9.BÖLÜM
SEÇİMZihnim duyduğum isimle yanarken gözlerimi bir iki kere kırpıştırıp Yalçın'ı onayladım ve odanın kenarında bulunan kıyafet poşetimi aldım. Yalçın önde ben onun arkasından olduğum odadan çıktığımızda Yalçın'ın beni getirdiği yerin dubleks bir ev olduğunu fark ettim. Evden çıkıp asansöre bindik. Yalçın sinirli bir şekilde kendi kendine bir şeyler mırıldanırken ona soru sormamanın şu an en iyi şey olduğunu fark ettim.
Asansör durduğunda Yalçın bana öncelik verdi. Asansörden inip kendimi bir garajda bulunca Yalçın başıyla arabasını gösterdi ve beyaz jip tarzı bir arabaya bindik. Araba garajdan çıkıp yolları arkamızda bırakınca daha fazla dayanamadım ve konuştum.
"Beni ona vermeyeceğini söylemiştin."
Yalçın arabanın hızını arttırıp "Vermeyeceğim zaten ama Esat güç gösterisi yapmayı seviyor ve şu anda tam olarak bunu istiyor," dediğinde göz ucuyla bana bakıp tekrar önüne döndü. Benimse tek kaşım kalkmış sorgular biçimde "Nasıl yani? Hiçbir şey anlamıyorum," dedim. Yalçın ses çıkarmadan arabayı sürmeye devam ettiğinde bende kollarımı göğsümde bağlayıp başımı arabanın koltuğuna yasladım. Gerçekten Meysa'daki bu hayat beni çok yoruyordu.
"Bak Esila seninle açık konuşacağım, eğer sana tercih hakkı verilirse ki verilecek o zaman beni seçmelisin. Gündüz dediğim gibi annenin katilini bulmanda yardımcı olurum sana ama karşılığında senin de bana olan sadakatini görmek isterim."
Yalçın'ın sesi, bütün sessizliği ve düşüncelerimi bölerken gözlerimi onun kahverengi gözlerinde gezdirdim. Gözleri benim üzerimde dikkatle gezerken "Bu nasıl olacak?" dedim. O ise bu sorumdan memnun bir şekilde yandan gülümsedi ve ses çıkarmadan arabayı sürdü. Bu sessizliği ise bende merak uyandırsa da öğrendiğim her yeni bilgi beni şaşırttığı için bunu öğrenme meraklısı değildim zaten Esat'ın mantıklı bir açıklaması olursa onun bölgesine gitmeyi tercih ederdim. Yalçın'ın Esat'a beslediği kinin ve intikamın bedeli olmaya meraklı değildim.
"Torpidoda bir kart var onu al, içinde numaram yazıyor. Telefonuna ulaştığın vakit benim numaramı kaydet ve bana geri dönüş sağla o zaman nasıl olduğunu sana söylerim."
Yalçın'ın sesi zihnimin içinde gezen düşünceleri dağıtırken onu başımla onayladım ve torpidoyu açıp bahsettiği kartviziti alıp üzerimdeki numarayı bir iki kere okuyup ezberlemeye çalıştım ardından şortun cebine yerleştirdim.
"Benim neden sadakatim gerekli yani güvenmiyorsan almazsın bölgene öyle değil mi?"
Yalçın sorumla birlikte koyu kahverengi gözlerini kısıp kısa bir an yüzüme baktı ve tekrar yola dönüp "Meysa da kimse kimseye güvenmez. Bu sadakat isteğim de karşıdaki kişinin güvenilir olup olmamasından ziyade ona verdiğim işi halledip etmeyeceğini öğrenmem. Bir nevi işimi hallettiriyorum ve onlar böylelikle bölgeme geliyor. Bunu senden istememin sebebi tamamen kuralların yerine getirilmesi için. Sırf benim bölgemi seçtin diye hiçbir şey yapmadan bölgeme giremezsin," dedi gözleri hâlâ yola bakmayı sürdürürken bense onu başımla onayladım.
"Peki benden ne isteyeceksin?"
Yalçın sorumla birlikte omuz silkip "Bana ne lazımsa onu," dedi. Ona onu anladığımı belirten bir bakış atıp önüme döndüm ve uzun bir süre ikimizde sessizce akıp giden yolu izledik. Yolun sonu gelmiş gibi Yalçın arabayı durduğunda gözlerimi pencereye çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYSA | Cehennem ♣️TAMAMLANDI♣️
Ficção AdolescenteYetişkin İçeriktir! "Sen, önünde dağları eriyen Tanrı değilsin ve ben de Tanrı'nın cennette kovduğu İblis değilim." * Cennetin kapıları üzerime kapanmış demir sürgüleri sertçe çekilmişti ve cehennem; ateşten akan dereleriyle susamış uvzuma şifa olac...