Bölüm28:Islandığımız İlk Yağmur

608 26 8
                                    

Selam, selam, selam. Hoş geldiniz.

Güzel bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz.

Satır aralarında buluşalım kuzularım.

İyi okumalar

~~~

Kendine iyi bak!

Veda mı?

Elveda mı?

Aradaki fark ne?

Veda geri dönüleceğini bildiğin yerden gidişindir. Veda edersin oraya, çokça hoşçakalınlarla. Hoş kalmalarını istersin çünkü bilirsin oraya geri döneceğini...

İnsan geri döneceğini bildiği yere veda eder. Bekleyin beni, geleceğim demenin bir başka yoludur bu belki de.

Elveda. Ele veda. Yabancı olan birine ya da artık sana yabancı olan birine denir elveda. Geri dönme ihtimali olmayan kişi der elveda sözcüğünü. Ardında bıraktığı tüm kapıları kapatır, tüm yolların sonunu çıkmaza sürer. Çünkü giden kişi biliyordur ki orası artık ona yabancı, o insanlar ona yabancı.

Ve insan en çok yabancılardan korkar, yabancılardan kaçar.

"Kendine iyi bak." ise tüm ruhuyla bir elveda cümlesidir.

Bir cümle, üç kelime, on üç harf...

İçinde binlerce anlamı, özrü, hüznü taşır bu cümle.

Kendine iyi bak.

Çünkü artık ben yokum, yanında olmayacağım belki de olamayacağım. Ben olsaydım sana iyi bakardım ama artık ben yokum ya, sen kendine iyi bak. Olur da bir gün dönersem seni iyi görmek isterim. Seni kötü görmek benim ruhumun cehennemi olur sevgilim.

Kendine iyi bak.

Arama beni, aramayacağım seni. Peşimden gelme, bulma, bulama beni. Ben de seni bulmayacağım, geri de dönmeyeceğim sana. Sil yüreğinden beni sevgilim, çünkü ben de seni sileceğim. İzin kalsa da aslın kalmayacak.

Kendine iyi bak.

Aramızda geçen her şeye rağmen benden sonra da iyi olmanı isterim çünkü benim mağrur yüreğim işte bilirsin. Kıyamaz sana. Seni bir daha görmemek üzere gittiğim bu yolda nasıl olduğun, olacağın çok da umrumda değil gerçi. Ama sen yine de kendine iyi bak. Çünkü bilirim ki sen benden sonra kendini de kaybedersin. Beni kaybettiğin gibi.

Kendine iyi bak.

Gerçekten sevenler, aşkı ruhunda hissedenler ve boynunu sadece sevda bükenler yalnızca kendine iyi bak diyip giderler. Çünkü bu iki kişiyi ayırmak eti tırnaktan ayırmak gibidir. Acı verici, çok acı verici. İşkence. Istırap. Onlar bu cümleyi bir kez söyler ve giderler çünkü kalpleri bu acıyı bir kez kaldırabilir. Ve geriye ne o kalpten bir şey kalır ne de karşısındakinden.

Ta ki son elveda bir mezar başında, ölüm sessizliğine bürününceye kadar.

~~~

Başka bir kanalı açtığında odada yankılanan kadının sesi ile bacaklarımın titrediğini hissettim.

"Şok, şok, şok. Bundan bir ay öncesinde ÖZKAN'lar Holdingin ünlü alman çikolata fabrikası ile imzaladığı anlaşmayı kutlamak sebebiyle verilen davette, ülkenin en gözde bekarı, vergi rekortmeni, ÖZKAN'lar holdingin sahibi, Cihan ÖZKAN'ın dans ettiği ve samimi görüntüler verdiği gizemli güzel ile ilişkisi olduğunu düşünmüştük. Ama bugün o gizemli güzel Kadıköy'de başka biriyle oturup samimi bir sohbet içerisindeyken kameralara takıldı. Aklımıza takılan soru ise Cihan ÖZKAN'ın sevgilisi olduğunu düşündüğümüz bu gizemli güzelin Cihan ÖZKAN'ı aldatıp aldatmadığıydı? Reklamlardan sonra..."

Kaderin Kırmızı İpiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin