İlk günkü heyecanı ile tekrar dokuz üç çeyrek peronuna gelmişti Lily,daha iki sene önceye kadar bihaber olduğu büyücülük dünyası artık onun bir parçasıydı tıpkı Frea Gry ve Çapulcular gibi,her ne kadar kavgalar ve büyü düelloları ile geçen bir yıl olsa da herkes biliyordu ki bu gençler artık Lily için bir aile olmuştu.O gün dokuz üç çeyrek peronuna Lily gibi heyecanla gelen birisi daha vardı Frea Gry,her ne kadar soğuk kanlılığını dışarıdan bakıldığında korusada yakından bakan ve Frea'yı gerçekten tanıyan birisi onun heyecanla hızlı nefes alırken kalkan göğsünü ve ara sıra merakla çatılan kaşlarını farketebilirdi.Frea'nın bavul tekerleklerinin çıkarttığı sesler insan seslerini bastırmaya yetmezken bir ses vardı ki insanların hepsinin sesini bastırıyordu,bu ses çapulculara aitti,yüzü çökmüş Sirius Black ve onu neşelendirmeye çalışan Çapulcular herkesin dikkatini her zamanki gibi çekmeyi başarmıştı.Frea yürüyüş hızını bozmadan içinde Lily'nin de olduğu guruba ilerledi ve hiç bir şey demeden Lily'nin yanında dikilmeye başladı,yanında bir hareketlilik hisseden Lily,Frea'nın yanına geldiğini anladı ve dişlerini gösterecek kadar gülümseyerek "Tatilin nasıl geçti Frea?" diye sordu "Oldukça normaldi arka bahçede yeni bitkiler yetiştirdim,yüksek ihtimal bu dönem bittiğinde eve gidince belime kadar uzamış bir limon ağacımız ve büyümüş böğürtlen çalılarımız olacak.Senin tatilin nasıldı?" dedi Frea aynı zamanda belini göstererek "Aynı sıradanlıkta,ikinci sınıfın büyü kitaplarını okudum bu sene rahat geçecek benim için." dedi Lily gülümseyişini bozmadan "Peki sizin yazınız nasıldı?" diyerek ortaya bir soru sordu Frea önünde duran erkeklere bakarak bununla beraber Peter oldukça heyecanlı bir şekilde yaz anılarını anlatmaya başladı,tren geldikten sonra da bu anılar devam etti,o sırada Sirius ve James geçirdikleri yazı anlatırken Siriusun evden kaçışını ve Potterların evine taşındığını öğrenmiş oldu.
Trenin gelmesiyle beraber gençler bir kompartman aramaya başladılar,en sonunda bir tane bulduklarında içinde Lucius,Narcissa ve Belatrix'in olduğu vagon tek seçenekti çünkü diğer tüm vagonlar tamamiyle doluydu,bu yıl birinci sınıflar oldukça fazlaydı.Ufak bir tartışmanın ardından Lilyi Narcissa'nın karşısına özellikle oturtarak yerlerine yerleşti Çapulcular ve iki kız.
Frea çantasında olan kitabı çıkartı ve içinden yolculuğun gürültüsüz bir şekilde geçmesini diledi tabi bu dileğinin süresi çok uzun sürmedi,Belatrix her zamanki düşük çenesi ile Lilye bulanık dedi ve Lily sinirden köpürmüş bir şekilde kompartmandan hızla çıktı.Frea "Slytherin bina başkanı olarak vagonları gezmem ve yeni gelenlere bilgi vermem lazım ben çıkıyorum." diyerek Lilyi bulmaya gitti,şimdiden işine yaramıştı bu bina başkanlığı.Kısa bir arayıştan sonra Lilyi Trenin çıkış kapısının yanına çökmüş bir şekilde bulmuştu,o ana kadar Freayı uzaktan görünmezlik pelerini izleyen Çapulcular Frea,Lilyi bulana kadar Frea'nın kompartman kapılarını açıp Lilyi arayışını seyretmişti.
"Lily demek buradasın." diyerek yere çöktüm gözleri kızarmış ve parmakları dikkatli bakıldığında ancak farketebilecek bir şekilde titriyordu "Ben...Fazla tepki verdim." dedi Lily kısa bir sessizlikten sonra,bu cevaba karşılık sesim istemsizce sert çıkmıştı "Ne demek fazla tepki verdim?Ettikleri hakaret oldukça iğrenç ve seviyesizceydi.Lily bazen sessizlik en ağır hakarettir ancak bu gibi durumlarda bir yumruk geçirmek gerekir o çok konuşan ağızlarına." Lily bu dediğime gülmüştü " Mugglelar gibi ha?" dedi bende aynı şekilde gülümseyerek "Muggellar gibi." Dedim ve doğrularak elimi ona uzattı,buruk bir tebessümle elimi tuttu "Hadi sevgilin endişelenmiştir biraz hızlı ol." dedim aklına ilk gelecek kişiyi bilerek "James ve ben sevgili değiliz onunla asla sevgili olmam." diyerek kollarını birbirine doladı bir çocuğun yapacağı şekilde "Gözlerin ve bilinç altın öyle demiyor Evans,neden aklına direkt James geldi sevgili deyince?" bunu dememle yüzünün kızarması ve kekelemesi bir olmuştu "Sürekli birisi sana çıkma teklifi etseydi sende öyle düşünürdün..." dedi "Düşüneyim Ravenclaw beşinci sınıflardan George Wylims ve Dawney Flyhearth,Gryfindor dördüncü sınıflardan Fylo Orlan,Jordan Williams ve Nerlo Jayfrod.Bunlar sadece üç kere filan inatla çıkma teklifi edenler." dedim sırıtarak Lily ise gözlerini şokla açarak "Nasıl yani sana ısrarla çıkma teklifi etmelerine rağmen onları dövmedin mi?" "Dövdüm neden sadece üç kere edebildiler sanıyorsun?Sadece beni rahatsız etmiyorlardı,aralarından birisini bir kızı sıkıştırmaya çalışırken gördüm,doğrusu söylemeliyim ki asasız büyü yapmak işi çok kolaylaştırıyor." dedim tam anlamıyla otuz iki diş sırıtarak cidden ne kadar fazla gülmüştük böyle,ciddi halime tekrardan bürünerek onu boş bulduğum bir kompartmana yerleştirdim kapıyı kapatmadan önce dediklerimi düşün,seviyorsun demeyi unutmadım,ardından ise okula yaklaştığımızı ve formaları giymeleri gerektiğini söylemek için kompartmanları gezmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfic[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...