Bulanık

1.4K 101 12
                                    



  Yasak orman dahil Hogwartsı ve odalarını gösteren haritayı bulduktan sonra hiç bir şey yapmamaya karar verdim,zaten okula yeni başlamış olmamım yanında şimdiden Çapulcular olarak nam salmış olan gurupla dolaştığımdan yeterince dikkat çekmiştim,notlarım ile Slytherin birincisiydim ve zaten bu yüzden ayrı bir şekilde sosyal aktiviteler dışında dikkat çekmiştim,okulda ise üçüncü sıradaydım Remus Lupin birinci sırada yer alırken ikinci sırada zekası ile nam salmış olan Ravenclaw'dan beklenmeyecek şekilde Suzie Forvierin adında bir kız vardı.Eğer bir ay daha bu yerimi koruyabilirsen Slytherin'in birinci sınıf başkanı olabilirdim,gece yarısı dışarı çıkmak kesinlikle araştırmalarım için çok iyi olurdu.
   

Sırt üstü yattığım yatağımdan yavaşça kalktım ve Aritmasi ders kitaplarım ile Bitki Bilim ders kitaplarımı çantama koydum,bu gün şanslıydım ki sadece iki saat dersim vardı.Keten çantamı çapraz bir şekilde koluma asmış ve yavaşça Slytherin ortak salonundan çıkmıştım,Bitki bilim dersinin olacağı yere doğru yürürken insanların koridorda beni gördüğünde olan fısıldaşmalarının artık bir önemi yoktu,bir kaç ay önce olsa kendimde bir sıkıntı arardım ancak artık bu fısıldaşmaların sebebinin Çapulcular olduğunu biliyordum,halen Sirius Black ve James Potter adlı iki çocuk beni sevmesede Peter Pettirgrew ve Remus Lupin sayesinde yanlarında olmama alışmışlardı,
            

Dersin işleneceği seraya vardığımda açık olan kapıdan içeriye girdim ve daha girmeden dikkatimi çeken kumral saçlı çocuğa doğru yöneldim,Remus'un yanına vardığımda "Sakıncası yoksa?" diyerek izin istedim ardından kitaplarımı ahşap masaya koydum ben bunları yaparken Remus sadece gülümsüyordu,dersin başlamasına daha on beş dakika olduğundan dolayı çantamdan hiç çıkartmadığım Victor Hugo'ya ait Sefiller adlı kitabı okumaya başladım,ortalama yedi dakika sonra eksik olan çapulcularda aramıza katıldı,onların arkasından ise Lucius Malfoy,Severus Snape,Narcissa ve Belatrix Black içeriye girdi,okuduğum kitap içeriye giren Lucius Malfoyun dikkatini çekmiş olacak ki "Muggle bir yazar mı?Okuyacak kitap mı kalmadı Gry,ciddi olamazsın igrenç,kanı bozuklar." dedi ve kısa bir süre durakladı bu sürede Narcissa Black Lucius'un koluna tutundu ve kulağına bişeyler fısıldadı bunu yaparken Malfoyu çekiştirdiğinden dolayı yüksek ihtimal sorun çıkmaması için gitmek istiyordu,Malfoy derin bir nefes aldı ve "Sahi onca yıl muggle dünyasında yaşadıktan ve Black soyunun yüz karası olan o pislikle arkadaş olduktan sonra bir bulanık olmaman imkansız olurdu." demiş ve seradan çıkmıştı.

Lucius Malfoyun dediklerinden sonra serada olan öğrenciler konuşmayı bırakmış,Çapulcular ve Genç kızı izliyordu.Frea Gry bir süre boyunca elindeki kitabı öylece tutmuş ve donmuş bir şekilde kalmıştı ardından ise hızlıca kitabını kapatıp çantasına koymuş,etrafa sinirle farketmeden yaydığı enerjisi ile hızla sınıftan çıkmıştı.Frea'nın çıkışı ile seradan güçlü bir uğultu yükselmiş ve bununla beraber dört çapulcu ve Lily Evans,Frea'nın arkasından seradan çıkmıştı,insanlar Slytherin prensesinin bir Bulanık olup olmadığını konuşuyordu,kutsal soylardan olan Gry soyunu herkes biliyordu ancak yinede Lucius Malfoyun söyledikleri seradaki herkes için bir bomba etkisi yaratmıştı.

Frea düşünceli bir şekilde şamarcı söğüdün altına oturmuştu,normalde herkese karşı saldırgan olan ağaç Freaya karşı oldukça sevecendi,yaydığı enerjiden dolayı kızın üzgün ve sinirli olduğunu farketmiş ve bir dalıyla kızın sırtını sıvazlarken bir dalıyla ise kızın dikkatini çekmek için komik hareketler yapıyordu.Freayı takip etmiş olan beş genç şaşkınlıkla ağacın adeta Freayı güldürmeye çalışmasını izliyordu,ağacın yaptığı tuhaf hareketlere en sonunda gülen Frea mutlu çıkan bir ses ile "Tamam sakin ol ben iyiyim,sadece boşluğuma geldi basit birinden çıkmış basit cümleler beni kıramaz." dedi Şamarcı Söğüt bunu beklermişçesine Frea'nın sözleriyle beraber kızın kafasındaki saçları karıştırmıştı.

   Frea tekrardan gülerek sitem etti "Hey bu adil değil!" dedi ,ağaçla Frea arasındaki bağı hala daha şaşkınlıkla izleyen gençlerden kendine gelen ilk Remus oldu "Doğru mu görüyorum yoksa Şamarcı söğüt Freayı güldürmeye mi çalışıyor?" Lily bunun ardından lafa atlayarak "Eğer hepimiz aynı şeyi görüyorsak evet..." dedi ve yavaşça ağaca doğru yürümeye başladı,birinin yaklaştığını sezen ağaç hemen kendini ve Freayı korumak için eski saldırgan ve yaşlı bir ağaç gibi olan görüntüsüne büründü,bu değişimi hemen farkeden Frea etrafa baktı ve Çapulcularla Lilyi gördü,elini ağacın köklerine koyarak bu sefer bilerek kullandığı enerjisi ile ağacı sakinleştirdi "Sakin ol onlar dost..." ağaç Frea'nın komutunu duyunca hemen eski sevecen haline büründü,ağacın şeklinin değişmesiyle artık bir zarar gelmeyeceğini düşünen Remus temkinli adımlarla Freaya yaklaştı ve karşısına oturdu.

   Remusun ardından gelen diğer dört genç ise hızlıca yanlarına yaklaştı ve ağacın içine oturdu Remus ile beraber,aklında o an bir sürü soru olan beş gençten ilk konuşan James Potter oldu "Söğüt,sana nasıl zarar vermedi,hatta senin komutunla zararsızlaştı?" ilk önce söyleyip söylememek arasında olan Frea kısa bir sessizlik sonunda "Gry ailesinin soyunda olan bişey,kadınlar her zaman doğayla uyum içinde olmuştur.Soylar ile ilgili olan bir kitapta okumuştum,kendi soyadımı görünce araştırmaya başladım ve bu aile mirasını keşfettim." Dedi elinin etrafında bir bulut gibi olan yeşil enerjiyi gösterirken.

Bir süre sonra artık kendini daha tutamayacağını hisseden Lily aklında olan soruyu sordu "Bulanık ne demek?" işte o an uzun bir sessizlik oldu ilk konuşan Remus oldu "Muggle doğumlu büyücü." bunu duyan Lily bunun bir hakaret olarak kullanıldığı bilimcine erişerek kaşlarını çattı ve "Frea sen neden bu kadar büyük bir tepki gösterdin?" dedi Frea ise sorunun saçmalığı karşısında içten içe güldü ve 'Çünkü bu benim soyuma bir hakaret.' demek istedi ancak bunun yerine "Sadece bunun bir hakaret olarak kullanılması sinirimi bozdu,kendilerini önemli sanıyorlar." demekle yetindi.

O gün boyunca dersleri asla asmayacak olan Lily bile dersleri astı ve bir Slytherin ile Gryffindorların nasıl anlaştığını tüm okula gösterdiler,şakalar yaptılar,kaymak birası içtiler ve en çokta Potterın,Evans ile flörtleşme çabalarını izlediler.
O güne dönüp baktıklarında oysa nede güzeldi her şey...

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin