Super mama

312 54 303
                                    

Theodore's POV

"Και? Για πες. Πως είναι η καινούρια σοι αδελφουλα? Όμορφη? Λέει?" Με ρωτάει σαν καγκουρας που είναι ο κολλητός μου ο Μπραντ και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω κάπως ειρωνικά.

"Αρχικά δεν είναι καινουργια μου αδελφή. Την έχω σχεδόν δεκαέξι χρόνια τώρα. Απλά όλοι νομίζαμε ότι είναι νεκρή. Η πιο καινουρια αδελφή που έχω είναι η Μιλένα." Αρχίζω να του λέω.

"Επίσης δεν έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα από το τεστ DNA. Οπότε δεν είμαστε ακόμα σίγουροι ότι είναι αδελφή μου." Του λέω και γελάει λιγάκι.

"Ναι. Και για να σιγουρευτείς της έκοψες όλο της το μαλλί. Να μην μείνει τίποτα." Με κοροιδευει.

"Αυτό ήταν ατυχημα. Αλλά νομίζω ότι μετά από αυτό είτε είμαστε αδέλφια είτε όχι θα με μισεί για πάντα και θα θέλει να με σκοτώσει αργά και βασανιστικά." Απαντάω και γελάμε λιγάκι.

"Και... Ναι... Είναι πανέμορφη η κοπέλα που πιθανόν να είναι η μικρή μου νεκρή ζωντανή αδελφή. Η Γκαμπριέλα. Βασικά είναι σαν να βλέπω την μητέρα μου στην εφηβεία." Του λέω και χαμογελάω λιγάκι ενώ σκέφτομαι την εικόνα της Γκαμπριέλα.

Ήταν πολυ γλυκούλα εκεί που κοιμόταν με την μικρή Κάντυ.

Δείχνει ότι η γλυκουλα έχει καρδιά...

Μικρή αλλά... Έχει.

"Οοοο τέλεια. Να μου κάνεις κονε να πραγματοποιηθούν οι φαντασιώσεις που είχα από μωρό με την μάνα σου." Μου λέει ο μαλάκας ο Μπραντ και τον κοιτάζω έκπληκτος.

"Ρε μαλακα? Την μάνα μου?" Τον ρωτάω και με κοιτάζει αθώα.

"Έχεις δει πόσο σέξι είναι η μάνα σου? Όλοι μας από μικρά της είχαμε κρασ. Εξαιτίας της όλοι μας στα 7 μας μάθαμε ότι θα χεράκια μας δεν είναι μόνο για μα παίζουμε με τα αυτοκινητάκια μας." Μου απαντάει και τον κοπαναω.

"Δεν ξανά έρχεσαι σπίτι μου! Σε βλεπω εσένα μικρέ ανώμαλε! Θα μας το διαλύσεις το σπίτι!" Του φωνάζω.

"Μην ανησυχείς. Είναι μεγάλη η μάνα σου για τα γουστα μου. Αλλά αν η Γκαμπριέλα τελικά είναι αδελφή σου... Επειδή από ότι έχω καταλάβει δεν την συμπαθείς καθόλου... Θα μπορούσα να κάνω την κίνηση μου. Αν είναι και ωραία." Μου λέει και τότε θυμάμαι την άλλη μου αδελφή.

Την Γιασμίν.

Που έχει τόσο απαίσιο γουστο στους άνδρες με αποτέλεσμα από τότε που ήταν 6 χρονών να είναι κολλημένη με τον Μπραντ.

The reunionWhere stories live. Discover now