Merhaba bu kitaba şans veren kişi. Hoş geldin!
Bu satırlar, bu kitap benim zihnimden dökülen kelimelerin mürekkebe boyanıp ellerinize ulaşması temennisi ile yazılıyor.
Kaderin Kırmızı İpi, iki kitaptan oluşan bir seri olacak.
1.Kitap:Alev
2.Kitap:Kül
Umarım bu kitaba, Canan'a, Cihan'a ve diğerlerine şans verirsiniz.
Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz.
Okumaya geçmeden önce sol alt köşedeki yıldıza dokunup sayfanıza ışık olmasını sağlayabilirsiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Hepinize iyi okumalar dilerim💚
~~~
BAŞLANGIÇ
"Seyirci melek ve oyuncu şeytan."
Bu kez şeytanlar tiyatro sahnesindeydi. Var oluşlarının sırtında taşıdığı kötülüğe kamburken onun üzerine bir palto atmışlar, tüm iyi özelliklere bürünmüş bir suretle ordalardı. Kötülüklerini maskelemiş, günahlarını gömmüş bir şekilde. Alev kırmızısını kapatacak güçlü bir boyanın altındalardı. Seyirci koltuklarının tüm biletleri meleklere satılmış, tek bir boş yer kalmamıştı. Melekler karşılarındaki piyesi izliyordu, merakla. Yüzlerinde bir gülümseme, kalplerinde iyiliği gördükçe şahlanan bir nur vardı. Her birinin gözlerinden çıkan beyaz ışık, sahnedeki şeytanların üzerinde birleşiyor; cam kırıkları gibi dağılıyor ve bu döngü sonsuza kadar devam ediyordu. Yeniden, yeniden ve yeniden.
Şeytan oynadı, melek izledi.
Şeytan söyledi, melek inandı.
Şeytan kordu, melek yandı.
Şeytanlar, iyiliğin koynuna girdi. Şeytanlar, meleklerle sevişti. Melekler, kötülüğe gebe kaldı. İyilik, kötülüğü rahmine aldı, kanlı bir çarşafla doğurdu, dünyanın üzerine örttü. Şeytanın yetim çocukları şu an aramızda, belki de en yakınımızdaydı. Hatta belki de içimizdeydi.
Biz oyduk, meleğin doğurduğu şeytanın yetim bıraktığı tohumu. Aynada gördüğümüz sıfat o olabilirdi. Olmaması için bir sebep yoktu.
Peki ya siz, siz hangisisiniz? Melek soyunun devamı mı yoksa şeytanın tohumunun kan suyuyla filizlenmiş hali mi? Hangisi?
~~~
Oy verdiğiniz ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim. Beni takip ederseniz de çok sevinirim.
Kalbim kalbinize, ruhum ruhunuza.💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Kırmızı İpi
Novela JuvenilAlevinde yandım, külünde söndüm. ~~~ Psikoloji dördüncü sınıf öğrencisi olan Canan AKSU, aralarında can bağı olduğuna inandığı yakın arkadaşı Deniz ile İzmir'den İstanbul'a geldiğinde hayatın ona yeni bir sayfa açacağına inanır. Geçmişi ve bir daha...