Φιλία?

252 47 190
                                    

"Οκέι αυτό ήταν πολύ πιο τέλειο από ότι περίμενα!" Φωνάζω ενθουσιασμένη στον Μπραντ καθώς κατεβαίνουμε απο το μεγάλο τρενάκι και εκείνος γελώντας παει να μου ανακατέψει τα μαλλιά αλλά δεν τον αφήνω.

"Εεε! Ο κολλητός σου ήρθε μέσα στο Ίδρυμα και με κουρεψε Γαλλίδα για κανέναν απολύτως λόγο. Ο Σον... Τέλος πάντων μου τραβάει τα μαλλιά... Αν τα αγγίξεις και εσυ σου το ορκίζομαι θα σου κόψω το χέρι." Του λέω και τον ακουω να γελάει.

"Δηλαδή δεν μπορώ ουτε να τα χαϊδέψω? Γιατί φαίνονται πιο απαλά και από μετάξι." Μου λέει και γελάω.

"Ευχαριστώ ευχαριστώ. Αλλά όχι. Κανένας δεν πειράζει τα μαλλιά μου." Του λέω και τότε εκείνος σηκώνει το δάκτυλο του και κάνει κίνηση να με αγγίξει αλλά τον κοπανάω.

"Είπα κανένας." Επαναλαμβάνω και εκείνος τότε χωρίς να το περιμένω με βάζει στην αγκαλιά του.

"Οοοο! Είσαι τόσο καλή! Τόσο γλυκούλα! Μπορεί να το παίζεις κακία ξινή και σκυλα αλλά είμαι σίγουρος ότι είσαι ένα μικρό λουτρινο αρκουδάκι που το μόνο που του αξίζει είναι οι αγκαλίτσες." Μου λέει και γελώντας χωρίς επίσης να το περιμένω τον αγκαλιάζω και εγώ.

"Σε ευχαριστώ. Σε ευχαριστώ πολύ." Του λέω και τον νιώθω να σφίγγεται λιγάκι.

"Με ευχαριστείς? Για πιο λόγο?" Με ρωτάει και τότε βγαίνω από την αγκαλιά του και τον κοιτάζω στα υπέροχα πράσινα μάτια του.

"Επειδή μου κάνεις παρέα. Ήρθες μαζί μου εδώ στο Λούνα Παρκ και είναι όλα υπέροχα. Έχουμε παίξει τόσα παιχνίδια και διασκεδάζω πάρα πολυ. Δεν έχω ξανά διασκεδάσει τόσο πολυ ποτέ στην ζωή μου. Σε ευχαριστώ." Του λέω και τότε εκείνος πειράζει τα μαλλιά μου!

Το κάθαρμα.

"Με ευχαριστείς αφήνοντας με να παίξω με αυτή την υπέροχη καστανή χαίτη!" Μου φωνάζει και γελώντας απομακρύνομαι από κοντά του.

"Εντάξει δεν σου είμαι και τόσο ευγνώμων για να σε αφήσω να πειράζεις τα μαλλάκια μου.'' Του ξεκαθαρίζω και φαίνεται να το σκέφτεται λιγάκι.

"Μμμμ θα έπρεπε όμως. Αρχικά επειδή αφου είμαστε μαζί τόση ώρα όλες θα νομίζουν ότι είσαι η κοπέλα μου και για αυτό δεν έρχονται να μου την πέσουν..." Αρχίζει να μου λέει και εγώ κάνω facepalm.

"Και επειδή είμαι ο Μπραντ! Και εκτός από κουκλος και μανάρι είμαι και διασκεδαστικός!" Μου φωνάζει και γελάω ξανά.

The reunionWhere stories live. Discover now