Το ζητήσατε και το έχετε. Κυρίως επειδή δεν μου φορτώνει άλλη ιστορία. Αλλά δεν έχει σημασία. Το επόμενο θα είναι στο «Ο άγγελος» ότι και να γίνει μετά. 💘😈😂
Gabriella's POV
Δυο ωρες πριν...Ανοίγω τα μάτια μου ζαλισμένη.
Είμαι σπίτι μου.
Στο παλιό μου σπίτι.
Με πονάει το κεφάλι μου.
Και ο λαιμός μου.
Και... Η κοιλίτσα μου.
Και γενικά... Η ζωή μου.
"Μωρό μου..." Ακουω ξαφνικά την νταντά Ντόνα να μου λέει και τότε γυρνάω και την παρατηρώ.
Κάθεται δίπλα στο κρεβάτι μου σε μια μεγάλη ροζ πολυθρόνα για να με προσέχει.
Όπως έκανε όταν ήμουν μικρή και ανέβαζα πυρετό.
Η πάθαινα το οτιδήποτε.
Και όταν λέω όταν ήμουν μικρή εννοώ μέχρι και πριν ένα μήνα που με πονούσε η κοιλίτσα μου επειδή είχα περίοδο και αυτό το πράγμα που ευτυχώς λόγω του γεγονότος ότι δεν πρόσεχα ποτέ σαν παιδί έρχεται μια στις τόσες πονάει σαν θάνατος...
"Νταντά Ντόνα..." Λέω έτοιμη να βάλω τα κλάματα και εκείνη φιλάει το χεράκι μου.
"Μόλις έχασες τις αισθήσεις σου ο Σον τρόμαξε τόσο πολύ. Νόμιζε ότι σε έπνιξε... Οτι σε σκότωσε... Με πήρε τηλέφωνο... Και ήρθα και σε είδα. Εσυ είχες χάσει τις αισθήσεις σου... Και εκείνος είχε φρικάρει.'' Μου λέει και τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα.
"Με τρόμαξε... Με τρόμαξε τόσο πολύ. Και με πόνεσε. Δεν με αγαπάει νταντά Ντόνα. Αλήθεια... Δεν με αγαπάει καθόλου. Μου έκανε κακό. Παραλίγο... Παραλίγο να με σκοτώσει... Με έκανε να πονεσω..." Του λέω και τότε εκείνη χαϊδευει τα μαλλάκια μου.
"Αγάπη μου... Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Δεν είναι έτσι. Ο Σον σε αγαπάει. Απλά είναι πολύ μεγάλος για εσένα. Βασικά.... Δεν είναι για εσένα. Είσαι παιδάκι. Ένα μικρό κοριτσάκι. Χρειάζεσαι αγκαλιές και αγάπη. Οχι... Δεσίματα και αλλά τέτοια πρόστυχα πράγματα." Μου λέει και την κοιτάζω έτοιμη να βάλω τα κλάματα.
"Νταντά Ντόνα... Θέλω... Θέλω μια οικογένεια. Θέλω μια μαμά. Θέλω την μανούλα μου... Θέλω τα αδελφάκια μου... Και την βιολογική μου οικογένεια. Τους θέλω πίσω. Θέλω να με αγαπήσουν. Και να τους ζητήσω συγνώμη που αναγκάστηκαν να με δώσουν." Της λέω κλαίγοντας και εκείνη φιλάει απαλά το μέτωπο μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
The reunion
Pertualangan"Καταλαβαίνεις ότι η ζωή είναι ωραία μόνο όταν είναι ένα ψέμα."