İki ayrı bina

1.8K 100 36
                                    



Etrafımda olan ve bana şaşkın bakışlarla bakan insanların üstünde kısa bir göz gezdirdim,oturduğum sandalyeden kalkıp bina ismim söylenince en çok alkışlayan binanın masasına oturdum,annem Slytherine seçilirsem dikkatli olmamı söylemişti ama şu ana kadar gözlemlediğim kadarıyla herkes normal gözüküyordu.Bina masama oturunca siyah yağlı saçları olan bir çocuk gördüm,trende aynı kompartmanda oturduğum Lucius Malfoy ile yan yana oturuyorlardı,onları izlemeyi bırakıp önüme döndüm,binama yerleştikten sonra üç kişi daha binalarına yerleşti ardından müdür olduğunu düşündüğüm kişi basit kurallardan bahsetti ve uzun bir konuşma yaptı,konuşma boyunca aklımda tutmaya karar verdiğim bazı şeyler yasak ormandan ve zindanlardan uzak durmamız ve müdürün adının Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore olmasıydı,cidden gereksiz uzun bir isme sahipti.

Yemekler yenildikten sonra Slytherin bölüm başkanı Erica GreenGrass yeni gelen birinci sınıf öğrencilerini alıp Slytherın ortak salonunun yerini göstermiş ve bina girişi için gereken şifreyi söylemişti.İlk gün yemekten sonra ders olmadığından dolayı yeni gelenlerin kimisi bahçede sosyalleşmeye çıkmıştı kimisi ise biran önce eşyalarını yerleştirip hazırlıklı olmak ve hemen derslere girmek için şimdiden çalışmaya başlamıştı.Frea eşyalarını yerleştirmiş kütüphaneden aldığı Hogwarts Tarihi isimli kitap ile bahçeye çıkıp bir ağacın altında kitap okumaya başlamıştı.

Frea'yı gören Remus yeni tanıştığı Peter Pettergrew,Sirius Black ve James Potter isimli arkadaşlarını Frea'nın yanına gitmeye ikna etmeye çalışmış ancak başarılı olamayınca çocukların yanından ayrılıp,birazdan geleceğini söyleyip Frea'nın yanına gitmişti.Remus,Frea'nın yanına geldikten bir süre sonra ikili bir süre konuşmuş ardından kahkaha atarak gülmeye başlamışlardı.Yıllardır düşman olan iki ayrı binanın öğrencilerini bu şekilde gören diğer bina öğrencileri bir süre durmuş onlara şaşkınlıkla bakmışlardı,aynı gün içinde bir çok kez şaşırmışlardı bu ikili tarafından yapılan eylemler sonucu.

Remus ve Frea'nın bu hallerini gören Peter,Sirius ve James onların yanlarına gelmiş ve ikilinin konuştuğu konuyu anlamaya çalışmışlardı ancak bir süre sonra onları dinlemeyi bırakmış ve yanlarında oturup kendi kendilerine bir konu başlatmışlardı,bu sayede yıllar sonra ilk defa Hogwarts kalesinin duvarları iki binanın birleşmesine şahit olmuştu,bu ne ilk olmuştu nede son olacaktı.

Frea gözlerini gölün dibini gösteren bir manzaraya açmıştı,doğrusu binasının ortak salonunun yerin dibinde olması oldukça onur kırıcıydı.Bu günkü dersinin ne olduğuna baktı ardından ise gerekli kitaplarını postacı çantasına yerleştirdi,tüm gün Slytherin ortak salonuna girip çıkmak istemiyordu.İlk önce ana salona yemek yemeye indi,zaten erken kalktığından dolayı çok fazla kişi yoktu,bir elma alıp bez peçetesine sardı ve çantasına koydu ardından masadan iki krep alıp yedi ve balkabağı suyunu kafasına dikti,masadan kalkıp bahçeye çıktı ve dün oturduğu ağacın altına gidip tekrar oturdu hızlı bir şekilde bu gün işlenecek derslere göz gezdirdi ilk dersi KSKS yani karanlık sanatlara karşı savunma dersiydi.


