Frea'nın her konuda güçlü bir yapıya sahip olduğu inkar edilemezdi.İyi bir cadı,yakın bir arkadaş ve yoldaştı.En kötü yanı belkide yıllar içinde istemeden de olsa bağlandığı çapulcuları ne yapsalarda affetmesi olmuştu.Sirius'un yaptığı onca iğrenç şaka ve bunların sonucunda defalarca yaralanması,başkalarının sırrını ilk öğrendiği anda kaçacağı Remus'a yardım etmesi ve yaralanması,James'in bir çok kere ondan şüphelenip Frea'nın en ufak yanlış hareketinde çapulcuları seçmesi ve Lily,o Frea'yı belkide yaralamayan tek kişiydi.Şüphesiz Frea'nın en kötü huyu onların hep yanında olacağına inanmasıydı.Birbirlerine olan güvenlerine o kadar hayran olmuştuki bu hayal onun ruhuna tesir etmişti,düşüncelerini etkilemiş ve davranışlarını kontrol altına almıştı.Frea'nın belkide biraz sosyopat kişiliğine ters düşen bu hareketler kesinlikle ruhsal sancılar olarak ortaya çıkıyordu.
Frea Lily'nin uyumadığından emin olunca yavaşça kapıyı açtı "Demek uyumuyordun." bu söze kıkırdayan kız muzip bir gülümseme ile Frea'ya baktı "Hadi ama Frea o kadar da güçten düşmedim." genç kızın gülüşüyle kendiside gülmeye başlamıştı,malikane o gün ilk defa içten gülüşlere sahne olmuştu "Aksini iddia edemezdim." Lilyi incitmekten korkarcasına dikkatlice yatağın kenarına oturdu "Lils,çocuk." sözü yarıda kesilince derin bir nefes aldı "Kalıcak...En olmayacak anda ve en kötü zamanda geldi ama gitmesini isteyemem." Yaşlı gözlerle Frea'ya baktı ve devam etti "O bana,bize bir hediye gibi umut gibi.Savaşın ortasında açan bir çiçek." Frea derin bir iç çekti ve bir süre duvara baktı,savaşın ortasında açan çiçek diye düşündü,kanların su olduğu bir çiçek ne kadar uzun yaşayabilirdi?Savaşın kaç yıl süreceği belli değildi ve bu ortamda bir çocuk,istemeden sitem etti bir savaşta çocuk ne berbat bir fikirdi bu.Gülmeye benzer bir ses çıkıp burnundan ıslığa benzer bir nefes verdi "Haklısın Lily,o çocuk gerçekten bir çiçek ve umut." yataktan kalkıp yavaşça kapıya ilerledi ve çıkmadan önce biran duraksadı "Bu arada yakında yeni bir yere taşınıcaz,savaş boyunca bir bölgede çok kalamayız."
Bir kaç saat boyunca iksirler ile uğraşan Frea sonrasında James'e semboller konusunda yardımcı olmuştu.
Karşımda oturan kumral saçlı çocuğa baktım,savaşta başlarına gelebilecek olanları düşünmek içimde bilmediğim bir hisse sebep oluyordu,dikkatimi gözlerimi diktiğim topraktan ayırıp James'e verdim "Ne diyordun?" "Sembolü yaptım." kara kazınmış ısı sembolüne baktım,ufak bir daire şeklinde karı eritmişti.Ellerimi ovuşturup ayağa kalktım "Pekala ısı sembolü en başta çok yararlı gözükmeyebilir ama yeterince ısı ateşe sebep olur ve ateş ise pek çok yerde bize lazım olacak.Örneğin bombalar,üstüne sembol yazılmış bir bomba oldukça yıkıcı olur.Sembol kullanımı enerji tüketir eğer ısıyı şu seviyede ateşe dönüştürmeye çalışırsan sonucu kötü olur.Normal büyülerde asamız bize enerji kontrolü sağlar ama sembollerde bu yoktur,gerçek enerji kullanıcıları ellerini kullanır ama şimdilik bu senin için tehlikeli,eğer enerjiyi yanlış yönlendirirsen." parmağım ile sol göğüsüne bastırdım "Kalbin durabilir." Yutkunmasını duyunca yan bir şekilde gülmeme engel olamadım,her şey yeni başlıyordu.
Bu bölümü ilk okuyan kişiden özür diliyorum,çok yazım yanlışı vardı muhtemelen halende var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfic[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...