Frea karşısında duran kızıl saçlı cadının saçlarını tutarken bir yandan da telkin edici sözler söylemeye çalışıyordu "Lils sakinleş,sorun yok bu çok normal...Yani kusmak." şüphe yokki lider ruhlu bu kız telkin etme konusunda berbattı,bir süre daha öğürdükten sonra midesinde hiçbir şey kalmayan Lily yerinde doğruldu ve mermer duvara sırtını yasladı,duvarın soğukluğu iç donduran türdendi "Tanrım...Kaç gündür böyleyim,çıldırmak üzereyim." "Başka bir şey var mı ateş,baş dönmesi?" "Stresten yüksek ihtimal Frea,kaç gündür düzgün yemek yiyemedim şimdi midemin bulanması normal.Başımda muhtemelen baş dönmemde bu yüzden." Frea bir süre Lily'ye boş gözlerle baktı ve kafasını tavana kaldırıp mırıldandı "Tanrım bu kız aptal." "Ne dedin?" " Diyorumki Ravenclaw Lily Ravenclaw." "Nasıl yani?" Frea sıkıntıyla yüzünü sıvazladı "En son ne zaman regli oldun Lils?" Lily o an bir şeyleri çözmüş gibi yüzüne baktı,kısa bir süre sonra bu durum yerini korkuya bıraktı "Olmaz değil mi?Frea ben hazır değilim,daha çok gencim ve ben,ben daha yapacağım çok şey var,mesleğim ve savaş,savaş ne olacak,çocuk nasıl doğacak doğsa bile öldürmek isteyecekler ben bir muggle doğumluyum." yere dahada çökebilir gibi sinmiş ve iki eliyle kafasını tutmaya başlamıştı,köşeye çekilmiş ağlarken kesinlikle çok çaresiz gözüküyordu.
Frea zar zor genç kızı sakinleştirip tuvaletten çıkartmış ve Remusu çağırıp başına dikmişti,genç adam gelmeden önce yatağa yatırdığı kıza eğilip fısıldamıştı "Lily her ne seçersen seç yanında olucaz,eğer o şeyi tutmaya karar verirsen o ve senin iyiliğin için her şeyi yaparız.Remus'a hasta olduğunu söyledim,ona bir şey açıklamak zorunda değilsin ayrıca unutma bir aylık bir gecikme bir şeyi belirlemez oldukça stresli bir dönemdeyiz benimkisi bile bir kaç hafta kayıyor." sona doğru gülerek söylediği şeyler ile karşındaki kızda gülerken sırtını sıvazladı ve odadan çıktı.
Sirius ile kaldığı odaya giderken ne yapacağını düşünüyordu,Lily hamile ise daha güvenli bir ev bulmalıydı ailelerini almaya giderken eve çok fazla giriş çıkış yaşanmıştı.Hortkuluklardan en az birini bulmazlarsa Dumbledore onları hain olarak gösterecekti ve bu durum herkesin sonu olurdu.Sinirle bağırıp yanında duran sandalyeye tekme attı o an yatakta sırtını bazaya yaslayıp oturan Siriusu farketmemişti bile "Vay be Frea çok kötüsün daha demin bir sandalye öldürdün." "Benimle dalga geçme Sirius havamda değilim." genç adam elini kalbine koyup Frea sanki çok kötü bir şey demiş gibi hayal kırıklığıyla bakmıştı "Ah kalbimi kırıyorsun ama ben seninle dalga geçer miyim?" "Evet." "Pekala bu çok kesin bir cevap oldu." "Hakettiğin bir cevap." "Kalbimi kırıyorsun ama." Frea onaylar mırıltılar çıkararak sağlam olan sandalyelerden birisine oturdu "Hortkuluklardan en azından birisini bulmamız lazım" "Bu durumu neden bu kadar takıyorsun anlamıyorum." "Bizi korumak için." "Bizi daha ne kadar koruyabilirsin Frea,zaten Dumbledore bizi kaçak veya hain olarak göstermiyor." "Eğer bulmazsak gösterecek Sirius.Hayatımı boşuna tehlikeye atacak kadar kafayı yemedim,boşuna deli sikmiş gibi hortkuluk aramıyorum." "Dumbledore öyle bir şey yapmaz." Frea histerik bir şekilde gülüp Siriusa baktı "Cidden buna inanıyor musun,o adam hırsın ta kendisi,onun bile hortkuluk yaptığını söyleyenler var." "Tanrı aşkına Gry o öyle bir şey yapmaz." Frea sinirle tısladı "Kaç yaşında söylesene bana Black,o adam kaç yaşında!Yüz belkide yüz on ve hala hayatta hemde savaşabilecek kadar iyi durumda." Sirius bir süre boş gözlerle duvarı izledi sahi kaç yaşındaydı,kaç dönem öğrenci ona şahitlik etmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...