51.Bölüm: ''Başka Bir Evren''

76.1K 7K 20.2K
                                    

Cigarettes After Sex - Apocalypse

The Weeknd & Ariana Grande - Save Your Tears

Merhabalar. Nasılsınız? Geçen bölümün oy sınırını hızlı bir şekilde geçtiğiniz için teşekkür ederim, bu kadar çabuk beklemiyordum.^^ O sırada Mbs final bölümünü yazıyordum ama bitirir bitirmez Nota'ya yazdım ve işte buradayız. Sınır yok ama lütfen varmış gibi aktif olun olur mu? Bunlar motive edici şeyler.

Bölüm sizi çok eğlendirecek, güldürecek ve mutlu edecek. Ben çok keyifle yazdım ve adeta nefes aldım. Buna ihtiyacımız vardı. Umarım siz de seversiniz. Yorumlarda buluşalım. Keyifli okumalar.^^

51.Bölüm: Başka Bir Evren''

Hayatımın rotasını çizen kemanım bu kez rotamı bir ülkeye çevirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımın rotasını çizen kemanım bu kez rotamı bir ülkeye çevirmişti.

İtalya'ya gidiyorduk.

Uçağa binmiştik ve yanımda Seyit Ali oturuyordu.

Cam kenarındaydım ve üç kişilik koltuğun en ucunda yabancı biri vardı. Güya Seyit Ali rastgele bir yer almıştı, güya...

Derin bir nefes alarak dudaklarımı farkında olmadan ısırdığımda gözlerimi küçük camdan dışarısına odakladım. Henüz uçak kalkmamıştı ama hayatımda ilk kez uçağa bindiğim için içimde garip bir heyecan vardı. Sadece bunun için de değildi. Hocamızın bize sunduğu ödül paha biçilemez bir güzellikteydi. Hafif gergin ama halimden memnun halim Seyit Ali'nin dikkatini çekti ve bunun için ekstra bir çaba sarf ettiğini de söyleyemezdim zira dakikalardır hiç konuşmadan beni izliyordu. ''Korkuyor musun Neva?'' diye sordu sessizce.

''Neyden korkacakmışım ki?'' Yüzüne döndüm.

Gözleri kısıldığında dudakları da aynı oranda kıvrıldı. Kalbimin ritmi gerçekten her saniye değişime uğramak zorunda mıydı? ''Yüksekten?'' diye sordu kaşları hafifçe havalandığında.

Dudaklarımı sarkıttım. ''Pek değil ama daha önce hiç bu kadar yüksekte olmadım.'' İç geçirdim. ''Bulutların üzerinde olmak güzel bir his olmalı.''

''Yani,'' dedi aksini iddia eder gibi.

''Tabii senin için yeni bir şey sayılmaz,'' dedim.

''Uçağa hiçbir zaman mutlu bir şekilde binmedim,'' diye itiraf etti. ''Yıllar evvel eğitim için giderken bile mutlu değildim... Zaten son uçak maceramı da az çok bilirsin nasıl hissettiğimi.''

''Her neyse,'' dedim konuyu direkt dağıtarak. ''Belki bu kez mutlu hissedersin.''

Gülümseyerek gözlerime daha güzel baktı. ''Ondan zerre kadar şüphem yok.''

Gözlerine birkaç saniyeden daha fazla baktığımda kendime garip bir şekilde çekidüzen vermem gerektiğini fark ettim çünkü uçakta yalnız değildik. Diğerleri de buradaydı. Temkinli bir şekilde yüzümü Seyit Ali'den başka bir yana çevirdiğimde ağzımın içinden konuştum. ''Biraz daha böyle bakışıp, konuşursak herkes her şeyi anlayacak. Bir de yan yana yer ayırtmışsın. Yani anlamayan maldır diyeceğim artık.''

NOTANIN ERVAHI (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin