Gözlerimi zifiri karanlığa açtım.Doğa ile olan bağlantım yolumu bulmamı sağlardı değil mi?Yattığım yataktan yanlışlıkla yere düşmüştüm.Etrafın zifiri karanlık olması işime hiç yaramıyordu.Kendimi toparlayıp tek dizimin üstünde durdum "Doğanın ruhları yardım edin köklerle yol gösterin,ruhunuz ışığımız olsun ve varlığınız yolumuzu göstersin." gözlerimi sımsıkı kapatmış bir şekilde arka arkaya bir kaç kere bu sözleri tekrar ettim,gözlerimi kapatmamış olmama rağmen köklerin enerjisini görebiliyordum,ışıklar her yerdeydi,yer altındaydık ve en kötüsü ise etraf karanlık değildi...James bir duvara kollarından bağlı,Sirius ise ellerinden bağlanmış halde köşede duruyordu.Sirius yavaşça James'e yaklaştı "Bizi farketmeleri çok sürmez." hızlıca James'e bağlı olan ipleri elinden geldiğince tutup birbirine sürtmeye başladı,bir süre sonra ipler ipler incelip koptu "Senin ellerini çözelim." Sirius'un ellerini çözerken bir yandan da kendi kendisine söyleniyordu "Hayır nasıl o kelimeyi bu kadar hızlı söylemeyi becerdin,bir iki dakika sesli söylemezsin diye ummuştum parti ayak." "Boşluğuma geldi..."
Remus tüm vücudu demirden eski bir hastane yatağına bağlı şekilde uyandı "Tabikide kurt adamı zincirleyeceklerdi." elinden hiçbir şey gelmezken derin bir nefes alıp birilerinin onu bulması için dua etmeye başladı,şayet kimse gelmezse buradan çıkışı yoktu.
Lily ağzında konuşmasını engelleyen bir büyü ve elleri kolları bağlı şekilde uyandı.İlk bir süre kendisine gelmeyi bekledi,midesi hiç olmadığı kadar çok bulanıyor ve başı dönüyordu.Refleksle ellerini karnına götürmeye çalıştı ama başarılı olamadı.Çok kısa sürede olan bu olayların ardından hemen etrafta kör gibi dolaşan Frea'ya baktı,yürürken adımlarını korkakça atıyor ve ara sıra topallıyordu.Frea'nın biranda ona dönen gözleri ile irkildi,gri gözlerin o canlı rengini dahada kaybetmiş hali kesinlikle hayra alamet değildi.
Etrafta bir süre silik bir nesne görmek için çabaladım.Göremiyordum,etraf karanlık değildi,göremiyordum,göremiyordum,göremiyordum.Lily,Lily neredeydi? Odanın kapısının sesli bir şekilde açılması ile korkuyla yere düştüm,elimden geldiğince yüz ifademi hissiz tutuyordum,James'in sesini duydum ve ardından bir büyü sesi "Muffilindo." fısıltı şeklinde söylediği sözlerle birlikte Lily'nin sesi geldi "Tanrım sonunda." o zamana kadar sessizce yerde oturuyordum,bir çift kolun bana sarılması ile olduğum yerde kasıldım,bu da kimdi böyle? Tanıdık bir koku almam ile karşındakine vurmak için hazırlanırken durdum. "Sirius..." "Çok uzun sürdü Gry,seni daha zeki sanırdım." bir kaç saniye daha öylece durduktan sonra ayrıldık,Lily'nin çığlığı ile hızla sesin geldiği yere döndüm "James,bebek." kekeliyor ve sesi titriyordu,Lilyi sakinleştirmek için konuştum "Merak etme enerjisi hala orada,yaşıyor." James bir süre eminimki bana anlamaya çalışır gibi baktı "Sen,nasıl?" şoktan dolayı düzgün konuşamıyorlardı "Ben,nasıl?Hadi ama James basit bir körlük büyüsü enerjileri görmeme engel olamaz." canım acıyormuş gibi elimi kalbime götürdüm ve yüzümü buruşturdum "Merlin aşkına beni bu kadar küçümsemen acıttı." Bana tekrardan sarılan iki çift kol ile geriye sendeledim "Pekala yavaş olun hala göremiyorum." bu durumu nasıl bu kadar kolay kabullenmiştim bilmiyordum,aslında her ne kadar sorun yok gibi davransamda çok korkuyordum,sadece enerjilerin yol göstermesi yetmiyordu ve her an birisi bize saldırabilir gibi hissediyordum.
Sirius yavaşça kapı olduğunu düşündüğüm yere gitti "Remusu bulmamız lazım,James sen Frea ve Lilye göz kulak ol." kimseden ses gelmeyince James'in onu kafasıyla onayladığını varsaydım. Adım sesleri gittikçe uzaklaşırken Lily konuştu "Buradan çıkmamız lazım,Sirius Remusu çıkarınca herkes uyandığımızı tamamen farkedeceklerdir." James düşünceli bir sesle konuştu "Haklısın Peter çoktan farketmiştir bile." Lilye ve ben aynı anda şokla konuştuk "Peter mı?" "Yaşıyor..." sinirle soludum ve huzursuzca kıpırdanmaya başladım,Sirius'a bu halde yardım edemezdim,hayatımda ilk defa bu durumu yaşıyordum ve alışamamıştım,yürüyüşüm bile yavaş ve aksak bir haldeydi sürekli bir şeylere takılıyordum.
James'in sesini duydum "Sizi buradan çıkarıp güvenli bir yere gidelim." Lily konuştu "Peki ya aileler?" "Onlar güvende,bizim çıkmamızı sağlayan benim ailemdi,Frea'nın annesini alıp çoktan çıkmışlardır." onu unutmuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter/Bir dahi ve çapulcular|Sirius Black
Fanfiction[TAMAMLANDI] Frea soğuk terler dökerek sürekli yattığı yerden fırlıyordu.Nazik bir ses tekrardan onu sorun olmadığını söyleyerek yatırdı.Remus,Frea'nın elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu genç kız tüm gece boyunca yattığı yerden defalarca...