İlk ders başlamış ve herkes sıralara oturmuştu bazıları ilk dersleri olduğundan heyecanlı bazıları ise uzun süredir büyü dünyasının zaten içinde olmanın verdiği umursamazlıkla sıkılmış bir biçimde tüyden kalemleriyle oynuyor yada birbirlerine kağıt topları fırlatıyorlardı.Öğretmen olduğu belli olan bir adamın içeriye adeta dalarak girmesiyle herkes susmuş ve dikkatle adama bakar olmuştu "Ben Alastor Moody,bu yıl KSKS derslerinize ben gireceğim,daha çok uygulamalı öğretmeyi seviyorum.Şimdi söyleyin bana aranızdan bu günün konusunu bilen var mı?" Alastor Moody ışıkta beyaz gibi gözüken sarı saçlara sahip ve tek gözü olmayan ancak deli gibi hareket eden takma bir göze sahip yaşlı bir adamdı.

Alastor Moody'nin sorusuna bir kaç Ravenclaw öğrencisi Remus Lupin ve Frea el kaldırmıştı sadece.Alastor Moody bir Ravenclaw öğrencisine söz vermiş ve ayağa kalkmasını söylemişti "İmperio laneti efendim." diyerek ayağa kalktı Xenophilius Lovegood adlı erkek çocuk ardından Alastor Moody "Tebrikler Ravenclawa beş puan. Peki ne işe yaradığını söyleyecek birisi var mı?" dedi,yine aynı eller havaya kalkmıştı "Sen,Slytherin olan." diyerek Frea'yı göstermişti,genç kız ayağa kalktı ardından ise "Frea efendim,İmerio laneti bir kişinin başka bir kişiyi kontrol etmesini sağlayan bir lanettir,ayrıca cezası Azkaban'a gönderilmektir,maalesef bu lanete maruz kaldığı söylenen kişilerin gerçekten bu lanete maruz kalıp kalmadığını anlamanın pek bir yolu yok,arkasında iz bırakmayan bir lanettir." dedi ve yerine oturdu.

"Pekala Slytherine yirmi puan.Şimdi uygulamaya geçebiliriz." diyerek bir kutuya ilerledi ve kutudan bir örümcek çıkarıp laneti onun üstünde uyguladı.O günün dersleri bunun gibi geçmişti,öğlen son dersten sonra Frea dersinin olmamasından yararlanarak okulu keşfetmeye çıktı.Hogwarts tarihini okumuştu ve bu okulda bahsedilen bir çok gizli oda mevcuttu,ne yapacağını bilemeyerek etrafta dolaşıyordu.

Bir koridordan geçerken aniden duvarların yıkılmasına benzer ancak bundan daha az gürültülü olan bir ses duydu sanki tuğlalar hareket ediyordu,Frea kafasını duvara doğru sesin geldiği yöne olacak şekilde çevirdi,daha önce orada olmadığına emin olduğu kapı ile karşılaşmak onu şaşkına çevirmişti,tek elini kapıya yaslayarak güç uyguladı ve kapıyı açmayı başardı,kapıdan içeriye girer girmez kapının arkasından bir ses geldiğini işitti ve hızla tekrar kapıya doğru döndü,bu ses kapı açılırken meydana gelen sesle aynıydı 'Kapının arkası kapanmış olmalı.' diye düşündü ardından ise odanın içine bakınmaya başladı,odada bir kılıç,bir kupa,bir kolye ve bir taç vardı,bunlar bir yerden tanıdık gelmişti genç kıza ancak tam olarak adlandırmadı ne olduklarını ve burada ne aradıklarını.

Yavaşça yaklaştı,odada olan şeyler bunlarla sınırlı değildi bir saat ve okulla birlikte hogsmade'in olduğu bir harita vardı,bu haritada dikkatini çeken bir şey ise olduğu odanın gözükmesiydi 'Bu harita okulda olan gizli yerleri gösteriyor olabilir mi?'diye düşündü,ayrıca haritada ilgisini çeken bişeyler daha vardı binaların kapı parolaları haritanın köşesinde yazıyordu,haritayı alıp cüppesinin cebine koydu ardından son bir kez içerideki eşyalara bakıp dışarıya çıktı,buraya son kez gelişi olmayacağını düşünüyordu,kapıdan çıkar çıkmaz büyük kapı giderek küçülerek kapanmıştı.

Eğer bölümün ilerleyişini beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız oy vermeyi unutmayın :) Eğer bir yazım yanlışım olduysa lütfen uyarın.

Aranızdan belki de Sirius yapacaktı o haritayı diyenler olur diye söylemek istedim,bu harita çapulcuların yaptığı harita değil,bu haritada kişilerin isimleri gözükmüyor,ayrıca harita yasak ormanında bir bölümünü kapsayacak.Kısaca işlevsel olarak farklılar.

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin