12. ODA

359 102 299
                                    


⚠️ Bu bölüm +18 cinsel ögeler içermektedir. Lütfen rahatsız olan +18 sahnelerin olduğu yeri okumadan geçsin. 🤝

⚠️ Bu bölüm diğer bölümlere nazaran daha kısa -2.7k kelimelik- bunun sebebi de cinsel sahneler olur da okumak istemeyenler bölümü geçerlerse kurguda kopukluk yaşamasınlar diye. Onun dışında biraz da benden kaynaklanıyor. Köydeyim ve biraz işlerimiz var gerçekten zor müsait oluyorum. Hatta bölüm yetişmezse diye korkuyordum.

♠️ Bölümlerde yorum sayıları düşüyor lütfen yorum yapmayı unutmayın ve oy vermeyi de. Normalde bunu bölüm sonlarında söylerim ama bugün bunu önden söylemem gerektiğini hissettim.

~İyi okumalar umarım seveceğiniz bir bölüm olmuştur.

-

12.BÖLÜM
ODA


Zihnim duyduğu şeylerden dolayı beynimin içinde alarmlar kurarken bedenim elleri altında kasılmıştı. Bu gerilimi o da hissetmiş gibi ellerini vücudumdan uzaklaştırıp oturduğu yerden bedenini arkaya doğru çevirdi. Ben de onun gibi bedenimi mekanın içine doğru çevirdiğimde içeri dolan kalabalık beni şaşkına çevirmişti.

Gözlerimi mekandaki kalabalığın içinde gezdirip bana tanıdık gelen yüzler aramaya koyuldum. Esat'ı yine göremezken hem ona karşı sinirli hem de tedirgin hissediyordum çünkü bana söz verirken gayet ciddiydi ve beni bu gece yalnız bırakmayacağına beni inandırmıştı. Şimdi ise ortalıkta yoktu? Ya gerçekten beni kandırmıştı ya da başına bir şey gelmişti?

Her iki ihtimal de beni kötü hissettirirken kaldırılmış olmanın ağırlığını yaşamak istemediğim için diğer ihtimalin gerçekleşmesini istedim çünkü Esat'ın başına bir şey gelse bile o bundan sıyrılabilecek güçteydi.

"Hadi gel dans edelim."

Anıl'ın sesiyle dikkatimi ona verdiğimde önümde bana uzattığı elini gördüm. Her ne kadar bu dans teklifini istemesem de önüme uzattığı elini tuttum ve birlikte dans eden kalabalığın içine karıştık.

Kalabalığı harekete geçiren şarkılar ardı arkasına çalarken yüksek sesli müzik insanın kendinden geçmesi için bir nedendi. Bu yüzden bedenime değen farklı bedenlerden uzaklaşmak adına tam karşımdaki Anıl'a daha fazla sokulma ihtiyacı duydum. O da bunu fırsata çevirir gibi iri elini kalçalarıma getirdi ve parmakları kalçalarımda gezindi.

Bu şekilde dans etmek beni aşırı derecede rahatsız etse de gözlerime ulaşan tanıdık yüzle bu rahatsızlık hissi kendini geriye atmıştı.

Yeliz.

Benim olduğum yerin uzağında ve ışıkların nadiren vurduğu bir karanlıkta biriyle duvarın dibinde öpüşürken hâlinden memnun gibi bedenini karşısındaki adamın bedenine bastırıp duruyordu. Bu görüntü midemi bulandırırken Anıl'ın kalçalarımdaki eli sırtıma ulaştı daha sonra ise sesi kulaklarımın dibinde bitti.

"Cinsel hayatım boyunca hep cesur kadınlardan hoşlanmış ve onlarla birlikte olmuştum. Sanırım benim için ilk olacaksın ve bu beni daha da heyecanlandırıyor."

Anıl'ın arzu dolu sesi beni korkuturken bir anda durdu ve gözlerini gözlerimin içine dikip "Gel benimle," diyerek sırtımdaki elini bileğime getirdi. Bileğimi tutup önümde yürürken soru sormama bile izin vermeyecek bir şekilde hızlı yürüyordu.

Yeliz ve öpüştüğü çocuğun yanından geçtiğimizde Yeliz'in elinin çocuğun özel bölgesinden olduğunu çocuğun ise Yeliz'in bir bacağını beline sarmış diğer eliyle de kalçasını sıktığını gördüm. Bu iki saniyelik görüntüye eşlik eden inilti benzeri sesleri ise beni kusacak raddeye getirmişti.

MEYSA | Cehennem ♣️TAMAMLANDI♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin