Balkabağı Suyu

1K 75 0
                                    

Kimse aksini iddia etmezdi ki kuşkusuz Frea Gry hogwarts koridorlarının gördüğü en akıllı cadılardan birisiydi.

Frea'nın tek sıkıntısı bahçesinde olan bitkiler ve aptal insanlarken şimdi nasıl olmuştu da ölüm yiyen olmak için zorlanıyordu.

O gün de diğer günler olduğu gibi oldukça sıradandı.Freah Slugorn'un derslerine girmiş aynı zamanda da peşinde olan çapulcuları atlatmaya çalışmıştı tüm gün.Hastane kanadında yanlız uyandığı günden beri,Frea çapulcular ve Lily'e karşı oldukça değişmiş ve saldırgan bir tutum takınmıştı.

Yine Sulugorn'un klasik partilerinden birisinde Frea ve Sirius arasında yaşanan tartışma da tüm bu olayları daha da kötüleştirmişti.

'Oldukça güzel gözüküyorum,ne mükemmelim be.' diye düşündü Frea aynanın karşısında son hazırlıklarını yaparken.Sulugorn'un partilerinden, zeki bir öğrenciyseniz bir raddeye kadar kaçabilirdiniz.

Frea sakince bina ortak salonundan çıktı ve onun için bekleyen testrallerin çektiği arabaya doğru ilerledi,o gün düşündüğü tek şey partiden hangi bahaneyle erken ayrılabileceğiydi.

Üstünde krem rengi bir smokin,ayaklarında ise her zaman bu tür etkinliklerde giyindiği klasik bir bej rengi topuklu ayakkabı vardı.Oldukça normal ve dikkat çekmeyecek bir görüntüydü.

Kısa bir süre sonra araba Sulugorn'un partiyi yapacağı yere geldi.Frea içeriye girince gördüğü manzara oldukça nahoştu.Etrafta bu kadar insanın olması ve tüm gece sahteliklere tahammül etme fikri bile Frea'nın midesini bulandırmıştı.

Yemekler yenilmiş,kadehler tokuşturulmuş ve klasik olarak öğrencilerin gelecek için olan planları sorulmuştu.İnsanlar yavaş,yavaş ortama uyum sağlarken Frea ise bir köşede onları izlemekle yetiniyordu.

Etrafta Frea'yı arayan Sirius sonunda onu bulmuş olmanın verdiği mutlulukla gülümsedi.Yavaşça genç kıza doğru yaklaşıp arkasında durdu ve hafifçe öksürdü.

Frea insanları izlemeye o kadar dalmıştı ki korkup yerinden sıçradı. "Burada ne arıyorsun Black?" diye sordu Frea sinirli bir sesle "Benim gibi mükemmel birisi neden buraya gelmesin Gry?" Frea tek bir kaşını kaldırıp ona sorgular bir şekilde baktı,Sirius en sonunda yenilgiyle omuzlarını düşürdü "Remus'un eşi olarak geldim." dedi,Frea alaycı bir şekilde gülümsedi "Güzel başarıymış Black." Sirius bir şeyden iğrenmiş gibi yüzünü buruşturdu "Tanrım bana Black diyip durma." diyerek sitem etti "Sana adınla seslenecek kadar yakın değilim." dedi Frea, Sirius ise flörtöz bir tavırla "Neden olmayasın o zaman?" dedi,bu sefer yüzünü buruşturan Freaydı "Gereksiz samimiyeti kes Black."

İki gençde bir süre sustu,ardından kısa bir süre sonra Sirius saatine bakıp güldü ve "Saat on ikiye vurduğunda büyü bozuluyor." dedi,Frea ilk başta bir şey anlamasada bir kaç saniye sonra duyduğu bir çığlık ile her şeyi anladı,yine aptal bir şakaya kurban gitmişti,balkabağı suyu içen herkes kusuyordu.

Sulugorn sinirle Frea'ya döndü,tüm bunların sorumlusu tabiki de balkabağı suyunu getiren Frea sayılacaktı.

Frea zindanlardayken sinirle kitabını masaya vurdu,o çapulculardan uzak durdukça çapulcular ondan uzak durmuyordu.Aptal bir kusma iksirinden dolayı temiz olan sicil kaydı bozulmuştu.Derin bir nefes aldı ve kafasını masaya yasladı ' Tanrım cidden bu bir şaka mı,Sirius Black buradan bir çıkayım seni öldürücem.'

Bir saat geçti,iki saat geçti,üç saat geçti ama halen daha Frea'yı zindanlardan çıkarmaya gelen birisi yoktu.Asasına uzanacakken onu buraya kilitleyen hadememin asasını aldığı aklına geldi ve bir kere daha lanet etti,o an asasız büyü yâpmak aklından bile geçmemişti.Kısa bir süre sonra kapı açılırken tanıdık bir yüz görmeyi bekleyen Frea,yüzünde beyaz bir maske olan dört büyücü ile şaşkınlıkla bakakaldı.

" Frea Gry,doğa büyücüsü." diyerek ona bir mektup uzatan adama baktı bir süre şaşkınlıkla.Yavaşça ve temkinli bir şekilde soğuk kanlılıkla mektubu aldı. Maskelilerden en arkada duran ve yeşil gözlerle,simsiyah saçlara sahip olan uzun boylu adam konuştu "Oku ve kabul edersen ateşe at." Frea karışısında olan kişinin sesinden sadece 'Kabul etmek dışında bir seçeneğin yok.' mesajını anlamıştı.

Beğendiyseniz oy verip nokta dahi olsa yorum yapmayı lütfen unutmayın.Sizin bir saniyenizi almayacak sizin için ufak şeyler bizler için çok fazla önemli.

Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin