Frea elinde tuttuğu tren biletine son bir kez daha baktı ve ardından bileti ceketinin cebine koydu.Annesi 9 3/4 peronuna girmek için dokuz ve on numaralı peronların arasına koşması gerektiğini söylemişti,her ne kadar kulağa saçma gelsede Frea'ya bu durum yeni büyücü olduğunu öğrenmesinden daha saçma gelmiyordu.Peronu bulduğunda derin bir nefes aldı ve elindeki bavullara sıkıca tutunarak on ve dokuz numaralı peronların arasında olan duvara doğru koştu,bir kaç kez gözünü kırptıktan sonra etrafa bakmaya başladı,rastgele etrafta dolaşan insanlar ve Frea gibi birinci sınıf olduğu belli olan ailesiyle gelebilmiş heyecanlı öğrenciler vardı etrafta.Kırmızı trenin giriş kısmına geldiğinde bavulunu çekiştirerek iki basamaklı giriş merdiveninden çıktı ardından boş bir kompartman aramaya başladı.Frea geç gelmenin cezası olarak uzun süredir bir kompartman arıyordu,bir süre daha aradıktan sonra bir kompartmana girdi,içeride kumral saçlı,cılız ve elinde kitap tutan bir çocuk vardı,Frea dikkat çekmek için hafifçe öksürdükten sonra "Diğer kompartmanlar dolu,acaba buraya gelebilir miyim?" dedi,cılız çocuk hafifçe ve samimi bir şekilde gülümseyerek "Tabikide,oturun lütfen." Demiş ve Frea'ya karşısında olan koltuğu gözleri ile işaret etmişti,Frea koltuğa oturduktan sonra gayrı ihtiyari bir şekilde kendini tanıtma ihtiyacı duymuştu "Ben Frea Gry." diyerek elini uzattı sakin bir şekilde,cılız çocuk ilk başta şaşırmıştı ancak sonradan gülümseyerek kendini tanıttı "Remus Lupin,tanıştığımıza sevindim bayan Gry." Frea ilk defa kendisi gibi nazik konuşan bir genç gördüğünden dolayı afallamış ve gülümsemişti "Bende memnun oldum bay Lupin." bu kısa tanışmanın ardından Frea ve Remus birer kitap çıkartıp okumaya başlamıştı,yolculuk başlamadan önce kompartman kapısı bir kaç kere açılmış ve yeni kişilerde aralarına katılmıştı bunlardan birisi Lucius Malfoy diğeri ise Narcissa Black'di.
Kompartmana giren bir öğrenci ile kitabından kafasını kaldıran Frea dikkatini kapıda duran öğrenciye vermişti "Ben öğrenci başkanı Galenera Fryston,okula varmak üzereyiz,cüppelerini giymeniz gerek okula varmadan önce." diyerek gitti Galenera adındaki kız.Yolculuk başladığından beri uyumakta olan Remusu uyandırdı ilk önce Frea,ilk önce ürken Remus karşısındaki Frea'yı görünce okula yaklaştıklarını anladı "Okula yaklaşıyoruz cüppeleri giymemiz lazım." Diyerek açıklamada bulundu Frea,Remusa onu uyandırmasının sebebini açıklamak istercesine,cüppelerini çoktan giymiş olan Frea ve Narcissa kompartmandan eşyalarını alıp dışarıya çıktı ve kapının önünde beklemeye başladı,herkes cüppelerini giydikten sonra duran trenden indiler ve bir dev gibi görünen sakallı adama yaklaştılar adam "Birinci sınıflar beni takip etsin diğerleri at arabalarına binsin.Ben Rubeus Hagrid." diyerek ilerlemeye başladı ardından herkese sallara binmesini söyledikten sonra dev adam büyük olan bir sandala bindi ve yavaşça Hogwartsa doğru ilerlemeye başladılar.
Hogwartsı uzaktan gören öğrenciler hayranlık içinde kaleyi izliyorlardı,bir süre sonra kaleye vardılar ve içeriye girdiler onları büyük bir cadı şapkasına sahip uzun boylu bir kadın karşıladı"Ben Minerva McGonagall,birazdan ana salona gireceksiniz ve binalara yerleştirileceksiniz içeri girdikten sonra isminiz okununca bir adım öne çıkın ve yanımıza gelin,yaptığınız iyi davranışlar binanıza puan kazandırırken kötü davranışlar puan kaybettirir,yıl sonunda en çok puana sahip olan bina,bina kupasını kazanır.Şimdiden iyi bir yıl olacağını umuyorum." dedikten sonra kapıya döndü ve açılan kapıdan içeriye girdi,herkes dağınık bir şekilde dikdörtgen bir masada oturan öğretmen olduğu belli olan kişilerin önünde beklerken isimler okunuyor ve öğrenciler binalarına yerleştiriliyordu.
"Frea Gry!" diye seslenen Bayan McGonagall ile bir adım öne çıkıp ilerledi Frea ve bir sandalyeye oturup kafasına konuşan seçmen şapkayı koymalarına izi verdi şapka daha kafasına konulmadan söylenmeye başlamıştı bile, "Frea Gry,seni nereye koysak?Zeki çok zeki ayrıca ayrıntılara dikkat eden birisi ama çalışma gereği bile duymuyor bunun için Ravenclaw mı?Hayır..." şapkanın bunu demesiyle diğer binalar sevinmiş Ravenclaw ise üzülmüştü daha önceki öğrencilerde binasına gelenler dışında bir duygu belirtmeyen binaların şimdi üzülmesi ve sevinmesi ilgi çekiciydi Frea için. "Yardım sever ve şefkatli belki Hufflepuff ama hayır,bu sevgi ve şefkat sadece hayvan ve bitkilere,cesursun ama bu cesaret düşünmeden yapılan bir cesaret değil...Peki o halde Slytherin!" Diyerek bağırdı seçmen şapka bu karara varması Şapkanın söylenmeleri,duraklamarı ve tam karar verecek iken kararını değiştirmesi ile bir buçuk saat sürmüştü,onuncu dakikada şaşkınlık içinde bakan insanlar artık hem şaşkınlık hemde merakla Frea'ya bakıyordu.
Eğer bölümün ilerleyişini beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız oy vermeyi unutmayın :) Eğer bir yazım yanlışım olduysa lütfen uyarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...