KİTAP OLUYORUZ!

10.8K 734 182
                                    


Herkese merhaba, uzun bir zaman sonra Nota bildirimiyle karşılaşmak nasip oldu. Vee umarım ki çok iyisinizdir.

Ben iyiyim, daha da iyi olacağız çünkü direkt hiç uzatmadan konuya gireceğim ve detayları sonra konuşacağız. NOTANIN ERVAHI KİTAP OLUYOR!

Ayy geliyor gelmekte olan sahiden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayy geliyor gelmekte olan sahiden.

Hepimiz aslında ben dahil final bölümünü bekliyoruz farkındayım, finali henüz bitirmedim ve bu ay gelmesini planlıyordum ama bu platformda bir şeyler yazmaya başladığım ilk günden beri ilk kez bir tarihe yetiştiremedim. :( Hayatım inanılmaz yoğun dostlar, az çok takip ediyorsanız görebilirsiniz. Üç gün evvel mezun olup, kep attım dün gelinlik provasına gittim bugün de kitap duyurumu paylaşıyorum...

Neyse oraları çok şey etmeyelim...

Velhasıl final bölümü size söz yazıp bitirdiğim an çok güzel bir vedayla gelecek. Finali burada beraber okuyacağız.

Biraz bir şeyler konuşup sonra soruları yanıtlayacağım.

Nota benim inanılmaz severek yazdığım, Leyla Neva gibi bir karakterin kendini bu kadar iyi yazdırması ve kurgunun beni yönettiği bir hikayeydi, sonunda onları raflarımızda görebileceğiz. Onların çıkışını kafamda hep bir zamana koydum ve o zaman geldi, evet sahiden sayfalarda hissedebileceğiz. Umuyorum ki siz de benim kadar mutlusunuzdur.

Şimdi sorulara geçelim.

Notanın Ervahı kaç kitap olacak?
4 kitaplık bir seri bizi bekliyor.
Kurguyu düzenlerken kafamda dört kitaba bölmüştüm ve ilk kitap tam 220 bin kelimeydi, tam 220 bin ve bu 2 kalın kitaba tekabül ediyordu. Dedim ki; böyle olmaz bu serinin 6,7 kitap olmasını asla istemiyorum... Derin bir nefes alıp ciddi bir düzenlemeye girdim. Çok içime sinerek daha yalın bir hale getirdim. İlk kitap şu an 154 bin küsür kelime civarı ve sizi kalın bir kitap bekliyor.

Kitapta değişiklik olacak mı?
Evet, olacak ve oldu. Çok bariz değişimler göreceksiniz. İlk bölümlerdeki birçok sahneyi sildim ve değişimler oluşturdum. Karakterlere ufak dokunuşlar yaptım. Sıkıcı bir dilden uzak, daha akıcı bir hale getirdim diyebilirim. Bu da haliyle serinin diğer kitaplarında da değişimlere sebep olacak demektir.

Kitap Wattpad'den kalkacak mı?
Hayır, hiçbir şekilde kitabı kaldırmayacağım. Gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz istediğiniz zaman.

Kitabın alt başlıkları olacak mı?
Evet şu şekilde;
NOTANIN ERVAHI, İlk Ritim
NOTANIN ERVAHI, İkinci Ritim
NOTANIN ERVAHI, Üçüncü Ritim
NOTANIN ERVAHI, Son Ritim

Kitap ne zaman satışa çıkacak?
Net tarih vermemekle birkaç aya kalmadan çıkacak diyebilirim. Kapak üzerinde çalışmaya devam ediyoruz, her şeyin içimize sinerek olması en büyük uğraşım.

Daha birçok soru vardır muhtemelen ama onları da cevaplayacağım. Şu an ilk adımı attık diyebiliriz. Çok heyecanlı ve mutluyum. Seyit Ali'yi, Leyla Neva'yı, Ömer'i, Teoman'ı, Cihangir'i, Timur'u, Semih'i, Burçin'i, Gökçe'yi, Aşkım'ı... ve nice karakteri daha güzel bir şekilde okuyacak olmak beni mutlu ediyor. Umuyorum ki siz de daha bir severek okuyacaksınız.

En kısa zamanda buluşmayı diliyor, final bölümüyle burada olmayı bekliyorum.

Ayy kitap oluyoruz ciddi ciddi! (10.kitabımı çıkarmıyormuş gibi ne bu heyecan ya)

Detaylı bilgiler ve görseller için beni takip edebilirsiniz.
Instagram. sumeyyedmrkan

Sevgiyle çok sevgiyle ❤️🎻

NOTANIN ERVAHI (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin