Kınayı Yakmışlar Geline

230 43 45
                                    


Gördüğüm manzara karşısında duygularım darmadağın olmuştu. Mutluluk ve hüznü aynı anda yaşıyordum. Daha fazla dağılmadan Alaz yanıma geldi. Tam o sırada kızlar da gülerek etrafımı sardılar. Hepsi çok şıktı.

"Kızlar bu kadar oyalayabildim. Sevgili nişanlımı size teslim ediyorum"

Alaz ayrılmaya yeltenmişti ki Yeşim "Hayır gidemezsin. Sen de burada olmalısın. Onun güzelliğine ve o güzel ana şahit olmalısın enişteee!" dedi ve son kelimeyle hepimiz kahkalara boğulduk.

Bu sırada kızlar beni sürükleyerek eve çekiştirdiler.

"Durun bekleyin şimdi düşeceğim" desem de kimse oralı olmadı.

"Çok işimiz var, oyalanamayız. Birazdan misafirler gelmeye başlar. Senin bize sürekli dediğin gibi kıynaş kıynaş Hazal kaybedecek zamanımız yok" dedi prenses Zeynep.

Hepbirlikte yukarıya çıktık. Beni banyoya resmen fırlattılar. Daha yeni hamamdaydım bile diyemedim. Hoş onlar atmasa da duş alacaktım üstüm başım kokmuştu. Duşumu aldım bornozumu giyip dışarı çıktım.

Mübarekler kapının önünde tetikte bekliyormuş. Kolumdan çekiştirmeye son gaz devam ediyorlar. Şu telaş bir bitsin hepinizin canına okuyacağım.
Beni hemen aynanın karşısına oturttular.

Saçlarımı maşalamaya başladılar. Zeynep elinde benim için seçtikleri kına elbisesiyle geldi.

Çok güzeldi. Artık gözyaşlarımı daha fazla tutamayacaktım. Kızlar makyajım yapılmadan ağlamama izin verdi. Çok düşünceliler sağ olsunlar. Elbiseyi giydiğim anda kendimi Monaco prensesi gibi hissettim. Çok zarif ve şık kırmızı bir elbiseydi.

Yapılan bu güzellikler çok değerliydi benim için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapılan bu güzellikler çok değerliydi benim için. Onlara göre gerçek bize göre formalite olan bu evlilik için kendilerini paralıyorlardı. Ne olursa olsun ben mutluydum. Evlenen bir genç kız gibi her şeyi yaşıyordum. Hatta belki onlardan daha rahat bir şekilde stres sıkıntı yaşamadan sürprizlerle şahit oluyordum bu anlara.

Her şey hazırdı. Aynada kendime baktığımda bir masalın içinden fırlamış prenses gibi hissettim kendimi.

Halamın kızı Elif geldi misafirler gelmişti beni bekliyorlarmış.

"Misafir derken?.."

"Yakın akrabalar merak etme" dedi Eda.

-Alaz-
Bugün tam bir curcunaydı ama çok hoştu. Hazal'la birlikte attığımız adımlar bizi birbirimize daha çok yakınlaştırıyordu.

Evliliğimizin devamını her geçen gün garantilemeyi planlıyordum. Hazal için kına gecesinden zaten haberim vardı. Karakol sonrası Eda onu evden uzaklaştımamı söylediği için Salih abinin yanına götürmüştüm.

Normalde söylesem kabul etmeyeceği içinde yatak odamızın mobilyalarını emrivakiyle değiştirmiş olduk. Kapıyı açtığı andaki Hazal'ın yüz ifadesi şaşkınlığı ömre bedeldi. Onun mutlu olması bu dünyada istediğim en büyük şey. Tam gidiyordum ki Yeşim bombayı patlattı. Benim de burada bulunmam gerektiğini söyledi.

AşkYakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin