Kaç kere katil oldun kalbimde sayısını unuttum ama her seferinde katili affedecek bahaneler buldu kalbim işte bu senin hatan değil benim aptallığım.
Kolumdan tutulup çekilmem ile ne olduğunu anlamadım. Karşımda kim olduğunu bilmediğim bir adam beni oradan uzaklaştırmıştı.
"Hanımefendi iyi misiniz ?" Karşımdaki adamın sesi ile yeni kendime gelmiştim. Hızlıca kollarından kurtuldum. "İyiyim teşekkürler," diyerek oradan koşarak uzaklaştım.
"Kardeşim bende seni arıyordum," Ayşin'e ifadesiz bir şekilde bakıyordum. "Benankuşu noldu iyi misin ?" Başımı evet anlamında salladım.
İyi değildim. Neden bu kadar kötü oldum alt tarafı bir dans. Neden şuan saatlerce ağlamak istiyorum ya da neden Azat'ı gebertmek istiyorum. Benim şuan neden canım deli gibi yanıyordu ? Hiçbir şeyi belli edemiyorum ne hissettiğimi ne düşündüğümü hiçbir şeyi.
"Aptal git başkasına yalan söyle ben seni tanımıyor muyum ? Hızlan seni kimse böyle yıkık görmesin," Ayşin'e başımı salladım. Yıkılmış gibiydim dediği gibi. Beynim komut vermiyor, ayaklarım bir yere gitmiyordu.
Hızlıca bir odaya girdik. Ayşin beni yatağa oturttu ve makyajımın akan kısımlarını düzeltmeye başladı. "Bana bak Benankuşu dik dur ne Azat'a ne o marsık suratlı İrem'e pabuç bırak. Sen Kahramanoğlu kızısın duydun mu beni ? Başın dik olacak, ayakların yere tam basacak. Hadi şimdi kalk güzelim kazanman gereken bir savaş var."
Ayşin haklı idi. Ayakta kalmam gerekiyordu. Benim canımı yaktıkları gibi bende onların canını yakacaktım. Bende Benan Kahramanoğlu isem bana yaşattığı acıların bin kat daha ağırını ona yaşatacak idim.
Başımı salladım. "Haklısın," dedim ve aynanın karşısına geçtim. "Ayşin şu derin yırtmaçlı olan elbisemi getirir misin hani Azat'ın izin vermediği elbisemi." Ayşin ne yapmak istediğimi yeni anlamıştı. Kahkaha atarak "İşte benim kızım," dedi.
Ayşin'in odadan çıkıp gelmesi fazlası ile kısa sürmüştü. Elindeki bordo derin yırtmaçlı olan elbisemi giydim. Aynanın karşısında kendime baktığımda ben bile kendime aşık olacak idim.
"Gacıya bak be. Yemin ederim hayatımda gördüğüm en seksi kadın sensin Benankuşu," Ayşin'e gülümseyip teşekkür ettim. Artık eski Benan olacak idim. Bunun için prangalarımı sökmem gerekiyorsa onu da yapacaktım.
Merdivenlerden yavaş yavaş inmeye başladık. "Herkes sana bakıyor Benankuşu, çünkü hayvan gibi güzel oldun." Ayşin'in dediği ile daha çok heyecanlandım.
Azat Ağa hâlâ İrem ile dans ediyordu. Galiba bitmek bilmeyen bir dans yapmışlar. Merdivenden indiğimde Azat Ağa'nın tam görüş alanında idim. Alnındaki damar patlayacak gibiydi. Bu daha çok hoşuma gitmişti. Sinirden kafasını bir sağa bir sola çeviriyordu. Delirme sırası onda idi. Çünkü ben artık yeteri kadar ağlayıp delirdim biraz da o düşünsün.
Garsonun elinde tuttuğu kadehlerden birini aldım ve Azat Ağaya bakarak kadehi havaya kaldırdım. Yüzümde çok mutluymuş havası veren gülümsememi de unutmayarak tabi.
"Yenge bu hâlin ne abimi öldürmek mi istiyorsun," Duran'a gülümsedim ve sessizce "Ben yeteri kadar öldüm biraz da o ölsün," dedim. Bu dediğimi yalnızca Hazar duymuştu. "Bir şey olursa seslenmen yeter biliyorsun hemen gelirim yengelerin gülü," Hazar'a teşekkür edip kadehimden bir yudum daha aldım.
Azat Ağa kalabalıktan kurtulduğu gibi soluğu benim yanımda almıştı. Kolumdan hızlıca tutup ayağa kaldırdı. Hiçbir şey demeden beni odaya sürüklemeye başladı.
Odanın kapısını açar açmaz morarttığı bileklerimi serbest bırakıp beni savurdu. "ULAN SEN NE YAPIYORSUN HE SÖYLE BİR BANA ?"
Bana yaklaşıyordu her seferinde geri adım atan bana ama bu sefer geri adım atmak yerine onu ittim. Bunu beklemediği için bir iki adım geriye gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin gelini
Random"Gün gelecek beni yaktığın cehennemde seni öyle bir yakacağım ki Azat Ağa ayağıma gelip aman desende seni asla affetmeyeceğim." "Bekleme çünkü o gün hiçbir zaman gelmeyecek. Ben düşman ailemin kızına tek bir gün bile aman demeyeceğim." Adam bunlar...