Bölümde olan büyülerin çoğu sahtedir.Uzun bir süre doğan güneşi izledim,Hogwartsa iyi olduğumuza dair mektup göndermiştim şimdi ise ailelerimizin nasıl olduğunu düşünüyordum.Kaçmıştık,tam olarak kaçmıştık.Snape iksiri bana vererek birnevi hepimizi kurtarmıştı.Lilyi en iyi sen korursun demişti...Ne olacağını biliyordu.
İç çekerek yerinden kalktı ve içeriye girdi.Sirius halendaha uyuyordu.Yavaşça kapıyı açıp salona indi,kendisi gibi James'de uyanmış stresli bir şekilde dirseklerini dizlerine dayamış yüzünü ovuşturuyordu "James..." diye fısıldadı Frea "Konuşmamız lazım." kıza bakmadan kafasını sallayarak onayladı,Frea konuşmaya devam etti "Burada bir süre daha kalmaya devam edebiliriz,Dumbledore a mektup yazdım,karşı taraftan veya bir kaçak olarak gözükmüyoruz,sadece kendimizi ve sevdiklerimizi koruyoruz.Kimse buranın yakınına cisimlenemez yani buradan çıkıp ailelerimizi getirmemiz lazım.Eğer bunu yapacak olursak her an bir saldırıya hazır olmalıyız." genç kız hızlıca konuşurken bir süre durup James e baktı,arkasından gelen "Gidelim" diyen üç kişi ile genç kız fısıldadı "O zaman hazırlanın,savaş bölgesine gidicez."
Beş genç arkasında saklandıkları çalılıklardan çıktı Lily "Tanrım ne kadar kirli." diye söylenirken Frea "Çok uzun sürdü." diyerek yakınıyordu.Bir süre sonra Potterların evine vardıklarında herkes derin bir nefes aldı,James kapıya doğru hızlı adımlarla yürürken Frea onu durdurdu "Ölmek mi istiyorsun Potter.Camdan bakıp öyle içeri girelim,içeride birisi olabilir." Bunu dedikten sonra asasını eve tutarak fısıldadı "Woicerum Maxima" büyüyle beraber evin içinde olan seslerin duyulmaya başlanması bir oldu,en başta tiz ve detone bir ses duyuldu "Lordun isteklerini sorgulamayın,Gry kızı Potter ile arkadaş ise buraya geleceklerdir,onları neden şimdi öldürmüyoruz." kalın bir erkek sesi konuşanı kesti "Bella,Bella,Bella onların önünde öldürmek varken niye?" Sirius lafa atladı "Bu kadar yeter gidelim hadi."
Frea onu onaylayıp harekete geçti,büyük evin arkasına geçip camdan girdi ve arkası dönük olan iki ölüm yiyene sessizce yaklaştı,sessiz büyülere çalışmıştı bunu yapabilirdi Obscuro iki ölüm yiyenin gözleri bağlanırken tekrardan bir büyü yaptı Accio ölüm yiyenin asaları iki asa Frea'nın eline geçerken işe yaramasını beklemiyordu,son olarak bir bataklık büyüsü ile iki ölüm yiyeni bölgeye hapsetti.Hızlıca olup biten her şey ile herkes şaşkınlıkla genç kıza bakıyordu,büyü bakanlığından genç bir seherbazın geldiğini düşünen bay ve bayan Potter hızlıca çöktükleri köşeden kalkıp Frea'ya yapıştı "Seherbazım çok teşekkürler,size minnettarız." "Seherbazım oğlumuz,James Potter onu tanıyor musunuz?Onu gördünüz mü?" Frea şaşkınlıkla kendisine yapışan orta yaşlı çifte baktı "Bay ve bayan Potter üzgünüm ben bir seherbaz değilim ve oğlunuz camdan şuan size yüksek ihtimal gözlerini açmış bir şekilde bakıyordur." Frea kesinlikle yanılmıyordu James şok ile ailesine bakıyordu.Herkes sakinleşip konuştuktan sonra olaylar tekrardan hareketlenmişti,Frea ailesini haklı olarak merak ediyordu,oturduğu koltuktan kalkıp konuştu "James aileni güvenli eve götür Lily sende ona yardıma hadi, tek başına yolu bulamaz." Lily ilk itiraz edecekken sonradan vazgeçti ve James'in koluna girdi,James endişeyle Frea'ya baktı "Emin misin Frea sen buraya kadar benimle geldin bu sana borcum." "Endişelenme Potter Sirius ölmeme izin verecek gibi değil,Remus çoktan ailesine bakmaya gitti,acele etmemiz lazım gün bitmeden döneriz." James istemeyerek Freayı onaylayıp ailesiyle evden çıktı.
Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın,gördüğünüz yazım yanlışlarını söylemek konusunda çekinmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...