Frea KSKS dersinde profesörü dikkatle dinlerken bir yandan da not alıyordu,bu sırada Sirius ise dikkatle Frea'yı izliyordu,son olan olaylardan sonra aklında oluşmuş fazlasıyla soru işareti vardı.Frea sıkıntıyla iç çekerek önündeki parşömene baktı,bu ders iyice sıkıcı olmaya başladı diye düşündü.Ders bitene kadar sabırsızca bacağını sallamış ve süre tutmuştu.Ders biter bitmez yerinden kalkıp odasına gitmiş ve haritasını eline almıştı haritada bir süredir ilgisini çeken bir nokta vardı,kullanılmayan bir kızlar tuvaletini gösteriyordu,yeşil sarmaşıklar ile bariz bir şekilde haritanın o kısmı mühürlenmişti.
Derslerin bitmesinin ardından Frea boş koridorda kendinden emin bir şekilde ilerliyordu,bölüm başkanı olmak işime şimdiden yaradı diye düşündü.Kimseye gözükmeden gecenin karanlığında eski kullanılmayan kızlar tuvaletine geldi,etrafa baktı ve ilginç bir şeyler aradı,bir kız kıkırtısı duyması ile etrafına hızlıca baktı,aniden kapıdan geçerek karşısına gelen iki taraftan toplu saçları olan kıza baktı,şimdi anlamıştı işte bu mızmız Myrtledı...
"Su sesleri duyuyorum Frea,su sesleri,duvarlardan geçiyor ve etrafta dolaşıyor o- " devam etmeyip çığlık atarak kaçtı,su sesler diye düşündü Frea,musluklar tabiki.Teker teker muslukları kontrol ederken bir tane bozuk ve yılan amblemi işlenmiş musluk dikkatini çekti,olabilir mi? O an kandan gelmeyen kimsenin anlamayacağı bir şekilde adeta bir refleks gibi açıl dedi Frea.
Muslukta olan yılan hareket edip durdu ve ardından bir boşluk açıldı,Frea yavaşça ilerledi ve oradan içeriye girdi,girmesi ile kapının kapandığını haber veren seslerin duyulması bir oldu. "Lumos." diye fısıldadı genç kız,bulunduğu odayı aydınlatan asadan süzülen parlak ışık sakallı yaşlı bir adamın yüzüne sahip heykeli daha net görmesini sağlamıştı,ilk başta karanlıktan dolayı yüzünü çözemediği heykel ışıkla beraber anlam kazanmıştı,ağzından farkında bile olmadan "Salazar Slytherin..." ismi çıktı.
"Sırlar odası..." diye fısıldadı genç kız,sırlar odasını bulmuştu.Harita kurucuların gizli odalarını mı gösteriyordu yani.Hangi kurucu buna izin verirdi ki? Kesinlikle kuruculardan birisi ihanet etmiş olmalı diye düşündü.İlerlemeye devam ettikçe yerde sürtünme sesleri artıyordu,bir süre sonra hayvan ve insan kemikleri görünce duraksadı,burada bir katliam olmuş olmalı diye düşündü.
Salazar motifinin kabartmalı bir şekilde işlendiği,salazarın açık azının olduğu duvardan sürünerek çıkan yılan ile ilk başta bir adım geri çekildi,yine aynı dilde konuşmaya başladı "İtaat et." yılan duyduğu sesle yavaşlayıp tıslayarak konuştu "Efendi neden geç geldi?!" Frea hiddetle konuştu "Efendini mi sorguluyorsun!" Basilisk yerine adeta sinerek "Hayır." dedi.
Bir süre sonra Frea başına ne geldiğini sorgular bir biçimde sırlar odasından çıktı,duruma uyum sağlayıp hayatta kalmıştı ama ne yaptığının o an aslında tam olarak farkında bile değildi.O anda eskiden sarmaşık kaplı olan haritanın bölümü kimse farkında değilken her şeyi baştan yazacak bir kurucu için açıldı. Chamber Of Secrets
Bölümü beğendiyseniz vote vermeyi ve yazım yanlışlarını yazıp önerilerinizi vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...