16. bölüm

7.9K 223 6
                                    

Kulübe cayır cayır yanıp yok olurken yerde haykıran bir can. Allah'a yalvaran bir can. Sevdiği adamın acısından ölüp ölüp dirilen bir can.

"YARDIM EDİN, YALVARIRIM BİRİSİ YARDIM ETSİN. ÖLÜYOR."

Hiç ses yoktu sadece benim feryat edişimin sesi duyuluyordu. İçeriden kimsenin sağ çıkma şansı yoktu ki içeri girsem ne olacaktı ?

"Yenge," Hazar'ın sesi idi bu. Sağıma baktığımda Hazar'ı gördüm. Onu gördükçe daha da ağlamaya başladım. Aynı acıyı yaşıyorduk. Onun da sevdiği ölmüştü yanan kulübe de şimdi benim de...

"Özür dilerim," ayağa kalkmaya çalıştım ama yediğim dayak yüzünden yapamadım. "Öldü Hazar, yandı ve ben hiçbir şey yapamadım."

Hazar da benim kadar bitkin çıkan sesi ile önüme diz çöktü. Çok kötü görünüyordu. Belli oluyordu çok ağlamıştı.

"Ye-yenge" daha fazla konuşamadı yere çöktü benim gibi ve bana sarılarak ağlamaya başladı. Hıçkırık seslerimizde boğuluyorduk.

Kaç dakika öylece sevdiğim adamın yandığı evin önünde kardeşine sarılarak ağladım bilmiyorum. Ne Hazar konuşmuştu bu zaman diliminde ne de ben. İkimizde de ölüm sessizliği vardı yarası dinmeyecek bir ölüm sessizliği.

"Benan."

Duyduğum ses ile kendimi Hazar'dan çektim. Kafamı duyduğum sese çevirdiğimde gözlerime inanmadım. Zaten ağlamaktan buğulu idi.

"Hayır hayal görmeye bu kadar erken başlamış olamam dimi ?"

Hazar'dan ses gelmedi. "Sende hayalsin dimi ? Ondan sorduğum sorunun hiçbir cevabı yok sende." Hızlıca Hazar'ı ittim ve popomun üstünde uzaklaştım.

Gömleğime gözyaşlarımı sildim ve tekrardan sese baktım. Orada yoktu. Hayal görmüştüm. Sevdiğim adam ölmüştü.

Küçük bir çocuk gibi dizlerime sarılıp ağlamaya devam ettim. Ne yapacaktım ki ben şimdi ?

Kolumdan tutulmam ile bağırmaya başladım. Bulmuşlardı beni yine kaçırıp alacaklardı.

"DOKUNMAAAAAAAA."

Bana dokunan adamı itmeye çalıştım ama çok güçlüydü. Kıpırdamadı bile. Ellerim ile kulaklarımı kapattım ve bağırmaya başladım.

Kollarımdan çekilmem ile başımı kaldırdım. Gerçekten beni bulmuşlardı.

Yüzüme yediğim 3. kişi tarafından tokat ile yere yapıştım. "Bizden kaçacağını mı sandın minik fahişe ?"

Yere tükürüp "Fahişe senin anandır," dedim. Adam daha fazla delirmişti. Beni tutan adamlara kollarımı bırakmalarını istedi ve beni yerden yere savurdu.

Burnumdan ağzımdan kan geliyordu. Başımın bile kanadığını hissediyordum.

"Sana hiç unutamayacağın bir ders vereceğim," dedi ve yarı baygın olan vücudumun üstüne çıktı. Kollarımı bacaklarımı hareket ettirmeye çalışsam da bir fayda etmiyordu.

Üstüme çıkan adam üstündeki gömleği bir çırpıda çıkardı ve üzerime daha da yaklaştı. Üstümde bulunan gömleğin düğmelerini parçaladı karşısında sadece iç çamaşırı ile duruyordum.

Hadi Benan tecavüze engel olman gerek bir şey yap. Gram hareket etsen olacak. Hadi kızım.

"İMDAAAAAAAAAT."

Üstüme çıkan adam bir eli ile ağzımı kapattı ve boynumu emmeye başladı yavaş yavaş göğülerime ilerlediğinde tüm gücüm ile onu ittim.

Mardin gelini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin