyden daha samimi olurdu.
İki gencin odasına James,Lily ve Remus geldikten sonra ciddi bir şekilde herkes konuşmaya başladı,James yutkunup Lily'ye baktı ardından Frea'ya dönüp "Voldemort'un hayatından bahsediyoruz,adam ölümsüzlük ile kafayı bozmuş,kolay olmayacak." Remus onaylarcasına kafasını salladı ardından Lily söze girdi "Kimse kolay olacağını düşünmüyor." bir süre herkes birbirine baktı,Frea sıkıntıyla nefes verirken konuştu "Çocuklar...Hortkuluk nedir biliyor musunuz?" herkesten onaylayan mırıltılar çıkarken Frea başladığı cümleye devam etti "Voldemort,ölümsüzlüğe aşık bir cani,ölümden korkan bir fani.Kaç tane var bilmiyorum ama birden fazla olduğuna eminim." James kaşlarını çatarak kuşkulu bir sesle konuştu "Ne yani hortkuluk mu yaptı diyorsun." Sirius Frea'ya bakmadan konuştu "Aynen öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...