Η μαμά μου με αγκαλιάζει.
Επιτέλους...
Με αγκαλιάζει η μαμά μου.
Η μανούλα μου είναι εδώ...
Είναι εδώ και με αγκαλιάζει...
Τι θα γίνει όμως?
Τι θα γίνω όμως τώρα?
Αν θυμώσει μαζί μου?
Αν κάνω κάτι και με αφήσει?
Δεν θέλω...
Δεν θέλω να με ξανά αφήσει...
Θέλω την μανούλα μου...
Την θέλω στην ζωή μου...
"Μαμά μου... Μανουλα μου σε παρακαλώ... Σε ικετεύω... Σε ικετεύω μην με αφήσεις." Της λέω καθώς την σφίγγω στην αγκαλιά μου και αμέσως με σφίγγει και εκείνη.
"Όχι αγάπη μου... Όχι μωρό μου... Σου το ορκίζομαι. Σου το ορκίζομαι μωρό μου... Δεν θα σε αφήσω. Δεν θα σε αφήσω. Ποτε μου... Σου το ορκίζομαι. Είσαι η κορη μου... Η κορουλα μου... Και τώρα που σε βρήκα δεν θα σε αφήσω ποτέ... Ποτέ δεν θα σε αφήσω..." Μου λέει και εκείνη κλαίγοντας και χαμογελάω.
Δεν θα με αφήσει...
Δεν θέλει να με αφήσει...
"Σε αγαπάω... Σε αγαπάω τόσο πολύ... Το ήξερα... Το ήξερα μωρό μου... Είσαι ζωντανή. Το ήξερα αγαπούλα μου... Το ήξερα. Είσαι ζωντανή. Είσαι ζωντανή." Μου λέει και φιλάει πολλές φορές το μάγουλο μου.
Αυτό μου αρέσει.
Μου αρέσει αυτό το φιλάκι.
Θεέ μου...
Ποτε δεν το περίμενα να μου αρέσει ένα απαλό φιλάκι στο μάγουλο μου...
"Σε αγαπάω. Σε αγαπάω τόσο πολυ. Πάντα σε αγαπουσα. Και ποτε δεν σε ξέχασα..." Συνεχίζει να μου λέει και νιώθω υπέροχα.
"Μανουλα μου... Ήθελα να έρθεις... Ήθελα πάντα να έρθεις να με δεις... Αλλά... Νόμιζα... Νόμιζα ότι δεν με θέλατε... Επειδή είχατε οικονομικά προβλήματα..." Της λέω καθώς βγαίνω από την αγκαλιά της.
"Και συγνώμη... Συγνώμη... Δεν ήθελα να σε κάνω να στεναχωρηθείς. Συγνώμη. Σε αγαπάω. Σε αγαπάω πολύ. Συγνώμη. Συγνώμη..." Της λέω και τότε εκείνη σκουπίζει τα δάκρυα μου από τα μανουλα μου και με κοιτάζει με αγαπη στο βλέμμα της.
Έτσι ουτε ο μπαμπάς μου δεν με κοίταζε έτσι...
Με τόση αγάπη...
"Δεν χρειάζεται να μου ζητάς συγνώμη. Δεν χρειάζεται αγάπη μου. Εσυ δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Δεν πρέπει... Εσυ είσαι η κόρη μου. Η κορούλα μου. Το μωρό μου... Σε αγαπάω. Σε λατρεύω... Και το μόνο που θέλω είναι να είσαι καλά. Να είσαι εσυ καλά και χαρούμενη." Μου λέει και της χαμογελάω και εγώ.
YOU ARE READING
The reunion
Adventure"Καταλαβαίνεις ότι η ζωή είναι ωραία μόνο όταν είναι ένα ψέμα."