Sağ Kalan Çocuk FİNAL

579 29 19
                                    


Uzun süre geçmişti her şeyin üzerinden.James ve Lily kendi evlerini almıştı,bundan kısa süre sonra James seherbaz olmak istemediğine karar verip işi bırakmıştı.Bir süredir seherbazlıktan kalan yüksek miktarda paranın etkisi ile rahat bir şekilde güvenli evde yaşıyorlardı,güvenli ev dememiz neredeyse kimsenin konumu bilmemesinden kaynaklıydı.Bir hortkuluk olan Ravenclaw'ın diademini ararken bunun yerine Harry ile ilgili olan bir kehanet bulmuştum,bu kehanet açık açık onun Voldemort'u yeneceğini müjdeler nitelikteydi.O günden sonra Harry'nin güvenliği için her şeyi ince eleyip sık dokuyorduk.

"Sirius çabuk ol." üstümüzde olan siyah pelerinlere daha çok sarılırken hızlı adımlarla Hogwarts koridorlarında ilerliyorduk,önümüze çıkan ilk sağa dönünce kapıdan içeriye kendimi attım,Sirius arkamdan hızla içeriye girmişti,bir süre nefeslenip hali benden farklı olmayan bedene baktım,ardından önümüzdeki raflarda dizili onca eşyaya,Sirius ellerini raflarda gezdirirken fısıldadı "Bunlar kehanetler." dengemi kaybedip bir kehanete çarptım,görüşüm bulanıklaşırken Siriusun adımı seslenişini duyuyordum,James cildi yeşile dönmüş,uzun sıska bir adamın karşısında asasını doğrultmuş bir köprünün ortasındaydı,gözleri Lily'nin gözlerine benziyordu,bir süre daha görüntülerin akmasını bekledim,yere çökmüş bir şekilde görüntüden uyandım "Harry,Sirius Harry'i gördüm." o çocuk kesinlikle James değildi...Sirius beni sakinleştirmek için sıkıca sarılıyordu,önce saçımı ardından dudağımı öpmüştü,ona şaşkınlıkla bakıp konuştum "Çıkmamız lazım." bana bir süre bakıp "Biz evliyiz Frea." dedi,bazen bir çocuk gibi aptal oluyordu kabul ediyorum "Buradan Sirius,buradan çıkmamız lazım." nerede olduğumuz yeni aklına gelmiş gibi önce irkildi sonradan beni hızla yerden kaldırdı.

O günden sonra kehanetten sadece çapulcularla Lilye bahsettim,Hogwartsı hızla terkederken diademi unutmuş bu kehanetten elbet haberi olan Voldemort'un gazabından Harryı korumak için seferber olmuştuk.

Kucağımdaki Harry'i pışpışlıyordum,James Sirius ile Hogsmeade'e gitmişti,bende Lily etrafı toparlarken Harry'e bakıyordum,asamı parmaklarım arasında sallarken ona ulaşmaya çalışan Harry'e güldüm,çok meraklı ve enerjikti,umarım her zaman böyle kalırdı.Bakışlarım içeriye giren Lilye kayarken elimden alınan asa ile şokla Harrye baktım asamı sallayıp tavandaki lambayı kırmıştı,hızla üstüne siper olurken asayı elinden kaptım,acı hissetmezken üstümüzde olan enerji alanına baktım,asasız sihir yapabildiğimi unutmuştum.Hızla odadan çıkarken salona girdim,Lilyde arkamızdan gelmişti,uzanıp kucağımdan Harry'i aldı "Jameste ailesinin asalarını alıp başlarını sürekli belaya sokuyormuş,başıma ufak bir James aldım." bunu Harry'e bakarak söylemişti,ona her baktığında insanın içini ısıtan bir gülümseme kaplıyordu Lily'nin yüzünü.

Kapının açılma sesi ile bakışlarım içeriye giren Sirius ve James'e döndü "Hoşgeldiniz beyler." ayağa kalkıp Siriusun boynuna kollarımı sarıp dudağından öptüm,James öğürür gibi bir ses çıkarırken Harryde onu taklit etmişti,buna herkes ufak bir kahkaha attı,James Harry'i kucağına alırken konuştu "Oğlumun önünde bare vıcıklaşmayın." kaşlarımı kaldırıp James'e meydan okuyan bir ifade ile baktım "Vıcıklaşmak mı çatalak,senin nasıl olduğunu unutuyorsun herhalde." sesimi kalınlaştırıp Jamesi taklit ettim "Çiçeğim nasılsın?Çiçeğimi bir derstir görmedim,neden derlerimiz farklı ki?Çiçeğim neden ek ders alıyor daha fazla benimle vakit geçirmek varken?Çiçeğim bana gülümsedi." James bozulmuş bir şekilde koltuğa oturup Harry'e bakarken Lily daha önce duymadığı sözler ile gülme krizine girmişti,James dahada somurtup Harryle konuştu "Babacım sen onlara bakma,Frea çok yalancı bir abla." tabi bu dediklerini Harry anlamıyordu ama babasının onunla konuşması hoşuna gitmiş olmalıydıki ellerini çırparken kahkahalar atıyordu,belime kolunu saran Siriusa baktım "Savaşa o kadar odaklanmıştım ki hiç bir çocuk isteyip istemediğimi düşünmedim." ona hak verircesine kafamı salladım,bende düşünmemiştim "Önümüzde uzun bir zaman var Sirius.Savaş kehanetten belliki uzun bir süre hiç bitmeyecek ama günler nihayetinde bizim elimizde."

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin