Bölüm37:Ormanlar Kralı

302 30 12
                                    

Merhabaaa canlarım.

Umarım hepiniz iyisinizdir.

Yeni bölüme geçmeden birkaç şey söylemek istiyorum. Okursanız çok sevinirim.

Birincisiyle başlayayım. Şimdiye kadar hiçbir bölümde okunma sınırı veya oy ve yorum sınırı koymadım, zaten koymam da. Bana biraz saçma geliyor. İlk olarak bu kitabı yazma önceliğim zaten birilerinin okuması değil, benim zihnimde var olan şeyleri kayıt altına almak. Bundan sonraki önemli ve benim en değer verdiğim şey ise o yazdığım bölümü eğer bir kişi bile okuyup bir oy veya yorum yapıyorsa sınır koymak o kişiye saygısızlık gibi geliyor. O okuyan bir kişi bile benim için çok değerli ve hepiniz birbirinizden kıymetlisiniz. Bu yüzden ben yazmaya devam ettikçe sınırsız bir şekilde yayımlamaya devam edeceğim ve hep beraber okuyacağız. 

İkinci söylemek istediğim şey ise şu; ben mezun yılında olan ve aranızda birçoğunuzun muzdarip olduğu YKS illetiyle uğraşan zavallı sınav mağdurlarından biriyim. DXFOLÖKMDXFCÖLOK Ders çalışmaktan fırsat buldukça da yazıyorum. Bu yüzden verdiğiniz her bir oy, yaptığınız her bir yorum benim için çok kıymetli. Aynı zamanda çok önemli birer motivasyon kaynağı. Bu yüzden oy ve yorumlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim.

Üçüncü olarak söylemek istediğim şey ise hikayemizde şu anda 2018 yılındalar yani bölümde yazan tarihlerde bir sıkıntı yok.

Dört ve son. Yeter artık dediğinizi duyar gibiyim, hemen bitiriyorum. Bizi İnstagram'dan kaderinkirmizipi ismiyle takip edebilirsiniz. Orada da kitapla alakalı paylaşımlar yapıyorum, beğeneceğinize eminim. Yine tiktok'ta da crcbeyzaa ismiyle bana ve kitapla alakalı videolara ulaşabilirsiniz. Yaptığınız veya editlediğiniz videolara da beni etiketlerseniz çok sevinirim, çünkü videolarınızı çok merak ediyorum. Yeni bölümle alakalı bilgileri de buraya tıklayıp beni takibe alarak ulaşabilirsiniz bebeklerim. crcbeyzaa Çok öptüm.

Bölümle alakalı yorumlarınızı çok merak ediyorum. Satır aralarında buluşalım.

Köşedeki yıldıza dokunup sayfanıza ışık olmasını sağladıktan sonra bölüme geçebilirsiniz.

İyi okumalar dilerim

Sonaltı💚

~~~

Her bakılan görülmez.

Her duyulan doğru olmaz.

Her söylenen gerçeği yansıtmazdı.

Baktık, yanlış gördük.

Duyduk, yanlış işittik.

Söyledik, tek gerçeğin üzerini örttük.

Örtü, kefendi.

Kefene sarılan bir daha açılmazdı.

~~~

Cihan ÖZKAN'dan:

Gözlerimi araladığımda göğsümün üzerindeki ağırlık kalbimin hafifliğinin sebebiydi. Yirmi beş yıllık ömrümün belki de sırtıma yük olmayan aksine yüküme destek olan tek parçasıydı. Kafamı çevirdiğimde ve onu gördüğüm her karede, gözlerinin bana değdiği her saniyede hissettiğim tek bir şey vardı: huzur. Bu zamana kadar ilk kez onun hayatıma girmesiyle hissettiğim duygu.

Parmaklarımı kafasının üzerinden kaydırıp saçlarının üzerinde dolandırdım. İmkanım ve zamanım olsaydı tüm saç tellerini tek tek okşayıp öpebilirdim. Bu imkanı ve zamanı da yaratmak için kendime söz verdim. Verdiğim sözler tutulacaklar hanesine yazılırken bu listenin başında bir zebani gibi beni bekleyen sözüm ise boynumun borcuydu. Çocukluğumun prangasıydı.

Kaderin Kırmızı İpiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin