Tavuk Göğsü

243 44 41
                                    

Uyuyamıyordum, sürekli dönüp duruyor bir saat önce olanlar aklıma geldikçe çıldırıyordum. Hazal artık kesinleşti Alaz'a boş değilsin ama gözlerini kapatıp onun öpmesini beklemek ne demek. İstersen dizlerinin üstüne çöküp ilan-ı aşk etseydin. Ya resmen öpücük bekledim.

"Of of..."

"Yat artık sabah işe gideceğiz küçük hanım. Az önce uykum var gözlerim kendiliğinden kapanıyor diyordun. Ayakta uyumuyorsan eğer benden öpücük mü bekliyordun yoksa?"

"Ne münasebet ya ne öpücüğü hayallere dalma Alaz bey."

"Hayale dalmak mı hatırlarsan ben artık o konuyu kapattım. Beni istemeyen biriylede öpüşmem merak etme."

"Nasıl yani Alev istese onu öper misin?"

"Düşünmem lazım o anki psikolojime bağlı Hazal hanım eğer karşı taraf çok istekliyse neden olmasın bir buse veririm."

"Sen evli barklı adamsın. Utanmıyor musun karını bırakıp başkalarıyla fingirdeşmeye?"

"Efendim anlayamadım karım mı dedin evli mi dedin çok üzgünüm sen kendin dedin bir sene sonra her şey bitecek. Ee ben de sağlıklı normal bir erkeğim... Ahh ne vuruyorsun omuzuma!"

"Biraz daha konuşursan o yumruk tam ağzının ortasına gelecek pis Kazanova."

"Elin çok ağırmış karıcığım hadi öp de geçsin ya da dur ben seni öpeyim istersen. Sanki az önce öpmem için yanıp kavruluyordun. Söylediklerinle yaptıkların tezat oluşturuyor. Dudaklarımı özlediğini düşüneceğim neredeyse."

"Uykum var yat uyu."

"Peki öyle olsun ama bak bir ricana bakar dudaklarım hizmetinde amme görevi diyelim.."

Gıcık sinir şey dalga geçiyor benimle resmen. Kendim kaşındım gözlerimi kapatıp öpücük bekledim yaa ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.

Ah nasıl güzel bir rüya... Alaz'ın kollarındayım ve fütursuzca onu öpüyordum. Sıcak, yumuşak bir ıslaklık dudaklarımı çevreliyor. Normalde yapamadığımı rüyamda yapıyorum. Çok güzel... Tüm vücudumu tatlı bir uyuşukluk sarıyor. Hiç bitmesin istiyorum. Mest ediyor kokusu beni. Sakalları dudaklarıma battı. Nasıl? Olamaz gözlerimi açmamla kehribar gözlerle karşılaşmam... Oha Hazal rüya değilmiş Alaz'ı öpüyorsun ve o da hiç ses çıkartmadan karşılık veriyor. Ay nasıl oldu bu? Bilinçaltı ataklarıma bak sen...

"Çok özür dilerim. Şey... Ben yanlışlıkla... Uykumda rüya... Peki sen niye karşılık verdin ben uyku sersemine öpmüş olabilirim. Belki rüyamda çok yakışıklı bir aktörü öpüyordum."

Aferin Hazal çamura yat başka türlü kurtuluşun yok.

"Ne münasebet güzeller güzeli karımın canı öpüşmek istemiş üzgün ve mahzun mu bırakayım onu. Sorun değil, içinde uhde kalmış galiba normalde yapamadığını rüyanda gerçekleştiriyorsun. Beni öpmen problem değil de rica etsem bacağını böbreğimin üstünden alır mısın? lütfen. Bu arada o yakışıklı aktör kimmiş? "

Alaz'ı öpmekle kalmamışım bir de adamın yarı yarıya üstüne çıkıp taciz etmişim. Hazal kızım gidişatın iyi değil..

"Şey affedersin"

Başka tek bir cümle dahi kurmadan hemen yatağın en ucuna gidip arkamı dönüp uyudum of ya neden ben neden?

Sabah kahvaltıdan sonra Alaz'la kısa ve öz cümleler haricinde pek muhatap olmadım. Akşam da yemekten sonra Nihal annemle vakit geçirdim. Birlikte konuşmak çok hoşuma gidiyordu.

Bir ara Alaz'a dönüp "yarın akşam biraz daha erken gelin Selma teyzenlere gideceğiz" dedi.

"Tamam anne erken geliriz."

AşkYakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin